וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק כוכבים: יובל כספין מצייד את האורחים במגבים

18.5.2014 / 10:38

הוא מקפיד לפנות ולנקות את שולחן האוכל שנמצא בקו אווירי עם המיטה בלופט התל אביבי שלו ,וטוען שבית אמיתי הוא כזה שיש בו אבק. יובל כספין חושף סודות מלוכלכים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של יובל כספין.

יובל כספין עושה חג בסגנון פלסטיני
יובל כספין מעצב כיורים

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני גר בדירת סטודיו, בית פתוח בלי חדרים ולכן ,המיטה שלי קרובה לשולחן האוכל. לפני שאני הולך לישון אני חייב לסדר את השולחן ולפנות את הצלחות. גם אם סיימתי לארח אנשים בחמש לפנות בוקר , שולחן האוכל שלי מצוחצח.

איזה אזור אתה מקפיד לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
כל הבית אצלי נקי באותה צרה, ואני לא מקפיד לנקות אזור מסוים יותר מאזור אחר.

יש לך טיפ שווה לניקיון?
אני בא מבית של חולי ניקיון, אבל עם הזמן למדתי שהבית צריך לשרת אותי ולא אני צריך לשרת את הבית. אני לא צריך להיות אובססיבי לניקיון וכל הזמן להיות צמוד למטלית. בית אמיתי הוא כזה שיש בו אבק.

חוויית ניקיון שתזכור לעד
כשרק נכנסתי לדירה עשיתי חנוכת בית והזמנתי הרבה חברים. רציתי לחנוך באותו יום את הבריכה בבית - מילאתי אותה ובינתיים בישלתי במטבח עד שהאורחים יגיעו. אחרי זמן המ הבחנתי שהבית מוצף ולא ידעתי מה לעשות אם להוציא את הפקק או לא. בסוף הצלחתי לסגור את הבריכה אבל כל מי שנכנס הביתה נאלץ לעמוד עם מגבים. כל החברים שלי ביניהם, דורין פרנקופרט, יונה אליאן וריקי גל קיבלו מגבות. כל מי שהיה באותו יום בבית שלי הבין באמת מה זה שמחת בית השואבה.


לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את השיער

רוסלנה רודינה עושה פנלים

מה שלי גפני עושה לפני השינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully