וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוות בקולקציה חדשה של איקאה

איקאה משיקה קמפיין חדש לטובת כלבים נטושים. בין שולחן "בילי" לשידת "לק" תוכלו למצוא גם כלבים שישתלבו בול לסביבת המגורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעמיסו גם כלב הביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרות שנים אחרי שאיקאה הצליחה לפצח בהצלחה את מראה סביבת המגורים באולמות תצוגה בצורה מפתה, נכנס שחקן חדש. לצד הספה האדומה, כריות הנוי המודפסות והווילון שתלוי לו בנון-שלאנט על דמוי החלון, משתלב לו בימים אלו גם דייר על ארבע. החבר, שעל פי רוב נמצא במפלס התחתון של הבית זוכה למקום של כבוד אצל ענקית הריהוט השוודית. לאחרונה איקאה יוצאת בקמפיין חדש למציאת בית אוהב ותומך לכלבים נטושים. במהלך הקמפיין יוכלו הלקוחות לשוטט בין חדרי הקונספט הענקיים של הסניפים בסינגפור, טמפה ואריזונה ולפגוש בכלבים מסוגים שונים.

איקאה מגיעה לתל אביב עם קולקציה חדשה
כילת מיטת תינוק של איקאה יורדת מהמדפים
מטבחי איקאה נותנים פייט לשוק המטבחים בארץ

הכלבים אינם נוכחים פיסית במתחמי המכירה מטעמי בטיחות, ניקיון, רעש ובלגן. מדובר בצילומים מיוחדים שנערכו לצורך העניין שמתמזגים עם שאר מוצרי החברה בצורה אותנטית. במיזם הזה כל כלב זכה ליום צילומי סט מקצועיים. מאפרת וסטייליסטית לא היו, במקומן הגיעה מאלפת שהנחתה את החברים הפרוותיים לתנוחות מתוקות ומעוררות רגש. כאלו שרק מבט שלהן יוכל לשבות את הלקוחות. התמונות הודפסו על גזיר קרטון שנחתך בלייזר כתמונה מוגדלת של חיית המחמד המיועדת לאימוץ. אלו פוזרו במטבחים, בחדרי השינה ובסלונים כאילו היו חלק בלתי נפרד מהמוצרים. על גבי כל תמונה שכזו מופיע ברקוד כך, שהקונים יכולים לסרוק את כל המידע אודות אישיות הכלב, גילו, אהבותיו ועוד.

הפרויקט שזכה לכינוי Hope For Home החל כאמור באולמות תצוגה בודדים בשלב הראשון ולמאוחר יותר, חנויות נוספות של רשת איקאה צפויות להצטרף למאמץ המבורך.

צפו בקמפיין המרגש:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלתבים באופן טבעי בבית עם מבט שובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיירי המפלס התחתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully