וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימו עוגן: הקולקציה החדשה של איקאה

2.3.2015 / 12:58

קוקלציה חדשה של איקאה עם תחנות עגינה למכשירים חכמים מושקת בימים אלו. מהיום לא יתפסו אתכם עם סוללה ריקה. מתי היא תגיע לישראל וכמה יעלה לנו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה של איקאה דואגת שתשארו מוטענים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם לא מצליחים למצוא את המטען לטלפון הסלולרי והסוללה הולכת ואוזלת. זהו תרחיש אימים של ממש בעולם המודרני. כעת דמיינו שרגע לפני שחרב עליכם עולמכם, אתם מניחים את הטלפון על השולחן והוא מפיח בו חיים חדשים. את פתרון הקסם הזה מביאה כעת איקאה לכל בית. ענקית העיצוב השוודית השיקה סדרת רהיטים שישמשו גם כתחנות טעינה אלחוטיות לטלפונים החכמים שלנו. הסדרה החדשה כוללת מנורות, שידות ושולחנות בהם משולב משטח שעליו מניחים מכשירים אלקטרוניים – וכך הם נטענים.

המכשירים מתחילים להיטען באופן אוטומטי ברגע שהם מונחים על חלקו של המשטח המסומן בפלוס. מלבד המשטחים המשולבים במנורות פשוטות או על גבי שולחנות קטנים, הוציאה איקאה גם משטח טעינה קטן ועצמאי הנוח לשימוש בבית או במשרד. משטח נוסף עוצב כך שיוכל להשתלב ברהיטים קיימים של החברה, כגון שולחנות מסדרת מיקה או מסדרת סטובה.

טעינה אלחוטית, המכונה גם "טעינת אינדוקציה", מטעינה סוללות מכשירי סלולרי באמצעות שדות אלקטרומגנטים שמעבירים אנרגיה. כשהמכשיר במגע עם המשטח, המשטח מעביר אנרגיה כדי לטעון את הסוללה של המכשיר. מכשירים סלולריים של נקסוס, HTC, סמסונג ונוקיה בהם מותקנת הטכנולוגיה של חברת Qi שפיתחה את המשטחים עבור איקאה, כבר מותאמים לרהיטים בעלי הטכנולוגיה החדשה. לטלפונים ומכשירים שעדיין לא מותאמים לטכנולוגיה, כמו אייפון וגלאקסי של סמסונג, משיקה איקאה קו של כיסויים המאפשרים להם לפעול באותה הדרך.

"באמצעות מחקר וביקורי בית, אנחנו יודעים שאנשים שונאים את הבלגן שחוטי חשמל וכבלים גורמים", הסבירה ג'ינט סקג'למוס, מנהלת תחום התאורה והטעינה האלחוטית באיקאה למגזין העיצוב "דיזין". "הם מודאגים כשהם לא מצליחים למצוא את המטען שלהם כשהסוללה מתחילה להיחלש. הפתרונות החדשניים שלנו, המשלבים טעינה אלחוטית בתוך רהיטי הבית, תקל מאוד על החיים". ראש מחלקת העיצוב של איקאה, מרקוס אנגמן אמר בשיחה עם המגזין כי החברה לא מעוניינת להיכנס גם לתחום האלקטרוניקה, "אבל אנחנו רוצים להפוך את הבתים לחכמים יותר". בעוד שבאנגליה ייהנו מהמשטחים החדשים כבר באמצע חודש אפריל הקרוב (החל מ-30 פאונד למוצר הזול ביותר בסדרה), בישראל נאלץ להמתין עד עד חודש אוקטובר כדי להתפנק בגאדג'ט החדש, עליו נאלץ כנראה לשלם קצת יותר מהאירופאים.

ישו מתהפך בקברו: עמוד הטאבלט של איקאה
אוכלים עם העיניים: המטבחים החדשים של השוודית
פרוות בקולקציה החדשה של איקאה

אינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משטחי העגינה יבואו לידי ביטוי בגופי תאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראים המשטחים שעליהם יש להניח את המכשיר החכם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יתפסו אתכם עם סוללה ריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוספת שומרת על מראה נקי בהתאם לעקרונות העיצוב השוודי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים המודרניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם תאורה וגם עגינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully