וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודרת: צ'לסי קלינטון התקמבנה על דירה שווה במנהטן

11.10.2013 / 16:25

חדר אמבטיה רומנטי, מטבח עצום ומרפסת עם מיני גולף שצופה על מנהטן התוססת. רגע לפני שהיא מרחיבה את התא המשפחתי, צ'לסי קלינטון מתחדשת בדירה מעוררת קנאה בלב התפוח

ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
סלון מואר מכל כיוון אפשרי/splash

עוד כשהתגוררה עם הוריה בבית הלבן וסבלה מתדמית של נערה ג'ינג'ית מתבגרת עם גשר בשיניים, צ'לסי קלינטון לא קיבלה שום הנחות. עכשיו, למעלה מעשור אחרי, התואר "בת הנשיא לשעבר" ו"בתה של מזכירת המדינה לשעבר", הופך משתלם והיא מקבלת הנחה, על מחיר הדירה החדשה שרכשה החודש יחד עם בן זוגה מארק מזווינסקי רכשו החודש, כך לפי גופי התקשורת בארה"ב. מדובר בדירה יוקרתית בת ארבעה חדרים בבניין וויטמן עטור הידוענים, שבפארק מדיסון במנהטן. קלינטון זכתה במחיר נמוך מערך השוק, בשעה ששווי הדירה הוא כעשרה מיליון דולר, הזוג השיגו אותה בהנחה של 750 אלף דולר, כך שישאר לשניים קצת עודף לריהוט.

האחוזה המלכותית של ניק נולטי במליבו

צ'לסי קלינטון בחתונה שלה. GettyImages
הזוג המאושר ביום החתונה - צ'לסי קלינטון ומארק מזווינסקי/GettyImages
ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
צבעים נקיים ומראה רגוע גם בפינת האוכל/splash

הדירה שגודלה כ-500 מטרים רבועים ממוקמת בבניין כבן 90 שנבנה על פי ארכיטקטורה גיאורגנית שהייתה נפוצה במאה ה-18 באנגליה, ואומצה עם שינוי קל גם באמריקה. מעטפת הלבנים האדומות בחזית, החלונות המלבניים והסימטריה, הם חלק מהמאפיינים של ארכיטקטורה זו המשתקפים בבניין היוקרתי. מלבד עיצובו הייחודי, הצהירו בני הזוג כי ברצונם להשאר בשכונה בה הם גרים, ואכן, רק במרחק של כמה בלוקים מהבניין נמצא הלופט בו גרו ואותו העמידו לאחרונה למכירה בארבעה מיליון דולר. בדירה החדשה ארבעת החדרים כאמור, וחמישה חדרי רחצה. היא משתרעת על כל הקומה השנייה של הבניין והיא מרוצפת בעץ אלון, בשעה שחדרי הרחצה מחופים בשיש איטלקי. בדירה המתוקתקת יש גם חדר קולנוע פרטי ומשרד ביתי שיוכל לשמש את קלינטון (33) בעבודתה ככתבת מיוחדת של ערוץ אן.בי.סי ולימודי הדוקטורט ביחסים בינלאומיים, עליו היא עמלה באוניברסיטת אוקספורד היוקרתית, במקביל לפעילותה בקרן הצדקה המשפחתית.

פמלה אנדרסון מפתיעה עם בית בסגנון מאופק

ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
מטבח אי המשלב בר ישיבה הצופה החוצה/splash

בדירה המרווחת והמודרנית המעוצבת בגוונים בהירים (הומאז' לבית הלבן?) נמצא גם סלון מרווח ובצמוד אליו פינת אוכל ומטבח הייטקיסטי מצוייד במכשירי חשמל יוקרתיים. החלונות הגדולים בדירה הפונים אל הפארק שוטפים את הדירה באור, אך בני הזוג יכולים גם לשבת במרפסת הנעימה שלהם (23 מ"ר) וליהנות ממה שרוב הניו יורקרים ימצאו רק בחוץ. הבניין היוקרתי שמכיל רק ארבע דירות מצוייד בחדר כושר, ספא, חדרי אחסון, שמירה של 24 שעות ומעלית פרטית לדיירים, כך שלמרות שמדובר באחת השכונות הטרנדיות והמתויירות בעיר, בני הזוג יוכלו עדיין ליהנות מפרטיות.

באמבטיה של כריסטינה אגילרה

ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
חדר השינה המרווח פונה לכיוון המרפסת הגבוהה/splash
ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
מיני גולף במרפסת הצופה למנהטן התוססת/splash

צ'לסי ומארק התחתנו לפני כשלוש שנים בחתונה נוצצת שכללה אורחים מכובדים, מנהיגי העולם, מפורסמים, רבי וכומר שניהלו את הטקס ביחד. עלות ההילולה עלתה למשפחות כ-2 מיליון דולר וסוקרה בהרחבה על ידי כלי התקשורת בארצות הברית שעסוקים בימים אלה בהצהרותיה של צ'לסי על רצונם של בני הזוג להביא ילד לעולם. האמא הילרי, אומנם לא ממוצא פולני, אך ממתינה בקוצר רוח לתפקיד הסבתא.

הנוף הכי שווה בעיר: הבית של בן סטילר בניו יורק

ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
אמבט פרי סטנדינג במרכז חדר הרחצה הצחור/splash
ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
חדר רחצה נוסף לאורחים/splash
ביתה של צ'לסי קלינטון. splash
וכך הדירה נראית מהרחוב/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully