וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיטה שתביא שלום בית בשידורי המונדיאל

מלבד הפיצוחים, הבירות והמסכים הגדולים שאתם מארגנים לעצמכם לקראת המונדיאל, כדאי שתכירו את המוצר החדש מבית הולנדיה - מיטת מזגן שתקרר כל פינה במיטה בדיוק בטמפרטורה הרצויה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוויר נעים וקריר בלי לריב על המזגן בלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד כשבועיים, כששריקת הפתיחה למונדיאל תישמע בברזיל, תוכרז רשמית בהרבה בתי אב בישראל המלחמה על הטלוויזיה בסלון. רק המחשבה שבכל יום ישודרו שלושה משחקי כדורגל שיצרחו ממסך הטלוויזיה בלב הבית- משגעת לא מעט נשים בארץ. רגע לפני שזה קורה והחיכוכים, הצעקות והמריבות על השלט מתחילים, הולנדיה - מותג המיטות והמזרנים, משיקה בישראל את המוצר שיכול לעשות שלום בית בין כל ארבע קירות שבהם לאישה נמאס לשמוע את יורם ארבל צועק “הללויה”, והגבר רק רוצה שקט ל-90 דקות, בהן יכול לדמיין שהוא נמצא באי אקזוטי מנותק, ורואה את אליפות העולם בכדורגל כמו שחלם. למוצר שבקלות יכול להיקרא ?הפסיכולוג החדש של הבית? קוראים ?איבנינג בריז? (Evening Breeze). מדובר במזגן שנועד להפוך את המיטה בחדר השינה למקום הכי נעים בבית.

עוד סודות מחדר המיטות בוואלה! בית ועיצוב:
לעצב חדר שינה רומנטי ב-6 צעדים
חלומות פז: חדר שינה מצופה זהב 24 קראט
איך נראה חדר השינה של היידי קלום?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו מיטת אפיריון - מתקן שמתווסף למיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באלפי בתי אב בישראל השיחה הבאה מתקיימת כמעט מדי יום בקיץ, בשלהי הלילה:

- “מאמי, אני קפואה, תעלה את הטמפרטורה במזגן”.
- “מה, להנמיך? חם לי מאוד. אני משתגע מהחום".

כפתרון לחיכוכים האלה, בעיירה דלפט שבהולנד, הבית של אחת מאוניברסיטאות המדעים הטובה בעולם - קמה לה לפני ארבע שנים חברה קטנה שהשיקה לעולם מזגן המיועד להפוך את החוויה במיטה לכיפית במיוחד, ובעיקר לבריאה יותר. המזגן המיוחד, שמגיע עם מנוע חצי כוח סוס בלבד הוא הפתרון האולטימטיבי לכל אלו שקמים בבוקר תפוסים או מצוננים מפאת הקור המקפיא שיוצא מהמזגן בימי הקיץ החמים. לאיבנינג בריז, שהוא למעשה כיסוי עליון למיטה הדואג לקרר אותה בכל חלקיה, יש מסנן מיוחד הדואג לאוויר בריא ונקי לאורך השינה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבנינג בריז כבר נמצא במלונות הבוטיק והריזוקטים המפוארים בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

למזגן החדש, בניגוד לאחרים שקיימים היום בשוק, אין מד טמפרטורה שכל אחד יכול לשלוט בו אלא ארבעה מצבי קירור, מאוורור ועד קור שמותאמים אוטומטית לטמפרטורה בחוץ. כך שלא משנה לאיזה מצב המזגן יכוון, במיטה תמיד יהיה נעים הרבה יותר. בנוסף, איבנינג בריז מאפשר להשאיר את החלונות פתוחים בלילה, כך שתהיה סירקולציה של אוויר המגיע מבחוץ. לא עוד חדרים מחניקים וקפואים כפי שהתרגלנו. המזגן אפילו יכול לעבוד במצב שבו חצי חדר מקורה וחציו השני פתוח לחלוטין, מכיוון שפתחי האוורור יהיו מכוונים רק למיטה. יתרה מכך, המוצר חוסך עד 80% מצריכת מזגן רגיל, ועובד על מינימום אנרגיה. המוצר נחשב ל?ירוק?, ודואג להשאיר את החדר שקט במיוחד, בניגוד לרעש שיוצרים מזגנים אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להשאיר חלון פתוח ועדיין ליהנות מקרירות נעימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הולנדיה תציע את המוצר המיוחד הזה בחנויות החברה ותוסיף אותו לכל אלה שחולמים על שנת קיץ בריאה וחסכונית. המוצר האמור מופץ כבר בכל האיים האקזוטיים בעולם ובמלונות יוקרה. הוא שינה את עולם השינה. עם זאת, רק מי שיכול להרשות לעצמו מותרות יקרות יוכל ליהנות מהתענוג. הולנדיה תמכור את המזגן המהפכני במחיר של לא פחות מ-15 אלף שקלים וזו, עוד בלי כאב הראש של ההתקנה. כלומר, הוא מתאים לאנשים שהתחביב שלהם הוא שינה עמוקה וארוכה, שבנוסף מוכנים להוציא את האקסטרה על הפעולה שבני האדם מבצעים במשך שליש מחייהם. חבילה של מיטה ואיבנינג בריז בהולנדיה יעלו כ-35 אלף שקל, מחיר השווה לרכב יד שנייה סביר ביותר. חשוב לציין כי אורך החיים של המוצא היוקרתי הזה, על פי הערכת החברה, הוא כעשר שנים. המוצר ידידותי למשתמש ואף רחיץ. המזגן בעיקר מופץ לחלקים הטרופיים של כדור הארץ, ונרכש על ידי בתי מלון יוקרתיים שבהם יש לא מעט בעיות של עומס בחשמל. יחד עם הניסיון של הולנדיה להחדיר את המוצר לשוק הפרטי, אחת ממטרות החברה היא להביא את האיביניג בריז למלונות היוקרתיים בארץ ולמלונות ספא. לחוויית חמישה כוכבים מושלמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
50,000 שקלים , מיטה + המזגן שהוגדר כידידותי לסביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אם נמאס לכם לריב על המזגן בבית (חם לי, קר לי וכו') ואתם צמאים למקום שקט עם אוויר הרים צלול, אתם לא צריכים לארוז מזוודות ולנדוד לצפון הרחוק בארץ אלא להכניס את היד עמוק לכיס ולרכוש את האיבנינג בריז שמציע שינה בריאה וקרירה כשלוהט ולח בחוץ. אולי על הדרך תחסכו ריבים טיפשיים ואת הכסף למטפל הזוגי.


הכותב היה אורח חברת "הולנדיה" בהולנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום לא רבים על הטמפרטורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully