וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים: מיקי לוי אחראי סנדוויצ'ים בבית

שלושה מפלסים במבשרת הצופים על ירושלים, רהיטים סולידיים, גינה עם עץ לימון ובריכת דגי זהב, מרכיבים את סביבת המגורים של מיקי לוי שפותח כל בוקר בהכנת סנדוויצ'ים למשפחה

צלם: דייב שחר; עורך וידאו: רן צימט

מיקי לוי, מתמודד מספר 11 מטעם מפלגת "יש עתיד" בהווה ומפקד מחוז ירושלים בעבר, מתגורר מזה 4 שנים במבשרת ומתעורר לנופה של ירושלים אהובתו. הבית שמשתרע על 3 מפלסים עוצב על ידי נורית אשתו שאחראית על הצד האסתטי בשעה שלוי אמון על הכנת הסנדוויצ'ים לכל המשפחה בכל בוקר. "אלו סנדוויצ'ים עם מסר" כלשונו, שמצוידים עם פתק מושקע לכל אחד מבני הבית. כך היה בעת מילוי תפקידו המשטרתי וכך הוא מבטיח שיימשך גם אחרי הבחירות לכנסת ה-13,לא משנה מה יהיו התוצאות.

"הבית מתוכנן כבית פתוח, עם חללים פתוחים לחברים. אנחנו מאחרים המון, לפחות פעמיים שלוש בחודש לימי שישי" צורתו התכנונית מאפשרת כניסה של החוץ פנימה כמו שלוי מסביר "כדי שיכנס אור וצבע. גם כשיושבים בתוך הבית נהנים מהגינה המלבלבת", שלצורת העניין נהנית מצילו של עץ לימונים ובריכת נוי קטנה של דגי זהב. פינה מיוחדת בחצר הוקדשה לארוחת הבוקר בימי שבת שמשיים בבירה.

למרות שלוי מצהיר שרעייתו היא האחראית הבלעדית על עיצוב הבית והוא רק מצטרף, הוא מספק הסבר ברור ומדויק לגבי סביבת מגוריו: "הפריטים בבית צריכים להיות פשוטים, נעימים לעין, לא בומבסטיים, שילוב של עץ עם מעט מתכת כדי שלא יהיה קר מדי". לצד ריהוט חדש וישן יש גם שולחן כתיבה סנטימנטלי ומיוחד הניצב בסלון שנשה בעבודת יד ונתקבל מבת משפחה שנפטרה. מדובר בשולחן עץ המתהדר בקישוט עור שמוגן בעזרת משטח זכוכית.

כנסו להציץ לבתים נוספים של הפוליטיקאים שלנו - בסדרת "בית הנבחרים":

יעל גרמן בעד כדורגל בבית

אילן גילאון - אספן כפייתי של ג'אנק

מירי רגב סידרה לעצמה סביבת מגורים אתנית

הפנטהאוס הגבוה של זהבה גלאון בפתח תקווה

השר יולי אדלשטיין חושף את אוסף הבובות שלו

איציק שמולי במחאה חברתית משלו בדירת שיכון בלוד

דניאל בן סימון אורח בדירתו השכורה שביפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully