וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מריהאנה: הפנטהאוז היקר ביותר בלונדון

שש מרפסות שצופות להייד פארק, חדר כושר ואפילו חדר טיפולים. הצצה לפנטהאוז הכי פומפוזי בלונדון. להמלצות מדיירים קודמים אפשר לפנות לריהאנה וטום קרוז

מערכת וואלה!

יש בו חדר כושר מאובזר, אולם קולנוע מפנק, חדר טיפולים ואפילו שש מרפסות שצופות ישירות להייד פארק. ואם אתם צריכים המלצות מהדיירים הקודמים על הפנטהאוז הזה, כדאי שתפנו לטום קרוז וריהאנה ששכרו אותו קודם. מדובר בפנטהאוז היוקרתי ביותר בלונדון שעומד למכירה בימים אלה. הוא כולל שישה חדרי שינה מעוררי קנאה כשבאחד מהם יש גם ג'קוזי, וכמעט בכל חדר יש תקרת מראה ונברשת קריסטל מנצנצת. הנכס המרהיב הזה נבנה במאה ה-19 ולאחרונה, עבר טיפול עשרת אלפים תחת שרביטו של אחד ממעצבי הפנים המוכרים והמבוקשים ביותר בלונדון – פול דייויס. הלוק המיושן והקלאסי הפך למעודכן ואם בלוטות החשק שלכם התעוררו כדאי שתכינו 35 מיליון לירות שטרלינג.

סטייל ID – ריהאנה. GettyImages
ריהאנה גם גרה פה לתקופה קצרה/GettyImages

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פנטהאוז היקר ביותר בלונדון. מערכת וואלה!
עבר טיפול 10,000 ועומד עכשיו למכירה/מערכת וואלה!
טום קרוז. GettyImages
יכול להרשות לעצמו לגור פה - טום קרוז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully