וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים: בבית של יעל גרמן מותר לשחק כדורגל

נועה רוזין

14.1.2013 / 8:12

אין לה חדר עבודה, התכנסויות מפלגתה נערכות בפינת רטרו צנועה כשיאיר לפיד מעדיף לשבת בכורסה הישנה ולילדיה מותר לשחק כדורגל בסלון - ביקור בית אצל יעל גרמן

צילום: דייב שחר; עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

יעל גרמן, ראש עריית הרצלייה עד לפני שבועיים, מוצבת כיום במקום השלישי במפלגתו של יאיר לפיד "יש עתיד". בביתה שבהרצלייה היא מתגוררת עשרות שנים, עת הסביבה היתה מוקפת פרדסים והיום ניצבים במקומם בנייני מגורים. "הייתה תקופה שנתתי דגש לעיצוב, קניתי חוברות עיצוב, הייתי צובעת קיר כזה וקיר אחר", מציינת גרמן "אבל בשנים האחרונות מאז שאני ראש עירייה אין לי את הזמן והפסקתי".

את הקפה הראשון של הבוקר גרמן שותה במהירות, תוך כדי עמידה, אך בשבת היא מתפנקת עם ארוחה מלאה בפינת האוכל הקטנה. היא מספרת שבכל שישי שני ילדיה וארבעת הנכדים מגיעים לארוחה המשפחתית ופותחים שולחן גדול בסלון והבלגן שנוצר סביב לא מרגש אותה.

אחד הדברים הדומיננטיים בעיצוב הבית של גרמן הוא האקווריום שבן זוגה אחראי לו, ובו מים מלוחים. בסמוך נמצא ההובי שלה - מערכת שמע שמרגיעה אותה מרגע שהיא נכנסת הביתה.

באופן מפתיע אין בבית הזה משרד ביתי ואפילו לא פינת עבודה מסודרת. גרמן מתנהלת את עניינה בצורה נון שלאנטית מהכורסה בסלון. אותו סלון שבו הילדים והנכדים מתארחים ואפילו משחקים בו כדורגל. "אימי הייתה משתבצת מזה" מעידה גרמן. "אבל אצלי מותר הכול".

את הישיבות הפוליטיות של ראשי "מפלגת יש עתיד" מקיימים בבית של גרמן בפינת ישיבה קטנה ואינטימית המרוהטת בפרטי רטרו. יאיר לפיד לצורך העניין מעדיף לשבת על כורסה ספציפית, אדומה ומיושנת.

החצר הירוקה שמקיפה את הבית היוותה לאחת הסיבות לרכישתו. גרמן מספרת שהנדנדה היא אחד מהמקומות האהובים עליה בחצר, בה היא נרגעת וקוראת ספר. "השקט של החצר מאפשר למלא מצברים כדי להמשיך במאבקים".

(טקסט: אפרת בראשי)



כנסו להציץ לבתים נוספים של הפוליטיקאים שלנו - בסדרת "בית הנבחרים":

אילן גילאון - אספן כפייתי של ג'אנק

מירי רגב סידרה לעצמה סביבת מגורים אתנית

הפנטהאוס הגבוה של זהבה גלאון בפתח תקווה

השר יולי אדלשטיין חושף את אוסף הבובות שלו

איציק שמולי במחאה חברתית משלו בדירת שיכון בלוד

דניאל בן סימון אורח בדירתו השכורה שביפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully