וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים שקנו את אחוזת הפאר של ורסצ'ה

אור רוזנשטיין

14.1.2018 / 16:18

עשרה חדרי שינה, גנים ובריכה מעוטרת בזהב ופסיפסים - בבית הזה התגורר בעבר המעצב ג'יאני ורסצ'ה שהקים את אימפריית האופנה האיטלקית. היום, הוא שייך לאחים נקש וגנדי שהסבו אותו למלון בוטיק יחודי מסוגו

הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
שימוש בפסיפסים כפי שהוא בא לידי ביטוי בבריכה/יחצ

20 שנה חלפו מאז אייקון האופנה האיטלקי ג'יאני ורסצ'ה נרצח על מדרגות אחוזתו בסאות' ביץ' שבמיאמי וכעת, הקהל הרחב מוזמן לטפס במעלה אותן מדרגות בדרך לחופשה הבאה. תמורת סכומים המתחילים מ-1,199 דולר ללילה, יכולים תיירים אמידים עם חוש לאסתטיקה, שלא נרתעים מגורלו המר של הדייר המפורסם, לשהות באחד מעשרת חדרי האחוזה ולטבול בבריכה מצופה 24 קראט של זהב טהור. כעת משמשת הווילה היוקרתית גם כסט הצילומים של המיני-סדרה החדשה מבית ריאן מרפי (יוצר הסדרות "glee" ו"סיפור אימה אמריקאי") ורשת FX, "סיפור פשע אמריקאי: ורסצ'ה", בכיכובם של ריקי מרטין ופנלופה קרוז.

"לא יכולתי להאמין שקיבלנו אישור לצלם בבית עצמו", אמר מרפי בראיון לניו יורק פוסט. "ואני לא חושב שהייתי מסוגל ליצור את הסדרה בלעדיו. אין שום דרך לבנות סט של הווילה הזאת. שניים מהחדרים צופו לגמרי בצדפים ומאוד קשה לשחזר דבר כזה. בנוסף, אחותו של ורסצ'ה, דונטלה, לקחה איתה את כל הריהוט וחפצי האמנות כאשר היא מכרה את הבית, לכן נאלצנו להשתמש בתמונות על מנת לשחזר אותם" הוא הוסיף. "האותנטיות הזאת בהחלט מוסיפה משהו למשחק עצמו - כאשר השחקן אדגר רמירז הולך לארונות העתיקים בסגנון בידרמאייר בחדר השינה של ורסצ'ה, אלה ממש אותם ארונות שהאיש עצמו בנה במשך שנה שלמה. זה דבר יוצא דופן".

לקריאה נוספת:
מה יעלה בגורל האחוזה המפוארת של יו הפנר?
המעצב שהפך דירת 35 מ"ר לכזאת שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים
עד שתסכימו לגור במכולה קבלו את שוק המכולות הראשון בארץ

הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
ראש המדוזה מהמיתולוגיה היוונית שהפך לסמל ורסצ'ה/יחצ

הווילה האיקונית הוצעה למכירה פומבית ב- 2013, ומשכה שמות רבים, ביניהם המיליונר ואיש העסקים דאז דונלד טראמפ. לבסוף, היא נרכשה בסכום של 41.5 מיליון דולר על ידי קבוצת רכישה בראשות האחים נקש הישראלים, אליהם חברו בני משפחת גינדי. המשפחות חולקות גם בעלות על מלון ויקטור הסמוך לווילה.

את הרכש החדש הסבה הקבוצה למלון בוטיק יוקרתי הידוע כעת בשם Villa Casa Casuarina. המלון כולל בתוכו את עשרת חדרי השינה של ורסצ'ה, וכן את מסעדת Gianni's, השוכנת בחדר האוכל של האחוזה, ובה מוגש כיום אוכל איטלקי וים תיכוני.

כחלק מעבודות השימור, פתחו הבעלים החדשים תקן עבור אמן הבית של המלון, שכל תפקידו לתחזק את יצירות האמנות הרבות שהותקנו על הקירות. "למעשה, שימרנו את כל מה שורסצ'ה יצר כאן, ורק הוספנו כמה אלמנטים מודרניים לשם נוחות אורחי המלון ומבקרי המסעדה," סיפר מנהל המלון ל-AP.

עוד באותו נושא

מהדירה של עוז זהבי ביפו ועד בית נופש במיאמי: המעצב בעל שפע הסגנונות

לכתבה המלאה
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
עמודי אבן דקורטיביים מסמנים את הבריכה/יחצ

וילה קאסה קזוארינה המקורית נבנתה ב-1930 על ידי האדריכל אלדן פרימן, יורש אימפריית נפט שבגיל 27 פרש מעבודת האדריכלות לטובת טיול ברחבי העולם. מלא השראה מביקורו ברפובליקה הדומיניקנית, עיצב פרימן את הווילה כגרסה שלו ל-Alcazar de Colon, בסגנון ספרדי קולוניאלי. הווילה עברה כמה גלגולים, ביניהם שימשה גם כבניין דירות. ב-1992 היא נקנתה על ידי המעצב הראשי של בית האופנה ורסצ'ה, שכאמור נרצח על מדרגותיה. ורסצ'ה עבר במיאמי ביץ' בדרכו לקובה והתאהב בבית ממבט ראשון.

את הווילה רכש המעצב בסכום של 2.95 מיליון דולר, ולה הוסיף גם את מלון Revere הסמוך, שנקנה בסכום של 3.7 מיליון דולר. כל זה לא הספיק, לכן נערכו בנכס שיפוצים נרחבים בעלות מטורפת של 32 מיליון דולר. המלון נהרס ואת מקומו תפסו האגף הדרומי של הווילה בו נבנו סוויטות נוספות, ביניהן סוויטת ונוס בה נהגה לשהות דונטלה ורסצ'ה, וכן גנים ובריכה מעוטרת בזהב ופסיפסים.

הפסיפסים מהווים חלק מהותי בעיצוב הבית. הווילה מעוטרת כולה בציורי פרסקו עצומים בתקרה ובפסיפסים רבים עליהם מוטבעת דמותה של מדוזה, בעלת שיער הנחשים מהמיתולוגיה היוונית, המזוהה עם המותג האיטלקי. החדרים אובזרו במיטות קינג סייז כפולות, הגדולות עד כדי כך שצריך להזמין עבורן מצעים בגדלים מיוחדים. את העיצוב הדקדנטי משלים הנוף המשגע אל הים, אותו ניתן לראות מנקודת התצפית שעל הגג.

הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
אחד מחדרי השינה. ציורי פרסקו על התקרה/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
סגנון עיצוב גרנדיוזי שבא לידי ביטוי ברהיטים/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
החצר האחורית נוצלה לטובת מסעדה/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
לובי המלון/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
בר קטן ואינטימי/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
באחוזה שהוסבה למלון בוטיק יש גם מסעדה איטלקית/יחצ
הבית של ורסצ'ה במיאמי. יחצ,
מבט מבחוץ על האחוזה המפורסמת/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully