וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט לייק שוקולד: המלון הכי מתוק באירופה

המעצב הבינלאומי מרסל וונדרס לקח על עצמו להפיח חיים בציריך. המלון שעיצב לאחרונה נחשב לאחד הספוטים המיוחדים באירופה המשלב תעוזה עם פנטזיה מתוקה

יח"צ - חד פעמי

בואו נודה על האמת, בציריך אין יותר מדיי מה לעשות מלבד ביקור בשלוש כנסיות יפות שלמעשה, דומות לאלו שיש בכל רחבי אירופה. אם אתם ממש מתעקשים אז יש גם כמה גלריות ומוזיאונים. אבל לאחרונה משהו טוב קורה בשוויץ. מלון Kameha Grand Zurich פותח את שעריו ומציג עיצוב פנים מפיל לסת. המעצב הבינלאומי מרסל וונדרס הוא שאחראי על כל האסתטיקה המסחררת. וונדרס שידוע כפיגורה המופרעת של עולם העיצוב, התעלם לגמרי מהשמרנות המאפיינת את האזור ויצק במלון את הקסם, השובבות והדמיון שמקיפים אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובי המלון. השנדליירים מעוצבים כפעמוני פרה עצומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון שוכן בלב אזור העסקים החדש של ציריך הנקרא גלאטפארק. וונדרס שמכיר את התרבות השווצרית מקרוב, בחר במסורת העשירה שתככב כנושא מרכזי ודומיננטי לעיצוב הפנים. אבל אל תתנו למילה מסורת להטעות אתכם, בכל זאת מדובר בוונדרס, להזכירכם. הוא אמנם בחר באלמנטים חמימים המקבלים את פני האורחים ברכות וגורמים להם לרצות להשאר, אבל לצידם יש תוספות מעולם הפנטזיה והדמיון המפותח של המעצב. כך לדוגמה, בלובי תלויים גופי תאורה המעוצבים כמו פעמוני פרה עצומים ומוזהבים (עשויים ברזל יצוק) ובאחד מחדרי הישיבות ישנו קיר שמצופה בדוגמה של שוקולד. מיני בר קטנים ופינות ישיבה ברחבי המלון עוצבו כמו כספות קטנות.

אולם הכנסים במלון משתרע על 710 מ"ר. הוא מוקף בווילונות קטיפה אדומים ונברשות עצומות שמשתלשלות מהתקרה שיוצרים מראה דרמטי ותיאטרלי. המקום יכול לשמש לוקיישן מוצלח עבור תצוגות אופנה ומופעים מוטוריים.

עוד באותו נושא

"הישראלים רוצים לדעת הכל" ראיון מיוחד עם המעצב מרסל וונדרס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופי תאורה בצורת פעמוני פרה מוזהבים עשויים ברזל יצוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון כולל 11 סוויטות שכל אחת מהן עוצבה בסגנון ונושא אחר. סוויטת "פני פוקר" כוללת גם שולחן רולטה. בסוויטת "סרניטי" יש מזרן יוגה ונירות ריחניים. סוויטת אימון מציעה לאורחים מכשירי כושר, ואם האורחים מתעקשים להרגיש כוכבי קולנוע הם יכולים לשהות בסוויטת דיוה. וכחלק מהעיצוב הכללי שמתייחס למסורת והתרבות השוויצרית, יש אפילו סוויטת שעונים, שעוצבה בשיתוף פעולה מיוחד עם יצרנית שעונית מקומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולם הכנסים משתרע על 710 מ"ר ומעוצב בסגנון תיאטרלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון כאמור, שוכן במרכז פיננסי. הוא משמש כנקודת מפגש עבור אנשים מרקע תרבותי שונה וזו הסיבה שוונדרס שילב בעיצוב הפנים גם אלמנטים שידברו לקהלים השונים. במלון יש מסעדה יפנית שמעוצבת על פי הסגנון המוכר. יש גם מסעדה איטלקית עם צלחת פסטה ענקית שמוצמדת לתקרה ואין אחד שלא מרים ראשו למעלה כשהוא נכנס למסעדה. טרקלין העישון עוצב בסגנון אנגלי ויש אזורים שגם מתייחסים לעיצוב מזרח תיכוני עם תוספות של נרגילות ועיטורים אוריינטליים.

בעלי הממון שמחזיקים בחשבונות מנופחים בשוויץ יוכלו עתה ליהנות מהחוויה המיוחדת שוונדרס הכין להם. שורה תחתונה: השהייה במקום היא כמו יציאה למסע דמיוני עם שפע של צבעים וצורות, מסחרר ומרתק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולם ישיבות מעורר את בלוטות החשק למשהו מתוק בזכות הקיר השוקולדי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקיר המרכזי באום הישיבות נעשה כמו שוקולד מקומי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד ממסעדות המלון עוצבה בסגנון איטלקי. אין אחד שלא מרים פה את הראש למעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
11 סוויטות שונות שמעוצבות על פי נושאים שונים ומפתיעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלנטים עיצוביים המזוהים עם כתב ידו של מרסל וונדרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלון   Kameh Grand Zurich  בשוויץ, בעיצוב מרסל וונדרס.
חדרי רחצה עם אמבטיות פרי סטנדינג בכל סוויטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully