וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת המיטה החמה

תמר טרוים

8.10.2006 / 10:38

סדין חשמלי? בקבוק חם? שכחו מזה. הדיווה החדשה ששולטת בחדר המיטות היא "גרוויטי זירו" - המיטה שתחמם ותקרר לכם את המיטה מראש. 149,000 והתענוג כולו שלכם

פעם, עשירי העולם היו מצוידים במשרתות שהיו עוזרות להם להרגיש נעים ונוח בכל מצב על פי עונות השנה. בקיץ היו מנפנפים עליהם בעלה דקל גדול, בזמן שנמו את שנת הצהריים, ובחורף דאגו למלא כל הזמן את האח הגדול בבולי עץ, שחלילה לא יהיה קר מתחת לשמיכות. בשנות ה-80 של המאה הקודמת המלה האחרונה היתה הסדין החשמלי, ועכשיו, בשנות האלפיים השדרוג השתגע.

גרוויטי זירו היא מיטה מבית הולנדיה שמצויידת במערכת חשמלית לקירור וחימום המזרן. גולת הכותרת המפתיעה של האפיריון המודרני הזה היא מערכת בקרת אקלים מובנית שמוודאת בכל רגע נתון שהטמפרטורה במיטה שלכם לא תחרוג ולו במעלה בודדת מהמידה האהובה עליכם.

המערכת יודעת לחמם ברמות שונות ובנפרד כל אזור במיטה שבו מונחים איברי הגוף שלכם, כך שאם הרגל השמאלית מעדיפה קצת עקצוץ קר ואילו הבוהן ביד מבכרת חום לוהט - קיבלתם. בחלל שבו בדקנו את המיטה, הטמפרטורה היתה קרובה מאוד לאפס, בגלל פעילות מזגנים אגרסיבית במיוחד. בתוך הקיפאון הזה נכנסתי לתוך המיטה. כשנשכבתי, הרגשתי כאילו המזרן קולט את צורת הגוף לתוכו, על כל שקעיו.

באמצעות השלט הרחוק רגליי הורמו מעלה, הגב הוסט לזווית שמתאימה בדיוק לקריאה, ללא מאמץ. בשלב הבא, הופעלה מערכת בקרת האקלים, ותוך זמן קצר התפשטה תחושה נעימה וחמימה מתחתיי. המערכת יכולה כמובן לעשות גם את הפעולה ההפוכה ולקרר מבעוד מועד את המיטה או לרענן אותה לפני שנכנסים אליה בלילות קיץ מהבילים.

אז נכון, ההיי-טק השתחל לנו למיטה, אבל לפני שיצאתי מהניסוי הזה ניקרו במוחי הרהורי כפירה שאפילו בקרת האקלים לא הצליחה לצנן: מה רע בשמיכת פוך נעימה בחורף וכרית גדולה ממולאת בנוצות אווז? ואם באמת קר, מה יותר פשוט מלהידחק קרוב יותר לזה ששוכב בצד השני של המיטה, ולהתחמם בקצת חום אנושי?

השאלות האלה מתחממות עוד יותר כששומעים את מחיר האקלים: 149 אלף שקל, והתענוג כולו שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully