וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: האם נמצא מוצץ להורדת הווליום של הילד?

14.8.2013 / 7:10

למצוץ בסטייל, להכין בירה שווה וטעימה בבית, להשתתף בתחרות נושאת פרסים לעיצוב ארנקים, לשמוע מוסיקה בכיף מבלי להתסבך עם האוזניות ולאחסן את המפתחות בשיק יפני - ההמלצות הלוהטות של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמשיכו לפנטז שאפשר לשלוט על הצרחות שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

פה גדול

תחת הקונספט FUNctional, המותג האמריקני FRED&FRIENDS מזריק הומור לפונקציה ומתבל את חיי היומיום בחיוך ממותג, פרקטי וסופר אורגינאלי. כך למשל פריט בייסיק כמו מוצץ המהווה מוצר הכרחי לכל הורה, מתורגם לליין אביזרים ויראלי בשלל גרסאות משובבות לגדולים ולבייביז. הסדרה הנקראת CHILL BABY, היא כוללת מבחר דגמים עם נוכחות ויזואלית פשוטה, אך מתוחכמת, עכשווית ושופעת בפאן משובח כמו 'ווליום' - חלום כל הורה להוריד את הסאונד של הקטנצ'יק שמילל, 'שפתיים' 'זקנקן עז', 'בלינג' ,'שפנפן' ועד לוורסיה מצוינת ואופנתית בתוספת 'לייק' ואפילו 'שפם'. פטמות המוצצים מיועדות לגילאי 0-6, הן עשויות סיליקון, בטיחותיות ומיוצרות ללא pvc ו -BPA. כשאר מוצרי החברה הן מגיעות במארז שקוף ומלבב כיאה לגאדג'ט אטרקטיבי ומתנה אידיאלית להורים שיקבלו את הרעיון בקלילות. 9.49 דולר באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למצוץ בסטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי ידיים

מאז שהטלפון החכם הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, ניתן למצוא יותר ויותר מוצרים נילווים על המדף שיקלו את השימוש במכשיר המופלא. אחד מהם הוא מחזיק האזניות. כידוע, כדי להפחית את כמות הקרינה, יש שמעדיפים להשתמש באזניות כדי לנהל שיחה בנייד. בנוסף, הטלפון החכם נהפך לנגן המוזיקה שלנו ומכאן, האופניים הן מצרך נדרש. מי שמשתמש בהן על בסיס קבוע יודע מודע לעובדת הסרבול הקטן שנוצר בידיים, ואם אתם עסוקים בעוד מספר פעולות המצב הופך פחות נוח. אם רוצים להשאיר את הידיים פנויות, זורקים את האזניות לתיק ואז המשימה לאתר אותן לא סימפטית במיוחד. בדיוק לשם כך עוצב כבל חכם הפותר את הבעיה. האזניות מחוברות לכבל המונח על הצוואר, ממש כמו מחזיק משקפיים. כשרוצים להסיר לרגע את האזניות, כל שיש לעשות הוא להוריד אותן מהאוזניים. הידיים נשארות פנויות והאוזניות תלויות ומוכנות לשימוש הבא. 3 דולר באיביי.

(מאת: מאיה אשר)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשחרר את הידיים עם מתקן מיוחד לאוזניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחרות יצירתית ומשתלמת

בימי החופש הגדול דואגים ההורים לתעסוקת הקטנים שמחייבת ברוב המקרים לפתוח את הארנק, כמה וכמה פעמים. בשביל שהחוויה תהיה נעימה קצת יותר ואולי אפילו תחזיר חלק מהכסף, רשת חנויות הסוהו ארגנה תעסוקה לבוגרים יותר מבינכם. בימים אלו נפתחת תחרות לעיצוב ארנקים של המותג האמריקאי MIGHTY WALLETS שמתמקד בעיצוב ארנקים מחומרים ידידותיים לסביבה וניתנים למיחזור. התחרות תמשך כשבועיים ובסופם יוכרז הזוכה. העיצוב המנצח יזכה את בעליו בפרס של 1,000 שקלים לקניות ברשת ובנוסף, הארנק שלו יימכר בלעדית בחנויות. אם תמיד האמנתם שחבוי בכם מעצב קטן, הנה ההזדמנות שלכם. לפרטים נוספים בדף הפייסבוק של הסוהו.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתחתם את הארנק כל החופש - עכשיו הגיע הזמן לעצב אחד כזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשתו משהו

בעקבות עליית מחירי האלכוהול מסתמן שהמרעננת הרשמית של הקיץ היא הכנה ביתית של בירה צוננת. תהליך ההכנה דורש מעט ידע והרבה התנסות כדי להגיע לתוצאות מצוינות, היתרון הגדול שבדרך תוכלו לשתות את כל הניסיונות הקודמים, ותגלו שמאז ימי שיעורי הבית בכימיה לא נהניתם כל כך מלשחק במעבדה. ישנן כמה שיטות להכנת בירה בבית מחומרים ובכלים שונים. הדרך הקלה, הפשוטה והמומלצת למתחילים שרוצים לרכוש ניסיון וטעם בתחום, היא עבודה עם ערכות בירה מוכנות מראש הדורשות תוספת מים ושמרים. "בונדיגו" מציעים למכירה מבשלת בירה של Beer Machine ותערובות להכנת בירה בכל טעם שאתם אוהבים. כל שקית תערובת מעניקה חוויה של בירה טרייה, טעימה וטבעית, בזמן קצר יחסית של 7-10 ימים. מרגע שהבירה מוכנה נותר רק להזמין חברים ולמזוג. אפשר למזוג ישירות מה- Beer Machine כמו שמוזגים בירה מהחבית בבר או להעביר לבקבוקים ולהדביק עליהם את התוויות שהכנתם בעצמכם.
מחירים: 588-688 שקלים, באתר בונדיגו.

(מאת: מיכל המר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכין ולתפוס ראש טוב בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעת הגשה

הפשתן שעשה לפני כשנתיים קאמבק והציף את שוק הטקסטיל במצעים, מגבות, חלוקים ומיני ריפודים ממשיך להשתלט על הבית גם באמצעות כלים. הפעם מדובר במגשים יפנים של המותג Fog Linen. הם עשויים מבד פשתן עטוף ברזין (שרף עץ) אקרילי עמיד. משקלם קל במיוחד והם ניתנים לשימוש בכל פינה בבית, החל מהמטבח, דרך ארגון וסדר על שולחן העבודה, חדר הרחצה, ועד לאחסון מפתחות הבית ושאר החפצים הקטנים שמניחים בקונזולה שבכניסה לבית. ניתן לנקות אותם באמצעות מים וסבון אך להמנע מהכנסתם למדיח כלים. המגשים מגיעים בשלוש מידות ובצבעים שונים. מחירים: קטן- 104 שקלים; בינוני-160; גדול- 202 שקלים. להשיג במופו.

(מאת: אפרת בראשי)

עוד המלצות ששווה לכם לאמץ:

סדר בכבלים שמאחורי הטלוויזיה

לא תאמינו, אבל יש מנעול גם לגלידה

לקדוח בקיר מבלי לטנף את הרצפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם להגיש קפה ועוגיות וגם ככלי אחסון למפתחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully