וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאכלו משהו: קטלוג איקאה 2016

בסוף החודש ינחת בתיבות הדואר שלכם קטלוג איקאה 2016 ויביא איתו ריחות מרעננים הביתה. עד אז קבלו טעימה קטנה ממה שמצפה לכם בפנים

צילום מסך

רגע לפני שהענקית השבדית מפזרת את קטלוג 2016 בתיבות הדואר שלכם – תנו לנו לגלות לכם מהו ההיי לייט שיככב במהלך השנה הקרובה בחנויות איקאה. אז אחרי כל תכניות האוכל שמציפות את המסך שלנו (ולא רק בימי שישי), הריאליטי והמסעדות המאותגרות שנפתחות בזו אחר זו, גם עיצוב הבית מוקדש השנה לאזור הכי פעיל בו – המטבח כמובן. איקאה מקדישה תשומת לב מיוחדת בקטלוג החדש לכל מה שסובב סביב המזון שלנו. זה בא לידי ביטוי בארגון הכללי של המטבח, הכלים, האחסון שלהם ושל מוצרי המזון השונים, העשייה ואיך לא – גם צורת ההגשה. אחרי הכל איקאה מתמחה בלהגיש לנו את הצורה היפה ביותר.

הרגלי המיטה של הישראלים: קטלוג איקאה 2015
לגור עם ילדים: קטלוג איקאה 2014

הקטלוג החדש מתייחס השנה גם לעיצוב המטבח ולא רק למה למה שיש בארונות. ההתכנסות המשפחתית והחברתית בו משמעותית הפעם, ומעניקה תחושה יותר אינטימית וביתית. לא מן הנמנע שעידן הוואטס אפ, הרשתות החברתיות וטרפת הסלפי קשורה לנושא זה, שכן הקרבה האנושית אבדה גובה לאחרונה ובאיקאה מנסים להשיבה. איך זה קורה? במטבח כמובן סביב הארוחות וה"תעביר לי את הסלט". במחלקת הילדים גם צפויה התייחסות לנושא עם מטבחים מיניאטוריים וכלים חדשים.

מתי ניקיתם לאחרונה את מסך המחשב שלכם?

בשנה שעברה דיווחנו כאן בוואלה! בית ועיצוב על השקת המטבחים החדשים של השבדית, אלו כללו עם מערכות מתקדמות ונתנו פייט לא פשוט לשוק המטבחים שקיים בישראל. העיצוב והפיתוח יש לציין, הגיעו אחרי מחקר שנעשה בחברה ששווה להזכירו גם בהקשר הקטלוג החדש. סקר שנעשה עבור איקאה ישראל אז, העלה כי הצרכן הישראלי בוחר את המטבח שלו על פי נראות ויופי ולא מטעמי פונקציונליות ויעילות. עוד פרטים מעניינים שנחשפו בסקר העלו כי הישראלי מבלה כשעתיים שלמות ביום במטבח, שגודלו הממוצע עומד על 12 מ"ר, כאשר ב-25% מהם יש אי במרכז.

עבודה בעיניים? קטלוג שלם של איקאה המבוסס על הדמיות

בקטלוג 2016 צפוי להופיע דגש אקולוגי וחסכון באנרגיה שבא לידי במטבח, שתורם על הדרך לחיים מודעים יותר. הכלים והאביזרים החדשים ללא ספק מעוררים את התיאבון לפי התמונות שעל דפי הכרומו. ולקראת סוף החודש נראה אם גם המחירים שיש על מדפי איקאה ישראל יעשו זאת.

קטלוג איקאה 2016. youtube, צילום מסך
כריכת הקטלוג החדש של איקאה 2016/צילום מסך, youtube
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגש על האכילה המשותפת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו לילדים יש משחקי מטבח חדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא בול בזמן לקראת החגים בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם עזרים חדשים לארגון המטבח/מערכת וואלה!, צילום מסך
קטלוג איקאה 2016. youtube, צילום מסך
כלים מעוררי תיאבון/צילום מסך, youtube

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully