וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס לא יורד מהכותרות

חגית ברונסקי

22.9.2006 / 23:26

עמית שהם חרץ פה שהבגדים של ml לגברים גדולים, הם משעממים. חגית ברונסקי חושבת שזאת בדיוק הגדולה שלהם

הטור הכעוס והמתמרמר שכתב עמית שהם אודות קו הגברים של חברת ML, עורר בי את התחושה העמומה ששהם הוא כנראה לא בחור גדול. פיזית. באמת שאין לי מושג האם הוא גבוה ממטר שמונים וכבד מ-90 קילו, אבל אני מוכנה להתחייב שהוא לא קהל היעד של הרשת החדשה.

שלא תבינו לא נכון, אין לי שום דבר אישי נגדו, אבל כבחורה למשפחה עם שני אחים כדורסלנים ואבא שמזכיר מתאבק סומו, אין לי ספק שהוא לא חש מעודו את מצוקתו של "הגבר הגדול". מדובר במצוקה אמיתית, שכן, המבחר האופנתי המוצע לבחורים גדולים הוא כל כך דל, עד שלרוב הם נאלצים לעשות קניות בחו"ל, או פשוט להתפשר על כל חולצה שהם מוצאים, ומאפשרת להם להתמתח מבלי שמפרקי הידיים שלהם יצוצו ממנה.

לרוב, לא משנה באיזה פריט לבוש מדובר, מכנסיים, טי שירטים, חולצות מכופתרות, תמיד איזשהו איבר יציץ החוצה, וייצור לגבר הגדול, את המראה המצער של רואה חשבון בלתי אופנתי.

גבוה בולט ממילא

שהם כותב: "תפר אחד מעניין אין בבגדים האלה. גברים שילבשו "מתאים לי" ייראו כמו שידוך איום. אף אחד לא יחזיר להם שיחות. הם יהיה מחיקים". ובכן, יש לי חדשות בשבילו: אין דבר מגוחך יותר מבחור גדול שבולט על פני השטח בבגדים בלתי קונוונציונאליים. קחו לדוגמה את צביקה פיק. מטר תשעים של חולצות נוצצות. אני רוצה לראות איזה שיחות טלפון יקבל בחור ששוקל 90 קילו ולא מסתפק בטי-שירט בסיסית חמודה או במכנסיים קלאסיים. אולי משירה מנור.

ובכן שהם, קבל מבזק חדשות: בחורים גדולים פשוט רוצים לקום בבוקר, לפתוח את ארון הבגדים ולגלות שם חולצה מכופתרת סטנדרטית לגמרי, שיושבת עליהם טוב, ומכנסיים בגזרה טובה שלא חושפות להם את השוקיים כשהם מתיישבים. הם לא רוצים חולצות עם כיתובים אלכסוניים ומסרים חברתיים נוקבים. הם פשוט רוצים להתלבש.

אני משוכנעת, שכשהם קוראים את השורות המתפייטות שלך על "נטל דמותו השחונה של גבר מקומי שהבל שנינותו משתווה רק לרדד מכנסיו", התשוקה יחידה שלהם היא לגרור אותך לסיבוב קניות בקניון ממוצע במהלכו תצטרך למצוא להם משהו ללבוש. אחרי חמש שעות, כשתחזור לחנייה בידיים ריקות, כבר לא יהיה לך כוח להתפייט.

מי פה בור?

שהם פשוט לוקה בבורות. מדובר פשוט בצורך הבסיסי של כל אדם להתלבש כמו שצריך. בלי לעשות מזה עניין, בלי לעסוק במראה האיטלקי של הקניונים, בשם הלועזי שנבחר לרשת, או במשנתו של מעצב בלגי זה או אחר. אבל כנראה, שכשאתה מביט במראה, ועדיין מצליח לראות את כל הגוף, ולא רק חלקים ממנו, אתה לא ער לבעיה, ולכן גם לא יכול להעריך נכונה את חשיבותו של הפתרון בדמות רשת חנויות ML MEN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully