וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיר אחד יעשה את ההבדל: הטריק העיצובי שישנה לכם את הבית

יש לכם רצון לחדש את הבית, אבל עיצוב כולל גדול עליכם? לא חייבים לשבור קירות כדי להעניק לבית מתיחת פנים, לפעמים כל מה שצריך זה לדאוג לקיר אחד. כל מה שצריך לדעת על "קיר כוח"

קיר כוח. RENBY,
טפט על קיר אחד בבית יכול להפוך את כל החלל להרבה יותר שלכם/RENBY

עיצוב הפנים של הבית מוגדר על ידי סך כל פרטיו - החלוקה לחללים, הרהיטים, הצבעים, גופי התאורה, הטקסטיל, בחירת האמנות ועוד. כל אלו כמכלול יוצרים את התוצאה הסופית שהופכת את עיצוב הבית להכי שלנו. רבים לא יודעים, אבל גם לקירות יש חשיבות בעיצוב הכולל של הבית. ההתייחסות לקירות הבית כמסגרות בלבד שמחלקות את החללים יכולה להוביל להחמצה גדולה של פוטנציאל עיצובי עצום. אמנם לא כל קיר צריך להיות חלון ראווה, אבל אם נבחר קיר אחד ונשקיע בו - נוכל לשדרג משמעותית את עיצוב הבית.

טיפול בקיר אחד בחלל הבית זכה לשם "קיר כוח". הרעיון הוא לבחור אלמנט דקורטיבי אחד - צבע, טקסטורה, אומנות וכו', ולקשט עמו קיר אחד בבית בצורה שתתאים לקו העיצובי הכולל. קיר הכוח יכול להיות בכל מקום בבית - בסלון, במטבח, בחדר שינה, ואפילו בחלל הרחצה ושירותי האורחים. הוספת קיר כוח לבית עוזרת להפוך כל חלל להרבה יותר אישי וייחודי.

גם ספה יכולה להעיד רבות על הסגנון האישי שלכם ועל טעמכם, אבל לקיר כוח יש הצהרה של ממש על האישיות שלכם. קיר בצבע שונה, קיר ובו יצירת אמנות דומיננטית, קיר שעשוי מחומרים אחרים, קיר עם טפט - כל אלמנט כזה מבטא את מי שאתם. זה הרבה יותר מרהיט שקניתם בחנות של מותג מוכר או אפילו שולחן בהתאמה אישית. לקיר כוח הצהרתי עצום לעומת כל פריט עיצובי אחר.

קיר כוח, אדריכל: ארז חיט. אלעד גונן,
קיר הכוח יכול להיות בכל מקום - מהסלון ועד המקלחת. חיפוי קיר ממשטחי דקטון, אדריכל: ארז חיט/אלעד גונן

הבחירה בקירות לבנים מאפיינת את סוף המאה ה-20, כחלק מאדריכלות מודרנית שהעדיפה פשטות על פני קישוטיות. האדריכלות העכשווית מבליטה ערבוב חומרים וסגנונות ונפרדת מקווים אחידים וקירות סטריליים, לטובת עיצובים מתוחכמים בעלי אמירה אישית. גם אם יש קושי במציאת רהיטים שמתכתבים עם הסגנון של קיר הכוח שהותאם לאופי הדיירים, התוצאה לגמרי שווה את המאמץ. קיר כוח הופך את הבית שלכם לשונה, כזה שאי אפשר לראות אצל אף אחד אחר.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

קיר מפשתן, כריות ממשי: הבדים שפרצו את גבולות הארון ועברו לעיצוב הבית

לכתבה המלאה
קיר כוח. RENBY,
אל תנסו לשכפל לעוד חללים בבית. קיר כוח עם יצירת אומנות דו-ממדית/RENBY

כיצד מחליטים איזה קיר כוח מתאים לי?

על מנת לבחור את קיר הכוח שהכי מתאים לכם חשוב לאפיין את הסגנון העיצובי שהכי נכון לכם ולבית. אפשר לחפש השראות במגזינים או באינסטגרם וגם לצאת לחנויות ורשתות המתמחות בחיפויי קירות ובצביעה ולראות מה הם מציעים. לאחר שבחרתם בקיר הכוח המדויק עבורכם, או אולי לאחר שהוא זה שבחר בכם, יש להחליט באיזה קיר למקם אותו. חשוב שתבחרו קיר אחד בלבד, ואל תתפתו לשכפל אותו בחדרים נוספים.

קיר כוח. RENBY,
רוצים קיר לבן עם ייחוד? האפשרות התלת ממדית עומדת לפניכם/RENBY

צבע

מניפת הצבעים המוצעת כיום היא אינסופית ועל כן קשה לצמצם את האפשרויות לצבע שהכי יתאים לחזון שלכם ולחלל. הדרך הנכונה לבחירה הנכונה היא לצמצם את האפשרויות לשניים או שלושה גוונים. כדי להחליט מה מבניהם הכי מתאים לכם, הסתכלו אילו פריטים עיצוביים יש לכם בבית או שהייתם רוצים להוסיף, ואולי כך תקבלו החלטה שתוביל להרמוניה בבית.

קיר כוח. קוסנטינו,
השיקול החשוב ביותר הוא גודל הקיר. חיפוי דומיננטי/קוסנטינו

חיפוי דומיננטי

אחד העקרונות הבסיסיים ביותר של עיצוב פנים הוא שכל חדר זקוק למוקד. כלומר, אלמנט עיצובי אחד שימשוך באופן מידי את העין. קיר כוח יכול למלא את המוטיב הזה בקלות. כשאתם בוחרים את החיפוי שימשוך את העין, השיקול החשוב ביותר הוא הגודל. קירות קטנים מידי יאבדו את האפקט. מאידך, קירות כוח גדולים מידי עשויים להשתלט על החלל ולהיראות מוגזמים.

קיר כוח. RENBY,
טקסטורות ומרקמים שונים יהפכו את הקיר שלכם לקיר כוח בולט ומעניין/RENBY

תלת-ממדיות

לא כל קירות הכוח נוצרו שווים. בעוד שחלק דו-ממדיים, יש היצע גדול של קירות כוח תלת-ממדים. הנפוצים שבהם הם קירות הבריקים, אך קיים עולם שלם של אפשרויות שיכול להכניס לחלל תחושות שונות של טקסטורות ומרקמים. אלו יכולים להיות אריחים בצורות גיאומטרית, אריחים במראה בטון חשוף שיצרו סגנון אורבני או אריחים כהים ליצירת מראה דרמטי.

קיר כוח. RENBY,
קיר צבעוני שאומר עליכם המון/RENBY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully