וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיר מפשתן, כריות ממשי: הבדים שפרצו את גבולות הארון ועברו לעיצוב הבית

בדים שהיינו רגילים לראות בפריטי לבוש עוברים הסבה ומתחילים לעטר את הבית. פשתן, קטיפה ואפילו עור נוטשים את המלתחה היישר אל קירות הבית, הכריות והשטיחים. כל מה שהכרתם מעולם האופנה - אצלכם בסלון

קיר כותנה קטיפה. עילית הלבשה לבית,
את חיפוי הקיר הזה לא הייתם לובשים?/עילית הלבשה לבית

צמחים כמו פשתן, משי, יוטה, כותנה וקטיפה היו משתלבים עד ממש לא מזמן רק בפריטי הלבוש שלנו. בזמן האחרון חל שינוי והיום כבר אפשר לראות את הבדים האלו משתלבים היטב גם בעיצוב הבית שלנו - בעיקר בכל הנוגע לחיפויי קירות, אך לא רק. החל ממשי ועד פשתן, כל מה שעד עכשיו היה מוכר לנו כטרנד אופנתי, הפך להיות חלק מ"הלבשת הבית".

פשתן

הפשתן הוא חומר הגלם שממנו ייצרו בדים עוד בתקופת התנ''ך. מדובר בבד נעים שמחזיק מעמד לאורך שנים ולכן היה הבחירה האולטימטיבית לבגדים לאורך ההיסטוריה. כיום הוא משמש לחיפויי קיר ומצליח להשרות תחושה נעימה ורכה בבית, ממש כמו התחושה של פשתן על הגוף. למרות שהפשתן נראה עדין, מדובר בבד עמיד שלא נשחק במהלך השנים ומשמר את המרקם והצבע של הצמח.

קיר פשתן. עילית הלבשה לבית,
חומר גלם מימי התנ"ך. קיר מפשתן/עילית הלבשה לבית
קיר פשתן. עילית הלבשה לבית,
הפשתן יוצר תחושה נעימה ורכה בבית/עילית הלבשה לבית

עור

העור מעניק מראה יוקרתי לכל ז'קט, מכנסיים או מגפיים, ובשנים האחרונות הוא מאיר גם את קירות הבית. הדפסים לקירות מעור נתפרים בעבודת יד וכתוצאה מכך ישנה הרגשה של תפירת עילית בהזמנה אישית.

קיר עור. עילית הלבשה לבית,
הדפסים לקירות מעור נתפרים בעבודת יד/עילית הלבשה לבית
קיר עור. עילית הלבשה לבית,
הרגשה של תפירת עילית בהזמנה אישית/עילית הלבשה לבית

קטיפה וכותנה

כשמדברים על שילוב בין המזרח הרחוק לעיצוב יוקרתי, מדברים בעיקר על קטיפה וכותנה. היום אלו שני חומרים שמשמשים לחיפויי קירות בהשראת תרבות אסייאתית ונוצרים בעזרת טכניקת אריגה מתוחכמת. המראה שלהם על הקיר אקזוטי ומשמר את האווירה של הטבע, שמהם הופקו הבדים.

קיר קטיפה כותנה. עילית הלבשה לבית,
חיפויי קירות בהשראת התרבות האסייאתית/עילית הלבשה לבית
כורסה קטיפה. עילית הלבשה לבית,
מראה יוקרתי. כורסה מקטיפה/עילית הלבשה לבית

משי

הרכות והיופי של המשי הם שילוב מנצח לא רק בבגדים, אלא גם בקירות. אך לא רק. בנוסף לחיפויי הקיר, את הרוך של הבד אפשר לפגוש גם בכריות המעטרות את הסלון ובווילונות המתנפנפים. המשי מגיע במגוון צבעים המשתלבים בעיצוב הבית ומשווים לו מראה משובח.

וילונות משי. עילית הלבשה לבית,
מראה משובח בבית. וילונות משי/עילית הלבשה לבית

טנסל

כמו שבגדי הספורט המיוצרים מבד הטנסל נוחים ונושמים, כך גם לשטיח מבד זה יש מרקם נעים. הבד מיוצר בתהליך אקולוגי מוקפד ועמיד לחיידקים. בזכות פיתוח חדשני של הסיב, שהגידול שלו מבוקר ומיוצר משבבי עצים בייבוש ייחודי, גם כמות הכימיקלים בצביעה שלו מופחתת. מדובר בבד אידיאלי לפעילות גופנית - וגם לבית שלכם.

שטיח טנסל. עילית הלבשה לבית,
מרקם נעים, אקולוגי ועמיד לחיידקים. שטיח מטנסל/עילית הלבשה לבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully