וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל או קלום: האחוזה החדשה של היידי קלום ומרטין כריסטן

היא השאירה מאחור את הסולן הבריטי סיל, אספה את ארבעת ילדיה ועברה להתגורר באחוזה מרשימה הצופה על גבעות הוליווד יחד עם בן זוגה ומאבטחה מרטין כריסטן. היידי קלום חושפת

ביתה של היידי קלום. ספלאש
חזות אדריכלית קלאסית כמו באירופה/ספלאש

היא הוכתרה בעבר כדוגמנית המרוויחה ביותר בתעשייה, היא אפילו הופיעה ברשימת "100 האנשים המשפיעים בעולם" במגזין המוערך פורבס. התחתנה, התגרשה, שוב התחתנה ושוב התגרשה ולצד אלו הקפידה לשמר תמיד את יופייה המהפנט. היידי קלום, טאלנטית גרמנייה-אמריקאית, דוגמנית, מגישה, מעצבת אופנה ובעיקר מושא לתשוקה, אימא ל- 4 ילדים (אחת מבעלי קבוצת פורמולה 1 - פלאביו בריאטורה, ועוד שלושה זאטוטים מהסולן הבריטי סיל). היא מזוהה בעיקר כפניה המחויכות והכובשות של תכנית הריאליטי "פרויקט מסלול", אותה הגישה והייתה מועמדת לפרס האמי. את הקריירה המורחבת קלום ממשיכה להוביל עם הרבה כריזמה וסגנון. בימים אלו, כשהסולן סיל כבר לא לצידה היא חושפת את חוף המבטחים החדש והצבעוני שלה.

האחוזה הססגונית אליה עברה לאחרונה הכוכבת הנחשקת שוכנת בשכונת בל אייר שבלוס אנג'לס. עלות המשכן החדש כ-9.9 מיליון דולר והוא עתיד לשמש את משפחתה של קלום ואת מי שהולך לחמם אותה לפחות בחורף הקרוב, בן זוגה הנוכחי מרטין כריסטן, שומר הראש שלה בארבע השנים האחרונות. לאחוזה חזות אדריכלית קלאסית המזכירה בתים אירופאים עתיקים. היא מרווחת במיוחד ותהיה נוחה למשפחה המתהווה הכוללת 6 נפשות כשהיא משתרעת על פני 12 דונם (כולל מדשאות ובריכת שחייה). בשל גילם הצעיר של ילדיה, לקלום היה חשוב שהלוקיישן החדש יהיה מוקף בצמחיה וירק, ומכל חלון יוכלו ליהנות מהטבע ובאותה הזדמנות להשקיף על גבעות הוליווד.

הבית נבנה במקור לפני 13 שנה. בעליו הקודמים, אד ויינברגר התפרסם בזכות כתיבת סדרת הטלוויזיה המצליחה של שנות ה-80-90 "משפחת קוסבי". ויינברגר החליט לעבור לכתובת פחות זוהרת ככל הנראה וקלום שחיפשה קן חדש לפרק חדש בחייה ללא סיל, קפצה על המציאה.

למבנה שלוש קומות. הוא כולל 9 חדרי שינה כאשר כל אחד מהם שופע בתאורה טבעית בדיוק כמו שקלום חלמה, לרבות תקרה גבוהה במיוחד. פסיליטיז נוספים שהכרחיים בבית שכזה כוללים גם חדר כושר, סטודיו למחול, חדר קולנוע, מרתף יינות, חדרי משפחה בגדלים שונים, ספרייה מרשימה ובריכת שחייה עצומה.

הכישרון בעיצוב ובאמנות שקלום ניחנה בו בא לידי ביטוי בסטיילינג של הבית. ניתן לזהות אותו בבחירת צבעים בלתי שגרתיים לחדרים שונים כמו קירות שנצבעו בצבע כחול/ אדום/ ורוד; נברשות בעלות מראה תכשיטי, וילונות ארוכים שהשראתם באה באופן ישיר מעולם האופנה המוכר כל כך לקלום.

אם מסתכלים לעומק, אפשר אף למצוא בסטיילינג ובבחירת הריהוט, הטקסטיל והדקורציה באחוזה המתחדשת - מנה של סגנון אירופאי. ככל הנראה קלום, לא זנחה לחלוטין את מקורותיה והסביבה בה גדלה. למרות השנים הרבות שהיא מבלה בארצות הברית, תקופת ילדותה ברגיש גלאדבך (סמוך לקלן) שבגרמניה, עדיין משפיעה על בחירותיה העיצוביות.

מיותר לציין שעל כל נושא האבטחה, מערכת המיגון, המצלמות והאזעקות שמרשתות את הבית, אחראי בן הזוג כריסטן שמכיר את החומר מקרוב.

בואו להציץ לעוד בתים של סלבריטאים

ביתה של היידי קלום. ספלאש
נברשות עצומות במראה תכשיטי/ספלאש
היידי קלום בשמלת ג'וליאן מקדונלדס במסיבת קרן מחקר האיידס של אלטון ג'ון לאחר האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Alexandra Wyman, GettyImages
עזבה את סיל לטובת המאבטח ועברה לקן חדש - היידי קלום/GettyImages, Alexandra Wyman
ביתה של היידי קלום. ספלאש
שילוב של הרבה חומרים, צבעים ואלמנטים דקורטיביים/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
קירות בצבע אדום אש לא מפחידים את בעלת הבית החדשה/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
ויש גם חדר בגוון שוקולד/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
הסלון שסמוך למטבח נצבע בגוון של כחול ים תיכוני/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
מטבח מרווח שיצליח לשרת את המשפחה המורחבת בת 6 נפשות/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
כל החדרים מתהדרים בתקרות גבוהות, צבעוניות וחלון שמשקיף לגבעות הוליווד/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
איך אפשר בלי מרתף יינות ומשקאות?!/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
חדר שינה כתום עם שילוב של רהיטים קלאסיים/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
חדר רחצה ורוד לנסיכה הקטנה של קלום/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
פינת הירגעות מול הנופים הירוקים נצבעה בגוון מנטה/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
חדר שינה נוסף מתהדר בצבע טורקיז לרבות הקירות ופרטי הטקסטיל שעל המיטה הזוגית/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
עוד פינה כחולה בבית שמתמזגת עם הירוק שבחוץ/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
פטיו חיצוני המשמש גם כמרפסת אירוח בעונה המתאימה/ספלאש
ביתה של היידי קלום. ספלאש
בריכת שחייה טובלת בריאה ירוקה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully