וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא לשתות קפה עם הומלסים

עפר עין גל

30.9.2006 / 0:03

אז לפחות להתלבש כמוהם. אופירה אזרד, מעצבת אכפתית, מנסה לחבר בין הפאנקיסטים של לונדון להומלסים של ת"א

"בקולקציה הנוכחית ניסיתי לחבר בין שתי ערים- לונדון ותל אביב. הן כל כך שונות וכל כך דומות בעיני" מתפייטת אופירה אזרד (29), עם יציאת הקולקציה החדשה שלה, "בלונדון מה שהכי בולט לי זה הפאנקיסטים, ובתל אביב, באזור שאני גרה, זה ההומלסים. אם נשים לב טוב, נראה שהם לבושים מגניב, מגניב, מגניב".

ההומלסים בטח יחשבו אחרת, אבל אזרד מקבלת השראה מ"הדברים שאנשים הכי סולדים מהם, הומלסים ופאנקיסטים. אם לא לשתות איתם קפה אז לפחות להתלבש כמוהם, ובכלל" היא ממשיכה "בעיני תמיד החיה הכי מכוערת, היא הכי חמודה. אני לא אומרת שאני לא מתעדכנת בתחזיות העולמיות, אבל רב ההשראה שלי מגיעה מהשוליים של הרחוב".

אזרד היא דוגמא נפלאה לעשייה מעניינת שבבסיסה עומדים בעיקר אינסטינקט מחודד וכוח רצון עז. היא למדה במגמת אופנה בתיכון התל אביבי ויצ"ו צרפת, אחר כך טיילה וגרה שנים בחו"ל. אחרי שחזרה למולדת היא הלכה ללמוד את מה שהכי שנאה בלימודי האופנה- תדמיתנות, במחלקה ללימודי חוץ של שנקר "גם הפעם זה לא עבד. אני וחישובי מספרים לא הולכים ביחד. הייתי הכי חלשה ואיטית בכיתה. בסוף הקורס הופסק מתוך בהבנה דו צדדית".

הפרידה לא ריפתה את ידיה ואת ביכורי עיצוביה התחילה למכור בבוטיק המעצבים של הדיזנגוף סנטר. היום, בפרוס שלוש שנות פעילות, עם מחזור שמתרחב בהדרגה ובביטחון ועם סטודיו חדש ברחוב מוהליבר בתל אביב, היא מממשת את החלום והחזון בעזרת שתי תדמיתניות ובוגר טרי של שנקר "לכל אחד יש התפקיד שלו. אני לא מתעסקת עם מספרים ואחראית רק על העיצוב".

הפנים לקמדן טאון

כשאזרד בנתה את הקולקציה הנוכחית היא השאילה מוטיבים מכמה סצנות. מההומלסים היא לקחה "את הגדול, אבל המחמיא. את המראה הלא מוכן שאצלי הוא מאוד מוכן ואת הגזרות הלא סימטריות". גם את התפרים החיצוניים, שנותנים תחושה של בגד הפוך, את הרצועות המחוברות לבגדים במקומות לא קונבנציונליים.

על הצבעים שבחרה היא מסבירה שהם "לא דיכאוניים, הם פשוט קלאסיים. המון בדים דהויים שנצבעו במיוחד בשבילי". את הגרפיקה וההדפסות שאבה אזרד מהצומח ש"מאוד התחבר לי עם הצבעים ועם סצנת ההומלסים".

מסצנת הפאנק היא שאלה אלמנטים בולטים כמו מכנסיים צמודים בגזרה גבוהה עם המון רוכסנים, חגורות פאנקיסטיות וחולצות לא סימטריות עם שרוולים שמוטים וכתפיים חשופות שמאוד מזכירות לה את נערות הרוק מ"קמדן טאון", כמו גם את נערותה הפנקיסטית.

"אני אוהבת לפנק את הלקוחות שלי עם פריטים שמזכירים לי תקופות עבר. גם בחורף וגם בקיץ אני עושה כתף חשופה, כמו חולצת הגעטקס בצבע חאקי צבאי, שגזרתי לה את פתח הצוואר ונורא כעסו עלי בבית הספר".

את קולקציית החורף של אזרד צילם דודי חסון ברחובות דרום תל אביב "כדי לתת דגש על הרחוב המלוכלך והיפה, כרקע הכי מתאים לבגדים". כדברי המעצבת. הדוגמנית היא קאסיה ל'קארין מודלס', איפר: שיקו ואן, סטיילינג: לוסי דוד.

הבגדים של אופירה אזרד נמכרים ברחוב יעבץ 26 (פינת מוהליבר 14) תל אביב. 03_5169154, בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר (חמישי 16:00_ 21:00, שישי 10:00_16:00) בתל אביב ובבוטיקים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully