וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספיק לו: מארק אנתוני מוכר את הבית אחרי 7 חודשים

27.8.2015 / 13:30

כשאתה זוכה בגראמי אתה גם יכול להרשות לעצמך למכור ולקנות דירות יוקרה כאילו אין מחר. מארק אנתוני חי חודשים ספורים בבית המטריף הזה ועכשיו, הוא מציע אותו למכירה. הצצה פנימה

הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. יח"צ,
כמו בסרטים. בריכה ושלושה מפלסים של בית בסגנון אמריקאי הארד קור/יח"צ

הזמר מארק אנתוני או אם תרצו האס של ג'יי לו, משגע בשנה האחרונה את שוק הנדל"ן של הסלבס. בחודש פברואר האחרון מכר את ביתו בשכונת אניסנו בלוס אנג'לס וקנה אחוזה בשכונת טרזנה הסמוכה. עכשיו, החליט מלך הסלסה לנטוש את עיר המלאכים לטובת עיר החופים, מיאמי. את הבית בשכונת טרזנה רכש אנתוני תמורת 4.1 מיליון דולרים כמתנת חתונה לאשתו השלישית והטרייה, הדוגמנית שנון דה לימה בת ה-27. דה לימה צעירה מאנתוני בעשרים שנה, לה נישא בטקס קטן ברפובליקה הדומיניקנית בנובמבר 2014. את הבית באנסינו מכר הזמר לשחקן הכדורסל ג'אוול מגי תמורת סכום צנוע של 2.4 מיליון דולר, זאת לאחר שמכר גם את הבית המשותף שלו ושל האקסית המפורסמת בלונג איילנד תמורת 12 מיליון דולרים.

השבוע הזמר זוכה הגראמי העמיד את האחוזה בת שתי הקומות למכירה ומבקש עבורה 4.3 מיליון דולרים. האחוזה הענקית חולשת על שטח 600 מ"ר בשדרת אמיגו בשכונה ועוצבה בסגנון ניו-אינגלנד. היא כוללת חמישה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה, יש גםחניה שיכולה להכיל עד ארבעה רכבים. כל החדרים באחוזה מרוצפים בפרקט מהגוני, כך גם רצפות הסלון המרכזי שטוף השמש. במטבח הגורמה המעוטר בטפט אדרה, ישנם דלפקי גרניט, שניי איים במרכז משיש מאבני כלכתה, מקרר יוקרה ותנור כפול.

חדר השינה המרכזי כולל מרפסת פרטית וחדר ארונות עם ויטרינות זכוכית. במקלחת הפרטית ניצבת אמבטיה העומדת על רגליים מתחת לנברשת קריסטל ולצד מקלחון זכוכית מחופה לבנים אפורות. בגינה האחורית נהנו הזמר ומשפחתו מבריכת שחיה, בור אש למדורות, גזיבו, ספא, בר עם גריל מובנה ומקרר חיצוני.

בשכונת טרזנה בה ניצבת האחוזה מתגוררים בעיקר בני המעמד הגבוה במחוז עמק סן פרננדו בלוס אנג'לס קליפורניה. שמה המשונה נגזר מהספר "טרזן" של אדגר רייז בורואוזו, שהתגורר בחווה שחלשה על השטח בה הוקמה השכונה. בטרזנה נולדה השחקנית בלייק לייבלי ובין השכנים הנוכחיים אפשר למצוא את הזמרות איגי אייזלה (שרכשה את ביתה מהקולגה סלינה גומז) ודמי לובאטו.

אנתוני, שהונו מוערך כיום בכ-40 מיליון דולרים, בקושי הספיק להתגורר באחוזה המפוארת בגלל לוח הזמנים הצפוף שלו ולא ברור מדוע בחר להעביר את חייו ואת שני עסקיו לדרום פלורידה. ייתכן שהאחוזה הייתה צרה מדיי מבכדי להכיל את חמשת ילדיו הביולוגים של אנתוני (משלוש נשים שונות) - בתו אריאנה בת ה-21 מהאקסית דבי רוסאדו, שני בניו כריסטיאן (14) וראיין (12) ממיס יוניברס לשעבר דיאינארה טורס והתאומים אמה ומקסימיליאן בני השבע, שהביא עם אשתו לשעבר ג'ניפר לופז, שזכתה לעיקר המשמורת עליהם. מקום באחוזה וודאי גם חסר לבנו החורג, דניאל בן השבע, בנה של דה לימה ממערכת יחסים קודמת. עם שישה ילדים ושתי נשים לשעבר, ייתכן שהזמר הלטיני רצה לפתוח דף חדש לרגל יום הולדתו ה-47 שיחול בחודש הבא. ברכות.

עוד הצצות לבתים של הכוכבים הגדולים:
אחרי שמונה שנים של ניסיונות- הבקהאמים עוזבים את ספרד
בשעה טובה קייטי וסורי הגיעו למנוחה ולנחלה
יד שנייה מריהאנה: הצצה לפנטהאוז היקר בלונדון

ג'ניפר לופז עם מרק אנתוני. Kevin Winter, GettyImages
היו ימים - מארק אנתוני וג'יי לו/GettyImages, Kevin Winter
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. יח"צ,
במטבח שלושה איים/יח"צ
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. יח"צ,
אזורי ישיבה אינטימיים שונים ברחבי הבית/יח"צ
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. יח"צ,
בלי יותר מדי עיטרוים מיותרים/יח"צ
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. יח"צ,
חדר שינה שלו ונעים/יח"צ
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. דיילי מייל, צילום מסך
חדר רחצה עם אמבט פרי סטנדינג/צילום מסך, דיילי מייל
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. דיילי מייל, צילום מסך
פינת אוכל עם כיסאות בעיצוב פיליפ סטארק/צילום מסך, דיילי מייל
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. דיילי מייל, צילום מסך
שני תנורי ג'מבו/צילום מסך, דיילי מייל
הבית של מארק אנתוני בלוס אנג'לס. דיילי מייל, צילום מסך
כך זה נראה מבחוץ/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully