וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התל אביבים הרוויחו

שלי איבגי-תבק

16.10.2006 / 12:28

מדפים חסונים מקרטון וקרש עץ לקריאה באמבט. זוג ירושלמי עם יצירתיות מתפרצת, פתח חנות מפתיעה ברחוב הגלריות בת"א

האווירה הקסומה תוקפת את הנכנס כבר בדלת. את האף מלטפים ניחוחות מנר עלי השלכת (54-146 ש"ח) וברקע נשמעים קולות פעמוני הרוח הייחודים של WOODSTOCK CHIMES, שמוזיקאי עיצב אותם, והוציא מהם קולות שהם שיא ההרמוניה.

בני הזוג ערמון: מאיר (איש יוצר) ומיכל (רפלקסולוגית) פתחו את החנות שלהם לפני חודשיים וחצי ברחוב גורדון-רחוב הגלריות של תל אביב, והם נותנים תחרות נאה, מבחינת עניין, לכל העבודות היצירתיות שממלאות את הרחוב.

יש בחנות שלהם למשל, מדפי קרטון שמאיר ליקט בתערוכת מתנות בגרמניה, שנבנים על ידי קיפול משטח פרוס וללא אף בורג. מדפים שמפתיעים במידת העמידות שלהם ומסוגלים לשאת כל משקל כבד. המדפים הם חלק ממערכת ריהוט שעשויה כולה מקרטון ממוחזר, המיובאת מהונגריה. בשלב מאוחר יותר תימכר בחנות גם ערכת קיט להרכבה עצמית של המדפים.

בקרוב: שוק

לרגל פתיחת החנות, הגיע לחנות משלוח מוצרים למשרד המעוצב מבית "קאוס" שבמילנו. המלצת הבית: שלישיית קלסרים שיוצרת תמונת פאזל עם ציור של גוגן (150 ש"ח).

בני הזוג ערמון מגיעים מירושלים, עם קשרים במוזיאון ישראל והם מציגים בערמון גם חלק מספרי המוזיאון ומוצרים מחנות המוזיאון כמו למשל הספר "שירת העשבים" של שמואל חרובי, שמתעד ציור בוטני מדויק, פרה-עידן הצילום וגם פלייסמנטס עם איורים מהספר. אפרופו אמנות, בחנות גם מדפיסים על קנבס יצירות מוכרות או כל ויז'ואל אחר שתביאו.

עוד בחנות: צעצועי איזון מפח (380-480 ש"ח) ועבודות של פוריצ'ינו, אמן שיוצר פסלים הומוריסטים שהם מעין קומיקס תלת מימדי. הפסלים ממוספרים בסדרות ייחודיות כיצירות אמנות לכל דבר (460-4000 ש"ח). פריטים יפים נוספים בחנות הם פסלים תלת מימדיים, הנעשים בהשראת ציורים מוכרים, כמו "הנשיקה" של קלימט, על ידי מפעל באמסטרדם.

ולרומנטים: לכבוד הגשם הראשון הזמינו הערמונים מגרמניה משלוח מיוחד של קרש עץ בעבודת המיועד לאמבטיה ומאפשר קריאת ספר לאור נר בערב שבו האדם צריך זמן איכות עם עצמו.

ברחבת הכניסה מתכננים בני הזוג לייסד את "שוקשישי" שיפעל בסופי שבוע ויכלול מכירת יצירות של אמנים מהפריפריה, דוכני גבינות, עוגות ויין לשבת. בינתיים הם מזמינים את בעלי הגלריות ברחוב, את השכנים ואת הציבור הרחב, להיעזר ביצירתיות המתפרצת של מאיר וליצור יחד איתו מוצרים שימושיים ואמנותיים, ברוח המיזם החדש שלו למשל - מעמד לכלי כתיבה מקרמיקה המעוצב כערמת ספרים.

'ערמון', רח' גורדון 25 תל אביב
שעות פתיחה: א'-ה'10:00-19:00, ו' 10:00-14:00 טל' 035222745

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully