וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: למה אופירה אסייג צבעה את השפתיים בכחול?

15.6.2014 / 7:21

היא מקרצפת את הבית ללא עזרת מנקה וטוענת שכריות נוי על המיטה הזוגית עשויות לשפר את חיי הנישואין. אופירה אסייג חושפת סודות מלוכלכים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, אופירה אסייג.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני חולת ניקיון ומנקה מגיל אפס, כל יום וכל היום. הורגלתי למנהג הזה מהבית ואני מנסה ללמד את הילדים שלילשמור על ניקיון. לפעמים מצליחה ולפעמים לא. אין לי מנקה ואני מנקה בעצמי בצורה יסודית את הבית.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
המטבח הוא אזור מאוד סטרילי, וגם השירותים ואמבטיות. אפשר ממש להביט על האסלות אצלי בבית כאילו שאתם מסתכלים מול מראה. אני גם מקפידה שחדר המשחקים של הילדים, שבו הם מבלים את מרבית היום יהיה מאוד נקי.

מה הטיפ שלך לסדר בבית?
אם אתן רוצות לעצבן את הבעל, תניחו 20 כריות על המיטה, כי לוקח חצי שעה לסדר ולארגן אותן בכל פעם מחדש. אם הייתי מצליחה להיפטר מההרגל הזה אני ובעלי היינו חיים טוב יותר.

חוויית ניקיון שתזכרי לעד
על אף שאני חולת ניקיון, כשהייתי ילדה ניסיתי להתחמק מהניקיונות. היינו שישה ילדים שגרו בדימונה וכולנו לקחנו חלק במטלות הבית,. יום אחד העמדתי פנים שקר לי כדי שאחותי תנקה במקומי. היה חם בחוץ אז צבעתי את השפתיים בכחול כדי שתחשוב שהן שינו צבע בגלל הקור והיא קנתה את זה.

עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב:

רוסלנה רודינה עושה פנלים
נטלי דדון יוצאת מהארון
דידי הררי עושה חלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully