וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים של אוליגרכים: מתחם יהלומים חדש

ככל הנראה זו ההזדמנות היחידה שלכם להציץ לאולם תצוגה חדש שנפתח ברמת גן, המציע ללקוחות VIP תכשיטים במחירי עתק בחלל שעוצב בהשראת ביצת פברז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלל המרובע הפך לעגול לרבות קירות, תקרה ורהיטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיכת תאילנד כבר פקדה את המקום וסביר להניח שגם ניקול ראידמן סימנה אותו כיעד מבוקש. מדובר באולם תצוגה ראשון מסוגו שנפתח בארץ, המציע למיליונרים חובבי האבנים היקרות זמן איכות בשעה שהם בוחרים לעצמם יהלום או שניים. המתחם משתרע על פני 70 מ"ר ועוצב בהשראת ביצת הפברז'ה הרוסית. הוא שוכן מאחורי חנות "מכרות היהלומים" במתחם הבורסה ברמת גן, כאשר הכניסה אליו נעשית דרך דלת "סתרים", המיועדת ללקוחותVIP בלבד. החלל המפואר והמפונפן, שופץ בהיקף של מיליון שקלים על ידי חברת "מייקאובר" (המספקת את כל אנשי המקצוע בשיפוץ ובנייה) שבראשה עומד אלעד כהן, בשיתוף עם מעצבת הפנים דנה לייטרסדורף מ" לייטרסדורף דזיין". השניים הפכו את החלל המרובע שקיבלו למתחם עגול (לרבות קירות, תקרה ורהיטים), המתפקד כמעין לאונג' פרטי ונוח, עבור הלקוחות שיכולים ללגום כוסית אלכוהול, להתרווח על הספות וליהנות מתצוגה אישית.

ככה נשות ז'נבה בוחרות יהלומים

במרכז החלל העגול מעין אי, הציר המרכזי שהכל סובב סביבו. הוא מוקף בווילונות ארוכים שנתלו מהתקרה ועד הרצפה. פנים אזור זה שוכנת מערכת ישיבה אליפטית המורכבת משתי ספות גדולות ומרווחות עשויות בטכניקת קפיטונז'. "למרות שמדובר במתחם מוגדר בפני עצמו, עדיין צורת הישיבה המבודדת והתחומה היא שמעניקה ללקוחות תחושה דיסקרטית ומוצנעת מהשאר" לדברי אלעד כהן. לייטרסדורף מוסיפה שהמטרה העליונה הייתה להעניק אווירה נינוחה פיסית, בדומה ללאונג', בו הריהוט נמוך ואיננו מצריך ישיבה מסורבלת. כך למעשה יוצרים תחושה אינטימית המנתקת את הלקוחות מכל המתרחש בחוץ. בסמוך ל"אי" המרכזי ממוקם בר אלכוהול מפואר הכולל סוגים שונים של שמפנייה, קוניאק, וויסקי ויינות מיושנים. את התקרה העגולה מעטרים קרניזים דקורטיביים עשירים ומפותחים בצורות, שהובאו במיוחד מאירופה, "זהו אלמנט אירופאי נפוץ והיה חשוב לנו להעניק ללקוחות האוליגרכים (שירבו לבקר במקום), חוויה של אזור מוכר". כהמשך ישיר לכך, לייטרסדורף הקפידה להשתמש בחומרים המשדרים יוקרה. "בדים כמו קטיפה ופרטי נגרות בגוון שחור שתוכננו במיוחד למתחם העגול, תורמים לדרמה ויוצרים את התפאורה המבוקשת" לדבריה. "עמדות התכשיטים והאבנים נעשו בצורות של קומודה וקופסת תכשיטים קלאסית ישנה וכך חוברים אף הם לטרמינולוגיה העיצובית".

התאורה בחדרי תצוגה מסוג זה נחשבת לאחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הפנים. כל כך חשובים שהיא עשויה אף להשפיע על הרכישה של הלקוח. לטוב ולרע. מאחר ולא ניתן לבחון איכות האבנים באור השמש, בחוץ לעיני כל, כל זווית של אור מלאכותי עומדת בסימן אקוטי. "יצרנו תאורת ספוטים שקועה בתקרה בשלושה מעגלים שונים, לצד זה נוספו גופי תאורה נקודתיים המכוונים לאזורי שולחנות הגמולוגיה. במרכז החדר באזור התחום בווילונות ארוכים נתלתה נברשת מרשימה המעניקה מעטפת למראה היוקרתי", מציינת לייטרסדורף. המראות שמקיפות את חדר התצוגה, כמו מכפילות אותו ותורמות לנצנוץ האבנים, התאורה והחוויה הכוללת שכל מטרתה לפתוח את ארנק הלקוח שצפוי לשחרר סכום נכבד של מזומנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נברשת מרשימה תלויה במרכז האי המבודד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלל מוקף במראות שתורמות לנצנוץ הכללי ומכפילות את החלל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וילונות ארוכים, שקופים למחצה תוחמים את האזור בו הלקוחות מודדים את התכשיטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספות נמוכות ונוחות אורגנו בצורה אליפטית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רהיטי עץ שתוכננו במיוחד בגוון כהה ודרמטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully