וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב המוצלח לשנת 2012: הלפיד האולימפי

הלפיד המעוצב שיידלק ב-27 ביולי, עם פתיחת המשחקים האולימפיים, המשקף תשוקה ללונדון ומצוינות, הוא הזוכה בפרס העיצוב המוצלח ביותר לשנת 2012

שלושה חודשים לפני יריית הפתיחה של המשחקים האולימפיים בלונדון, מוזיאון העיצוב באותה העיר מכריז על הלפיד כעיצוב המוצלח ביותר לשנת 2012. הלפיד עוצב על ידי צמד המעצבים הבריטיים אדוארד ברבר וג'יי אוסגרבי, שציינו במעמד הזכייה בשבוע שעבר "עבדנו קשה כדי לפתח לפיד שמציין מסר, משקף תשוקה ללונדון ולמשחקים האולימפיים. עיצובו העל זמני מדגים את המצוינות התעשייתית בבריטניה".

הלפיד הייחודי עשוי אלומיניום מוזהב, משקלו 800 גר' וגובהו 80 ס"מ. 8,000 החורים שמעטרים אותו מפחיתים ממשקלו ומאפשרים את פיזור חום הלהבה שתדלוק בתוכו. בנוסף, הם מייצגים את מספר נושאי הלפיד במסגרת המשחקים האולימפיים ומספר הקילומטרים שיישאו אותו ברחבי בריטניה, טרם הגעתו לאצטדיון הראשי. צורת המשולש המוארך שנעשה מתייחסת לכמה כפולות של שלוש: שלושת הערכים עליהם מבוססים המשחקים, הכוללים מצוינות, כבוד וידידות כלפי היריב; מילות המוטו האולימפי "מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר" והעובדה שלונדון מארחת זו השנה השלישית את האולימפיאדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
8,000 החורים שמעטרים אותו מפחיתים ממשקלו ומאפשרים את פיזור חום הלהב. הלפיד האולימפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשש הקטגוריות האחרות שהתמודדו לאחרונה על התואר הנכסף, של עיצוב המוצלח ביותר לשנת 2012 של מוזיאון העיצוב בלונדון, זכו הפרויקטים הבאים: בקטגורית האדריכלות - משרד "הופרינ'ס אדריכלים". בקטגורית עיצוב דיגיטלי - משחקי מייקרוסופט. בקטגורית האופנה - איסי מיאקה. בקטגורית הריהוט - כיסא בעיצובו של קיום קים. בקטגוריית עיצוב גרפי - "נויקה פיור" ובקטגוריית התחבורה לקח אמבולנס חדשני שנעשה בשיתוף פעולה של סטודיו הלן הליום ומחלקת העיצוב של "רויאל קולג' ארט".

הלפיד האולימפי בפעולה
הצצה למועמדים הבולטים לפרסי העיצוב בקטגוריות השונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יי אוסג'רבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully