וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: כיסא מעוצב בלי משענת ומושב

25.6.2013 / 8:36

אמבטיה נוחה לרחיצת הכלב, צבע קירות ידידותי שניתן לקרצוף מבלי שייפגם, כיסא קולב פיסולי ומשקפיים שיעשו סוף לדמעות בחיתוך בצל - מנת המלצות שבועית מפנקת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון מושלם לכלבים שחוזרים מהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין דבר שגורם לכלב שלי אושר גדול יותר מטבילה בים. בהתאמה, אין דבר שהוא לא אוהב כמו את המקלחת שבאה אחרי זה, והאמת גם עבורי מדובר בסבל לא קטן. לכל מי שחי בדירה קטנה בעיר, אין הרבה ברירות אלא לנסות ולהכניס את הכלב לאמבטיה במינימום התנגדות ולהוציא אותו משם לאחר מכן, מה שהופך את ה- Booster Bath למוצר שווה בהחלט. מדובר באמבטיה עם ארבע רגליים, הניתנת לפירוק והרכבה בכל מקום (גם בחדר הכביסה או במרפסת). בתחתית האמבטיה ישנו שטיח שמונע החלקה ורצועה המתחברת אל הקולר של הכלב וכך מאבטחת אותו. בנוסף, פתח הניקוז מתחבר אל צינור, כך שבקלות אפשר לנתב את המים למקום הרצוי. לאמבטיה המוגבהת מתלווה בוסטר עליו מטפס הכלב, כך שאין צורך להרימו ולהתכופף וכך נחסכים מכם גם כאבי הגב והראש. האמבטיה מגיעה בגדלים סמול, מידיום ולארג' במחיר: 150 דולר באמזון.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקץ לדמעות - משקפי בצל אטומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל ילד יודע שבשעה שקוצצים בצל יש תחושת צריבה קשה בעיניים, שבמהרה הופכת לדמעות בלתי פוסקות. מלבד העיכוב ואי הנוחות לה היא גורמת, העניין מהווה סכנה בשל השימוש בסכין. אם גם לכם נימאס לסבול בכל פעם שאתם חותכים בצל, יש דרך להעלים את ההרגשה השורפת ובלתי נעימה בעזרת אביזר פשוט. מדובר במשקפי בצל, שיאפשרו לכם להתמקד בחוויית הבישול, ולא בגירוי של העיניים.

על פניו נראה כי מדובר במשקפיים רגילים לחלוטין, אך הם עשויים מחומר מיוחד אשר מונע את הסימפטומים הלא נעימים ואוטם את העין בצורה מירבית וכך, גם מגן עליה מפני פגיעה של גוף זר. מחיר 20.76 דולר באמזון.

(מאת: כרמי צדוק)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
180 דולר לכיסא קולב פיסולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיסא ההקרבה (Sacrificial Chair) של מאט סמית' - מעצב ניו זילנדי ובריידי פיקוט- יזמית ניו יורקית, מגלם בחכמה תימצות סיטואציה שכולנו מכירים. מדובר בשלד כסא שעשוי מוטות מתכת הניתן להרכבה ללא כלים. עיצובו כמו משחק בניואנסים של שימושיות מול צורניות. אין בו מקום לשבת וגם לא משענת גב. סמית' ובריידי שהקימו את המותג THING INDUSTRIES זיככו את רעיון הכיסא והשאירו רק מסגרת ובכך יצרו מוצר שנראה כמו ברווז הולך כמו ברווז אבל איננו ברווז. תחילה לא ברורה מהותו אך נראה שיש לו איכויות אייקוניות פיסוליות. הוא יכול לשמש כמתלה לבגדים ומגזינים כמו הרבה כיסאות שמקבלים את התפקיד הזה כמעט בכל בבית וכשהוא ניצב בלעדיהם, הוא נראה כאובייקט פיסולי בחלל. כיסא ההקרבה הושק בתערוכה הבינלאומית ICFF שנערכה לאחרונה בניו יורק. מחיר: 180 דולר, להשיג באתר המעצבים.

(מאת: מיכל המר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבע אידיאלי לבית עם ילדים שמשאירים סימנים על הקירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנייה וחצי לפני שהחופש הגדול נפתח בקול תרועה חברת הצבעים "נירלט" משיקה צבע חדש לקירות שיעניין במיוחד משפחות עם ילדים. מדובר בצבע שניתן לנקות, לקרצף ולהבריש מבלי שאיכותו תיפגם או תינזק בשעה שהמראה המאופיין לו הוא גימור משי. אין הכוונה למרקם קטיפתי או טקסטורה נעימה במיוחד, אם כי מראה ויזואלי בלבד המגיע ב-1,500 צבעים. כל בית שיש בו דיירים קטנים מודע לסימני הדרך שהם משאירים על הקירות, טביעות אצבעות בריח של פטל או במקרה הפחות נעים ציורים ושרבוטים עם צבעים ומכחולים שעם כמה שפשופים עלולים לחבל בקיר. לצבע החדש שמושק בימים אלו איכויות נוספות. הוא מונע קליטת אבק ובעל תו תקן ירוק. מחיר ל-5 ליטר 175 שקלים, להשיג בחנויות המובחרות.

(מאת: אפרת בראשי)



עוד המלצות שוות שישדרגו בטיפה את החיים:

לחתוך אננס בלי לזרוק פירור מהפרי האקזוטי

מתעצלים לנקות את הבית? כדאי שתצטיידו בנעלי הבית המופלאות האלה

מי היה מאמין שקולה מסירה חלודה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully