וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרון ודי: 5 טיפים לעיצוב שולחן שביעי של פסח

אם התנדבתם לארח את המשפחה והחברים בחג האחרון ואין לכם מושג איך להפוך את האיוונט לאטרקטיבי - הנה כמה טיפים שווים לעריכת את שולחן פשוט ויפה לפינל'ה של שבוע חגיגי

פרויקט חגים: שולחן חג כסוף בעיצוב "הצורפים". נמרוד סונדרס
שילוב של מספר כלי כסף תמיד ירשימו את האורחים/נמרוד סונדרס

לכל אחד מאיתנו שמארח את משפחתו בערב החג חשוב ליצור מראה מרשים וחגיגי לשולחן האוכל ואין ספק שעיצוב שולחן החג הוא חשוב ויוצר אווירה נעימה לכל הסועדים, אבל לרוב ההוצאות על ערב כזה הן גבוהות מאוד וכדאי לנסות לחסוך איפה שניתן. לפניכם 5 טיפים לחסכון על עיצוב שולחן החג, שיאפשרו לכם להשקיע את המשאבים שלכם במקומות החשובים באמת ועדיין להפתיע את האורחים במראה מעוצב ומפואר:

שולחן מעוצב לחג. בנין ודיור
בחרו בטקסטורות עדינות כדי לא ליצור מראה של קרקס/בנין ודיור

עזבו אתכם מסט חדש

כולנו מכירים את המצב בו המציאות לא מאפשרת לנו להחזיק סט שלם ואחיד עבור כל האורחים, מסיבות שקשורות לתקציב או פשוט בגלל שנשברו לנו חלקים מסט שכבר לא ניתן להשיג. כדי לא לבזבז הון על סט חדש, תוכלו להשלים את הסט הקיים עם פריטים חדשים. איך לעשות זאת נכון? קחו אתכם לחנות דוגמא מהסט הקיים וחפשו פריטים שיראו טוב יחד מבחינת הצורה והצבעים. כדי להשלים את המראה מבלי ליצור מראה מבולגן על השולחן, בחרו במפה, במפיות ובדקורציה בצבעים חלקים או עם טקסטורה עדינה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עיצוב שולחן חג אביבי בעיצוב גלית ריס. נמרוד סונדרס
התאימו בין הסט הקיים לכמה צלחות אקסטרה/נמרוד סונדרס

תנו דגש על מוטיב דומיננטי אחד

שולחן חג מורכב מחפצים שונים – כלי אוכל, כלי הגשה, טקסטיל ואביזרי דקורציה שונים. כדי להשיג מראה מוצלח ואסתטי, לא צריך להשקיע בכולם, אלא מספיק לבחור אלמנט מסויים ומודגש בו תשקיעו יותר. מה למשל? מפה צבעונית ומיוחדת, פמוטים מקוריים מפוזרים על השולחן או מפיות אלגנטיות אליהן תצוותו מחזיקי מפיות חביבים.

שולחן מעוצב לחג. בנין ודיור
פליסמטים כתחיליף למפה/בנין ודיור

גם המפה הישנה תעשה יופי של עבודה

לא לכל אחד יש מפה מספיק ארוכה כדי לכסות את השולחן הארוך, ורכישה של מספר מפות יכולה לעלות לכם לא מעט כסף עבור פריט שתשמשו בו לעיתים רחוקות מאוד. עם זאת, בעזרת מעט חשיבה מחוץ לקופסא תוכלו ליצור מראה יוקרתי ומקורי. למשל תוכלו להניח מספר ראנרים לרוחב השולחן או אחד לאורכו במרכז, אפשרות נוספת היא להחליף את המפה המסורתית בפלייסמטים מקוריים, שכמובן לא חייבים להיות כולם זהים, בהם תוכלו להשתמש גם לארוחות יומיומיות ואופציה נוספת היא כמובן ללכת על מראה נקי וטבעי ללא מפה, בו יככבו הכלים והאביזרים השונים.

פרויקט חגים: שולחן חג לבן בעיצוב "IDdesign". נמרוד סונדרס
בלי יותר מדיי צעצועים על השולחן/נמרוד סונדרס

את הקישוטים תשאירו לסוכות

חג האביב הוא הזדמנות לערוך את השולחן בהתאם ולהדגיש את הכיפיות והצבעוניות שבעונה. כדי להשיג את המראה אין צורך בהשקעה גדולה – לכל אחד יש אגרטלי זכוכית קטנים בבית וגם אם לא, תוכלו להשתמש בכוסות זכוכית פשוטות, בהם תמקמו זרי פרחים קטנים וצבעוניים. בחרו כלים וזרים קטנים ונמוכים יחסית, שלא יעברו את גובה העיניים, כדי שתוכלו להשאירם על השולחן כל הערב מבלי להפריע לנוחות הסעודה.

שולחן מעוצב לחג. בנין ודיור
פמוטים יכולים לבוא בחיזוק לפרחים או אפילו במקומם/בנין ודיור

נרות במקום זרי פרחים

תאורה עדינה ורכה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר לארוחה חגיגית ואם מקדישים לה מעט מחשבה, אפשר לחסוך על אלמנטים רבים אחרים. כדי להשיג את המטרה אפשר לבחור במראה הקלאסי של פמוטים מרשימים במרכז השולחן או שניתן למקם לאורך השולחן מספר פמוטים קטנים ועדינים, או מעט נרות ריחניים צבעוניים.

לאינדקס שולחנות; לאינדקס הום סטיילינג
לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור

עוד עיצובי שולחנות חג מרהיבים:

שולחן פרחוני ומלבלב

שולחן מתוק במיוחד

שולחן עם מוטיב אמנותי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully