וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיני: המוצרים הדקים של לנובו זוכים בפרס העיצוב הנחשק "רד דוט 2014"

לנובו מחשבים תפסה מקום של כבוד בטקס פרסי העיצוב "רד דוט" שיערך ב-7 ביולי. שני המכשירים שהושקו לאחרונה בחברה ומתהדרים במראה דק ואלגנט גרפו את התואר "המיטב של המיטב לשנת 2014"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך מחשב זוכה רד דוט 2014 של חברת לנובו, ThinkVision LT2934z 29/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-7 ביולי שוב זה יקרא. עולם העיצוב יתכנס באסן שבגרמניה לקראת טקס פרסי העיצוב, הנקרא Red Dot Design Award ויכריז על העיצובים הנבחרים, המחדשים והאסתטיים שנעשו בשנה האחרונה. מדובר באחד האירועים החשובים והמשמעותיים בעולם העיצוב הנערך מזה 60 שנים ונחשב לחלומו הרטוב של כל מעצב או חברה מובילה, החושקים לקבל לידיהם את חותם האיכות של ה"נקודה האדומה".

סיקור מיוחד מגרמניה: רד דוט 2013

5,000 מוצרים ופרויקטים פוטנציאליים הוגשו לתחרות מ-57 מדינות שונות, 1,065 מוצרים יזכו בפרס האמור כשמתוכם כ-60 יזכו בפרס הגבוה ביותר בתחרות והוא "המיטב שבמיטב, רד דוט". בנוסף, צוות מעצבים של חברה אחת בלבד מוכתר בכל שנה על פי המסורת כצוות מוביל, מחדש ומעורר השראה.

נבחרת בייג'ין: ראיון מיוחד עם צוות מעצבי לנובו

חברת "לנובו" שמצליחה להשתחל כמעט בכל שנה לרשימות הזוכים של ה"רד דוט" ואף זכתה בשנה שעברה בפרס צוות המעצבים המוביל, כבר הכינה לעצמה מקום של כבוד בטקס החשוב בתחום שיתקיים ביולי הקרוב. הפעם, לנובו יגרפו שני פרסי עיצוב "המיטב שבמיטב, רד דוט", בגין המוצרים החדשים שיצאו לשוק: מחשב נייד דקיק ThinkPad X1 Carbon, ומסך מחשב ThinkVision LT2934z 29. גודל המחשב 14 אינץ' ומשקלו 1.2 ק"ג, בגימור מוברש המטשטש טביעות אצבעות ולכלוך. גודל המסך החדש הינו 29 אינץ' עם מסגרת של 2 מ"מ, רמקולים קדמיים ומצלמת אינטרנט מתכווננת כאשר המסך המפותח מאפשר להציג שני מחשבים במסך אחד. בהודעה שיצאה לעיתונות ציין דיוויד היל, סגן נשיא עיצוב וחווית המשתמש של מוצרי Think כי הפרסים שיוענקו בעוד כחודשיים מהווים הוכחה לעבודת צוות העיצוב של החברה המספק עיצובים מעוררי השראה. שני המוצרים החדשים משפרים את שפת העיצוב. דקים במיוחד, מלוטשים ואלגנטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב נייד דק זוכה רד דוט 2014 של חברת לנובו, ThinkPad X1 Carbon/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך ששומר על שפת עיצוב דקה במיוחד ThinkVision LT2934z 29/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully