וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות: סדרת ריאליטי עיצוב חדשה ובניין קיקה שקם לתחייה

14 מתמודדים יתחרו ביניהם על עיצוב חלל וינסו לבלוט בתכנית חדשה כדי להשתלב בתעשייה המבעבעת של עיצוב פנים, ומתחם "קיקה" מקבל זריקת בוטוקס לקראת פתיחתו כמרכז לעיצוב הבית

החיים הטובים

וידאו: ערוץ החיים הטובים

ריאליטי בלי פרס

נכון, לא מדובר במפלצת רייטינג משומנת מבית "קופלמן הפקות", וגם לא כזו שתזיל לצופים ריר מול המסך ותעורר את הקיבה. אבל סדרת הריאליטי החדשה "סטודיו לעיצוב" שתעלה ב-20 לאוגוסט, בערוץ החיים הטובים, מוכיחה שמשהו בתחום העיצוב בארץ מבעבע. לא רק תכניות פומפוזיות שמציגות בתים גדולים ומרשימים של סלבריטאים מעבר לים, הנשארים בגדר חלום שנמוג בלחיצה על השלט. אלא תחרות מקומית שדנה בסוגיות של הנדסת אנוש בין היתר. הסדרה כוללת 7 פרקים ומבוססת על תחרות בין 14 מתמודדים. בכל פרק מתמודדים זוג, ראש בראש על עיצוב חלל מגורים שונה. מדובר במתמודדים ישראלים, כאלה שמגיעים מתחום העיצוב פנים וזקוקים לחשיפה, או שעוסקים בתחום אחר וזוכים לבמה בשל כישוריהם. באופן די מפתיע, בריאליטי הזה אין פרס. לא כספי ולא פרויקט מובטח. תהליך העיצוב, ההתמודדות עם מצוקת חלל ואתגרים בשטח הם שיוכיחו, או שלא, באם המתמודדים יוכלו להיות אנשי מקצוע בולטים ולהשתלב בשוק העשייה הפורח. ערוץ החיים הטובים, ימי שלישי 21:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המבנה שקיבל זריקת בוטוקס בעיצוב החלל מתכונן לאיכלוס חנויות עיצוב/מערכת וואלה, צילום מסך

בניין קיקה מתעורר לחיים אחרי החגים

הבניין העצום עם קורות הברזל האדומות, שנראה למרחקים ונבנה במתחם פולג לכבוד הגעתה של ענקית הרהיטים האוסטרית "קיקה", מתאושש בימים אלו מהטראומה שחווה במאי 2012. שתי הקומות התחתונות החולשות על שטח של 8,000 במבנה, מאוכלסות בימים אלו בחנויות עיצוב מקומיות ומוכרות, שיפתחו את שעריהן אחרי החגים. בין החברות שתפסו לעצמן מקום טוב באמצע נמנות כרמל שטיחים ופרקט, my home page, IDdesign, ד"ר גב, כיתן ו-Itelsofa. בהודעה שנמסרה לתקשורת מטעם חברת אשטרום נכסים המחזיקה בנכס נכתב: "הבניין המחודש הותאם לייעודו כמרכז עיצוב שיאכלס את מיטב המותגים מהתחום. בין היתר, נעשתה הפרדה מפלסית ונבנו מדרגות נעות לשיפור התנועה בין הקומות". כזכור, המבנה השבלולי שנבנה בעבור רהיטי "קיקה" היה נתון למחלוקת בעניין הנוחות והנגישות של קהל הלקוחות למוצרים והרהיטים. לפיכך, ניכר כי הופקו הלקחים ועיצוב הפנים זכה אף הוא לזריקת בוטוקס קלה והכרחית. נכון לעתה, 70% משטחי המסחר הושכרו למגוון חנויות ורשתות, והמבנה זכה לשם חדש "Home Design- המרכז לעיצוב הבית". הוא מצטרף למרכזים נוספים שמרכזים תחת קורת גג אחת חנויות לעיצוב ולאבזור הבית כגון, "דיזיין סנטר" השוכן בבני ברק, "וואן דיזיין" סנטר בראשון לציון ו"הום דיזיין" הממוקם באזור סגולה בפתח תקווה.

מה עבר על המבנה בגלגולו הקודם?

קיקה, כל הסיבות לכישלון הרשת

קיקה ביום הפתיחה: הישראלים הולכים מכות

חוץ מהדומים, מה עוד חיכה ללקוחות שביקרו בקיקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully