וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לי בד שקוף ואני מפוצצת

שני פישר

9.9.2006 / 22:59

אפרת קליג חשפה בשמחה איך אנה ארונוב נראית בבגד שקוף ונערכת לגמר "רוקדים עם כוכבים" עם שמלות תכשיט זעירות

אפרת קליג, מאסטרית בשואו, סוגרת עוד עונה עתירת שמלות נשף ב"רוקדים עם כוכבים". קליג, שלמדה עיצוב אופנה בפריס ובאה עם פאסון של הוט קוטור, נתנה לביטוי "שמלת ערב" תרגום חדש בפריים טיים. גמר העונה שישודר ביום שני מוצא אותה עם קצת אוויר בחזה ומוניטין תופח.

מאיזו שמלה שעיצבת למתמודדים העונה את הכי מרוצה?
"השמלה השקופה של אנה ארונוב שיצרה סקנדל. זו הכי אני מבחינת השואו."

על איזו שמלה את הכי מתבאסת?
"אחת השמלות שאני באופן אישי אוהבת- השמלה הסגולה של לימור אטיאס נבלעה ולא קיבלה את הפוקוס שמגיע לה בגלל שאת הפסדובלה היא וחיים לא רקדו טוב".

העונה הנוכחית ב"רוקדים" הייתה הרבה יותר פרובוקטיבית, מה את רוצה לומר לאנשים שהתקוממו על השקיפות, המינימליות והמיניות שבשמלות?
"אנשים התעסקו בשקוף לא שקוף. השמלה של אנה, לדוגמא, הייתה עשויה למשעי, ניראתה כמו ציור גוף, כולה במרקמים של קריסטלים ופאייטים, עבודה מטורפת, מצויינת וקשה."
כשאת צופה בתוכנית, את מסתכלת על הבגדים או על הריקודים?
"אני מסתכלת על החיבור, זה שניסיתי לכוון אליו בעיצוב, בין הבגד לריקוד. בינתיים לא נחלתי אף אכזבה."

איך אפשר להספיק ליצור שמלות כל כך מושקעות בהתראה כל כך קצרה?
"לא ידעתי מראש מי ישאר בסוף כל תוכנית ולכן לא יכולתי להתכונן מראש. הדבר היחידי שידעתי הוא הצבעוניות של התוכנית הבאה. אני מייצרת לעצמי מסגרות ובתוכן אני מהלכת. בתוכנית שבה נשארו שישה זוגות חשבתי על קופסת טושים- שישה טושים שכל אחד מהם הוא בצבע אחר. כל אחת מהשמלות שלי בתוכנית הזאת עוצבה לפי צבע אחד. בתוכנית הגלידה, בה נשארו רק ארבעה זוגות, יצרתי ארבע שמלות מאותו הבד בגוונים פסטלים שונים והתקבלו ארבע שמלות שונות לחלוטין."

1400 שעות ריקמה

מערך האנשים שעומד מאחורי ייצור השמלות לתוכנית וניהול העסק של קליג לעיצוב שמלות כלה וערב מונה כשמונה אנשים. מתחילת העונה נתפרו ל"רוקדים" כ 138 שמלות, מדובר על כ 1400 שעות ריקמה ו 3000 שעות תפירה, כשבסוף כל תוכנית השמלות חוזרות לסטודיו של קליג ומוצעות להשכרה. "כן" קליג אומרת "אני מקבלת אחרי כל תוכנית, בקשות ספציפיות להשכרה". למתעניינים, מחיר ישל שמלה בתוכנית עומד בין 6,000 ל 18,000 ש"ח. השמלות של המנחה הילה נחשון עולות כבר הרבה יותר שכן מדובר בשמלות קוטור אמיתיות.

בנות בלי אגן

היו גינוני דיווה של סלבס ורקדניות במדידות?
"תמיד יש מחלוקות אבל לא היה משהו יוצא דופן. לימור אטיאס בהתחלה התעקשה מאד על צניעות. היא לא רצתה לחשוף יותר מדי. בתוכניות הראשונות היא התקשתה לסמוך עלי עד שהיא הבינה שאני צודקת ושכדאי להקשיב לי."
אילו שמלות מתאימות לאנה ולמאשה?
"לשתיהן יש גוף מעולה לכאורה, כלומר, גוף קל. הן משתמשות נהדר ברגליים שנראות ללא דופי אך לשתיהן אין כל כך אגן, וכיוון שבריקודים סאלוניים צריך אגן, אני עוזרת להן בבדים ובאורכים. אנה היא אישה שמנצלת את כל חמוקי גופה. מאשה היא יותר בובה, ולכן אני מייצרת עבורה שמלות יותר מתוקות".

שחררי פרטים על מלבושי הגמר.
"השמלות של אנה ומאשה יהיו שני בגדי תכשיט פרובוקטיביים, כמו השמלה השערורייתית של אנה- עירום אבל לא וולגרי. הריקוד אחרון של שתיהן הוא פרי-סטייל ואם במהלך העונה התאמתי את השמלה לריקוד, בריקוד האחרון אני נותנת את השואו, את העיצוב והן הולכות להתאים אליו את הריקוד".
מה תעשי יום אחרי הגמר הגדול?
"אני הולכת להיות עם הבת והמשפחה בצורה הכי מרגיעה שאפשר. אנחנו זקוקים לחופשה היסטרית, אבל ישנם כבר שלושה פרוייקטים גדולים באוקטובר, כך שלמעשה אנחנו לא נרגעים לרגע".

איזה זוג ינצח?
"אין לי מושג וגם אין לי העדפה גורפת מבין שני הזוגות, אך אני חייבת לציין שמאשה וגיא וחיים ואנה הם הזוגות שהכי רציתי שיגיעו לסוף. סימסתי רק לשניהם במהלך העונה, ומבחינתי באמת ששניהם ניצחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully