וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מנעול לגלידה ועוד המלצות שאסור להחמיץ

25.7.2013 / 0:05

מנעול לגלידה, טיפ שווה להסרת דיו מהחולצה, סדנאות לתחזוק הבית ללא הזמנת אנשי מקצוע, אטבים מעוצבים בסגנון קרקס ומונה לייקים בפייסבוק שהופך את העולם הווירטואלי למציאו

כתם דיו על חולצה. ShutterStock
טיפה של גליצרין יכולה לחולל פלאים לכתם של דיו/ShutterStock

כתם דיו על החולצה או על כל בגד אחר זה בהחלט לא נעים. לפעמים נדמה שלא ניתן להסיר כתם מאיים מסוג שה והבגד הולך ישירות לפח. מי שלא מתעצל ויש לו קצת תושייה יכול להציל את הבגד מהכתם הנורא. בשלב הראשוני רצוי לשים חתיכת בד מתחת לכתם כדי שהוא לא יתפשט וימשיך להכתים את שאר חלקי הבגד. לאחר מכן, טובלים מקל אוזניים בגליצרין (אפשר להשיג בכל בית מרקחת) ובעדינות מחדירים את החומר לבגד (אם במקרה אין גליצרין בסביבה, גם ספריי לשיער יעשה את העבודה). במקביל, מכינים קערה עם מים המעורבבים עם כמה טיפות של נוזל כביסה מניחים על הבגד עם מקל אוזניים ומשפשפים בעדינות עד להיווצרות קצף. להעלמה סופית של הכתם והשלמת הפעולה מכניסים למכונת הכביסה.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להשאר רגועים כשאתם לא בסביבה - מנעול גלידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חובבי גלידה מושבעים, המוצר הבא הוא פריט חובה במקפיא הביתי שלכם. הוא מצעיד את התשוקה למתוק הקפוא צעד אחד קדימה, ומבטיח שאת הפיינט שלכם, רק אתם תאכלו. מדובר במנעול המתאים במידותיו לכלי גלידה בגודל של חצי ליטר. הוא מורכב משני חלקים שיש לפתוח כאשר מעוניינים לנעול את הגלידה, ולסגור על המכסה. על גבי המנעול השחור מוטבע כיתוב משעשע בגופן צהוב המבהיר שמדובר באוצר ששייך אך ורק לכם. שחרור הנעילה מתבצע על ידי הזנת קוד בעל 3 ספרות. אם בני הבית משתוקקים לגלידה, וחומדים בדיוק בפיינט שלכם, הם כבר יאלצו לקנות לעצמם גלידה אחרת, או לחילופין להיעזר בסכין מטבח ולפתוח את הפיינט דרך הבסיס. 27 שקלים, חנות בן אנד ג'ריס ישראל.

(מאת: כרמי צדוק)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופכים את הווירטואליות למציאות - מונה לייקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנתיים האחרונות שמעתי מחבריי לא מעט פעמים משפט בנוסח: "הפייסבוק מת". אבל עד שזה אכן יקרה בפעול , יש כבר כמה אנשים שמנסים להפוך את הפייסבוק ממציאות וירטואלית למציאות של ממש. כל למשל נוצר ה- FLIIKE, מונה הלייקים הפיזי הראשון. הוא עוצב בעיקר לבתי עסק ולמקומות ציבוריים, אך גם למכורים כבדים לרשת החברתית. אז איך זה עובד? כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את המתקן למחשב, להתחבר לאינטרנט ולעקוב אחרי הוראות היצרן. מפה והלאה כל לייק שהדף שלכם יקבל בפייסבוק ייספר ויופיע בתצוגה של מונה הרטרו. אם גם אתם חייבים אחד כזה אצלכם, כדאי שתמהרו כי החברה שמייצרת את המונה מציעה אותו בימים אלה במהדורה מוגבלת. 300 אירו למהדורה הראשונה, להשיג באתר

(מאת: ליהי שורש)

צפו: מונה הלייקים הראשון בעולם

תחזוקת בית היא דבר הכרחי על מנת לשמר את סביבת המגורים שבה אנו חיים, בין אם אנו שוכרים אותה או בעליה רשמיים בטאבו.דירות רבות בתל אביב-יפו סובלות מהזנחה לא רק בשל חוסר התחזוקה של בעלי הדירות אלא גם בשם האקלים הלח והקרבה לים בשילוב עם בנייה ישנה שלא הותאמה לתנאי השטח שהאיצו ויצרו את אחת הבעיות שתושבי העיר סובלים ממנה - מצב רעוע של דירות ובמיוחד בשוק הדירות השכורות. לאחרונה, חנכה עירית תל אביב-יפו את מרכז הדיור בבנין המרהיב במזא"ה 9, בית הצעירים של העיר. המרכז שם עצמו לסייע לתושבים בנושא הדיור בעיר ופועל למען יצירת שוק שכירות הוגן ומקדם מול הכנסת בדומה לנעשה ברחבי העולם המערבי מהלך להסדרת שוק השכירות שיעוגן בחקיקה. במקביל, עד שזה יקרה, משמש המרכז כמוקד מידע וייעוץ לשוכרי דירות צעירים, וניתן לקבל בו שירותים כגון ייעוץ משפטי מסובסד לשוכרי דירות (בשיתוף לשכת עורכי הדין - מחוז ת"א והמרכז), גישור בין שוכרים לבעלי דירות, מלגות דיור לסטודנטים וסדנאות לשדרוג הדירה. אחת הסדנאות במתחם מלמדת את המשתתפים באופן מעשי לתחזק את הדירה כמו גם שימוש בכלי עבודה בסיסיים (פטיש, מקדחה, מברגה, ברגים ודיבלים). ביום ראשון, ה-28 ביולי יתקיים במרכז הדיור ערב "שוכרים חכם", ובו יתקיימו סדנה מעשית לתחזוקת הדירה וסדנה לעיצוב הדירה במחיר שפוי. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של מרכז הדיור.

(מאת: מיכל המר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים בסיסיים וחיוניים לתחזוק הבית בסדנה מיוחדת בתל אביב, מאז"ה 9/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם מתוקים, מעלים חיוך ועושים חשק לתלות כל דבר שנקרה בדרככם. סדרת האטבים שעיצבה ענבל הופמן המכונה Pegzini Family כוללת דמויות קרקס קלאסיות כגון, נערת גומי, להטוטן וקוף רכוב על אופן. אלו עשויים פלסטיק שחור-לבן, מה שמחזק את המראה האותנטי שלהם כמו יצאו מסצנה של סרט ישן ונוסטלגי. אפשר לתלות איתם כביסה, ניירות ממו או פשוט להניח על שולחן העבודה בשביל היופי. גודל כל אטב 13x5 ס"מ, הם מגיעים באריזה של חמישה במחיר: 59 שקלים, באתר ANIMI.

(מאת: אפרת בראשי)

עוד המלצות פיקטנטיות:

נעלי בית שיקרצפו לכם את הרצפה

לחתוך אננס בלי לזרוק פירור מהפרי האקזוטי

קולה תסיר לכם חלודה מכלים ישנים

הדרך הנוחה ביותר לרחוץ את הכלב שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטבים שיעשו לכם חשק לתלות הכל ולוותר על מייבש הכביסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully