וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייקי טאון

שני פישר

8.9.2006 / 10:00

נייקי צילמו קטלוג אייטיז בהשראת הסידרה "תהילה", כולל גרסה ללירוי וללורי סינגר עם הצ'לו. אסתי ממו גנבה את השואו

"סטודיו 46" – מעין גראג' פוטוגני בדרום בתל אביב, נסוג ליום אחד כשני עשורים אחורה והפך לבית הספר לאמנויות הידוע בעולם שכיכב בסדרת הטלוויזיה המיתולוגית "תהילה"
העילה: צילומים לקטלוג סתיו 2006 של חברת "נייקי".
המשתתפים: תשעה דוגמנים (!!!) בם שבע מהדוגמניות המובילות בארץ, ביניהן יעל גולדמן, מעיין קרת, אסתי ממו וחן יאני, פלוס שני דוגמנים זכרים אנונימיים לאיזון הורמונלי.
לירוי: יש! כשההבדל המינורי בין המקור לחיקוי הוא בסגנון הריקוד – לירוי של "נייקי" הוא רקדן ברייקדאנס מחונן ונטול בסיס של מחול מודרני. לורי סינגר סקסית וחולמנית עם צ'לו בין הרגלים? גם יש ואפילו גרסה פוטוגנית מאד.

ענבל גלמור, מעצבת בחברה, מסבירה כיצד אנשי נייקי ישראל הגיעו לקונספט שמאחורי הצילומים המושקעים: "המשותף לקולקציה הנוכחית הוא ביגוד השכבות. למטה צמוד ולמעלה רחב, רחב ורחב, בגדים "לוס"ים. MIX& MATCH בין הגזרות והצבעים. ההתקלפות מהשכבות מתאימה מאוד לסתיו כעונת מעבר, ויוצרת מראה אייטיזי שהזכיר לנו מאוד את הסדרה "תהילה"."

התוצאה: לצלילי TOUCH ME של סמנתה פוקס, אסתי ממו מביאה אותה בברייקדאנס בפרי-סטייל, נטאשה דנונה המאפרת והרקדנית לשעבר, מנסה ללמד את יעל גולדמן לעשות פלייה ומעיין קרת מנסה את מזלה על הקונטרה בס. נסכם זאת בכך שאם העולם הוא בית ספר לאמנויות, אז אמנות הדוגמנות היא המקצוע המתאים עבורן.

מחווה לבייג'ין

הלוגו של חברת נייקי ממזמן לא מככב רק על מסכי טלוויזיה בהזדמנויות חגיגיות כמו משחקי NBA או במשחקים האולימפיים. אמנם בזכות בגדי הספורט המקצועיים זכתה החברה למוניטין שלה, אך מזה עשרות שנים נתפס המותג כמותג אופנה לכל דבר.

קולקציית הסתיו הנוכחית היא קולקצייה מגוונת ביותר ויש בה אינספור דגמים בהתאם לענפי הספורט השונים. על אף המגוון הרחב של הפריטים, הגזרות והצבעים, מדובר עדיין באחת הקולקציות המהודקות והשלמות ביותר של חברה מסחרית כרגע, עם הצבעוניות הכי חיה. הדגמים מתוכננים עד הפרט הקטן והאחרון. הסתיו, לדוגמא, נזכה לראות לא מעט הדפסים אסייתים על הבגדים, וזאת כיוון שהאולימפיאדה הבאה תערך בבייג'ין.

החצאית של סרינה

אז מה יש לנו בקולקציית הסתיו?

קולקציית הנשים של נייקי מתחלקת למספר קטגוריות כשהבולטות בהן הן אלה שעוצבו בהשראת ריקוד ויוגה. "התחלנו את קולקציית הריקוד עוד לפני כל ה'נולד לרקודים' למיניהן", מסבירה גלמור, "ומזמן אנחנו טוענים שריקוד הוא ספורט לכל דבר".

בקולקציית הריקוד חולצות סחבות ומכנסיים משוחררים, מאה אחוז מקצועיים, המאפשרים טווח תנועה מלא לכל הרוני-בי למיניהן.

בתחום היוגה בולטות חולצת מעטפת מהממת וחולצת טוניקה קלילה ומחמיאה, אותה דיגמנה יעל גולדמן. אה, ואחרי שבגדי יוגה רכשתן, תוכלו בהינף יד להוסיף לעגלה גם מזרן יוגה אורגינל לבית נייקי, כן , עם הלוגו הקטן בקצה.

במחלקת ה-gym דיגמנה אסתי ממו חולצה א-סימטרית, מעוצבת להפליא, המשלבת משחקים בין שני גוונים שונים ובין איזורים חשופים למוצנעים.

לחובבות הטניס יצרו חצאיות, גופיות ושמלות שעוצבו במיוחד עבור ענקיות הטניס סרינה וויליאמס ומאריה שרפובה ומוצעות לרכישה גם עבור מנויות הקאנטרי באשר הן.

במחלקת SPORT CALTURE אינספור קפוצ'ונים, מכנסיים דו צדדיים עם גימורים מחוייטים ואיך אפשר לומר אייטיז בלי לקבל סווטשירטים מהממים מקטיפה, עם כיווצים.

שרוכים בחולצות

לשאלה מדוע בוחרים ב"נייקי" להמשיך ולהתרחב באופנה ולא להתמקד בבגדי ספורט ענתה גלמור: "בתחום הספורט ברור שאנחנו מנצחים. אופנת הספורט היא לא בהכרח לאנשים שעושים ספורט, אלא לאנשים שמה שמגדיר אותם זה המותג".

בקולקציית הגברים קו עיצובי חדשני, המאיים להדיח את סמל החברה מכס מלכותו. בחברה הוחלט להצניע את הסמל על חשבון הבלטת אלמנטים אחרים ועכשיו כמעט בכל חולצה במחלקת "תרבות הספורט" של הגברים ניתן למצוא אלמנטים מנעליי נייקי כמו שרוכיי נעליים וחורים לשרוכים, המוטמעים בבגדים עצמם. בל נשכח גם את הכיסים המיוחדים שנועדו לאכסן את ה- I פודים. איך שהטכנולוגיה גולשת לה מתחום הטקסטיל לתחום העיצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כברת הדרך שעשתה החברה בולטת במיוחד כשמביטים באקססוריז. עכשיו ניתן למצוא בחנויות שלהם גם תיקים מעוצבים ולא בהכרח ספורטיביים, כובעי קסקט קלאסיים וכובעי בארט. גם נעלי הסניקרס הצבעוניות, מעוצבות לתלפיות ומזכירות את דניס רודמן בימיו הפרועים שזה הרבה יותר מאשר קובי בריאנט על מגרש הלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully