וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר הכי מופרע בתעשייה מוכר את האחוזה במיאמי

14.6.2015 / 8:47

ליל ויין מוכר את האחוזה המוטרפת במיאמי השוכנת על רצועת חוף. במפרט הטכני בריכה עצומה, 9 חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה. הצצה פנימה

הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
כל חזית הבית צופה לבריכה ולחוף שממול/ספלאש

ליל ווין כבר לא כל כך קטן: הראפר האמריקני שהתחיל את הקריירה המפוארת שלו כילד פלא עבר דרך ארוכה מאז ותאמינו או לא, הילד כבר בן 32. הוא הספיק כבר להקים לייבל משלו, זכה בפרסי גראמי ובתקליטי פלטינה ואחראי לקריירה של כמה מהכוכבים הבולטים כיום ביניהם, דרייק וניקי מינאז'. עם כל כך הרבה הישגים בגיל כה צעיר, ליל ווין מיצה את עולם המוסיקה והבטיח כבר לפני ארבע שנים כי יפרוש כשיגיע לגיל 35: "יש לי ארבעה ילדים, וארגיש אנוכי אם עדיין אלך לסטודיו בנקודה כל כך קריטית בחייהם", אמר בראיון לתחנת רדיו אמריקנית. כעת, הוא ככל הנראה כבר נערך לפנסיה המוקדמת שלו והחליט למכור את אחוזת החוף המטריפה במיאמי - ולפתוח דף נקי.

למה דף נקי? האחוזה המדהימה הזו, המתפרסת על פני 1,400 מ"ר וכוללת בתוכה תשעה חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה, הביאה הרבה מזל רע לסופרסטאר. אולי כדאי שסוכני הנדל"ן שלו לא יספרו ללקוחות הפוטנציאלים על כוח ימ"מ שהוקפץ למקום בעקבות דיווח על תקרית ירי (שהתגלתה כמתיחה), נערת ליווי שסירבה לקבל "לא" כתשובה ומעריץ משוגע שהסתובב סביב הבית וטרם אותר על ידי המשטרה - וכל זה רק בחודש מרץ האחרון (!).

כעת, כשהאחוזה עומדת למכירה, גם אנחנו זוכים להצצה לבית של הראפר שנרכש על ידו באוגוסט 2011 ב-11.6 מיליון דולר, והיום מוערך בכ-18 מיליון דולר. הבית ממוקם בחופו של האי לגורסה שבמיאמי ביץ' וחושף את טעמו היקר של ליל ווין. אינספור הפרסים בהם זכה מוצגים בכניסה לבית בצביון שיש שחור-לבן עם נגיעות אדומות. בכניסה המפוארת חולפים על פניה של בובת באטלר מבוגר ומגיעים לסלון הרחב שבמרכזו פסנתר כנף. הסלון העצום מנימליסטי למדיי בעיצובו ומכיל בתוכו כמה ספות לבנות בלבד. כמה מעבודות האמנות על הקירות והשטיחים אדומים מכניסים קצת צבע למראה הלבן והנקי.

סוכנות הנדל"ן תיארה את הבית כ"אולטרה-מודרניסטי, מלא בעץ, מרחבים של זכוכית, פלדה ושיש, מפואר לאורכו ולרוחבו". בבית מספר מרפסות רחבות, תקרות גבוהות, סוויטת שינה מרכזית המתפרשת על פני שתי קומות ולה מעלית זכוכית משלה. המטבח המרכזי המרשים עשוי כמעט כולו נירוסטה ומלבדו, יש עוד כמה מטבחים קטנים נוספים פזורים באזורי המגורים בבית. מלבד תשעת חדרי השינה העצומים, יש פה גם בית אורחים עם שלושה חדרי שינה נוספים. חדרי הרחצה מזכירים ספא והם נהנים מנוף לים. כל הלבן הזה נשבר דווקא באחד מחדרי השירותים שנראה כאילו יצא ממועדון לילה ומכוסה כולו באבני פסיפס צבעוניות.

לראפר לא חסר בבית הזה מקום לקיים מסיבות ענק. אחד הלוקיישנים האפשריים הוא הגג הרחב, שמכיל ביום-יום רק כמה ספות לבנות שכמעט נבלעות במרחב. הוא גם יכול לארח בחלקו החיצוני של הבית המוקף בעצי דקל ובריכה גדולה לאורחים שאין להם כוח לרדת לחוף, מרחק שני צעדים משם. מי שבכל זאת רוצה להשתכשך במי הים, יכול לקפוץ מהדק הפרטי בחצר.

עוד בתים של כוכבי הוליווד:
יד שנייה מדוגמנית: סינדי קרופורד מוכרת את ביתה המהפנט
תחזיקו חזק: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי עוזבים את הבית בניו אורלינס
ביונסה וג'יי זי שוכרים בית מטריף בלוס אנג'לס
.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
בכניסה לבית ניצבת בובת באטלר שמקדמת את פני הנכנסים/ספלאש
הראפר ליל ווין במשחק של מיאמי היט. רויטרס
החליט להתמקד בילדים? ליל ויין/רויטרס
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
חלונות ויטרינות עצומות בסלון/ספלאש
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
פינת אוכל לבנה עם נגיעות של אדום/ספלאש
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
המטבח הראשי מבוסס על טהרת הנירוסטה/ספלאש
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
אחד מתשעת חדרי השינה. גם פה הצביון העיצובי יחסית מנימליסטי/ספלאש
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
11 חדרי הרחצה מעוצבים כמו ספא וצופים לים/ספלאש
הבית של הראפר ליל ויין עומד למכירה. ספלאש
בריכת השחייה צמודה לבית ולים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully