וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: הרגעים שענת הראל נתקפת בהפרעות קשב

22.6.2014 / 7:19

היא מודה שהיא לא עפה על ניקיון אבל על סדר דווקא כן. ענת הראל לא מסוגלת להסתכל על הצד המבולגן של בן הזוג בארון, אחרת היא נתקפת בהפרעות קשת

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, ענת הראל.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
קשה לומר שיש לי פטיש בניקיון אבל בהחלט יש לי עניין עם סדר. כשמבולגן לי בעיניים, מבולגן לי גם בתוך הראש זה מעורר אצלי את הפרעת הקשב.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
אני ממש לא אוהבת לסדר ולנקות חוץ מאשר את ארון הבגדים שלי. יש לי את הסדר שלי ואני מאוד מקפידה עליו. זה שבן זוגי הוא ההיפך הגמור ממני והצד שלו בארון נראה כאילו הרגע עבר שם צונמי – מאוד מאתגר את שלוות הנפש שלי. בהתחלה עוד ניסיתי לשנות את המצב, אבל עם הזמן הבנתי שהפיתרון היחיד הוא לפתח עיוורון חלקי לצד שלו בארון.

מה הטיפ שלך לניקיון?
אם אין לכם חשק לנקות, מוסיקה טובה בווליום גבוה וביצוע עבודות ניקיון וסדר תוך כדי ריקוד עם המטאטא ישפרו את המטלה. מומלץ בעיקר כשאין אף אחד בבית.

חוויית ניקיון שתזכרי לעד
במסגרת ניסיונותיי להוריד כתם סורר מחולצה שמאוד אהבתי הצלחתי בכישרון רב לכווץ אותה לגודל של חולצה של ברבי.


עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
נטלי דדון יוצאת מהארון
דידי הררי עושה חלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully