וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת הסמויים

רותם רוזנטל

18.8.2006 / 10:00

לא כל המציגים בשוק המעצבים מוכרים. חלקם חדשים, חלקם צנועים ולאחרים סתם אין יחצן. סיור מקיף בשם הצדק

ענת מנוס בת ה-31 מעצבת כבר חמש שנים תחת שמה בסטודיו שלה ברחוב שבזי 21 בנווה צדק. היא מגדירה את הסגנון שלה כ"סגנון רחוב, זרוק וסקסי". בדוכן שלה אפשר למצוא שמלות מעטפת מוצלחות מכותנה, שמלות טריקו נעימות בגוונים כהים עם גב חשוף ודיטיילים קטנים ומעודנים. אם תוסיפו להן חגורה תקבלו מראה מנצח. כדאי לבדוק גם את הגופיות החלקות עם הקשירה בגב. שמלות: 300 ש"ח, מכנסיים: 250 ש"ח, מכנסיים קצרים: 199 ש"ח, גופיות: 1ב-180 ש"ח, 2 ב-300 ש"ח.

אוברול טריקו לאוגוסט

למותג החדש של איילה מרומי קוראים "גוסטה" על שם הסבתא. מרומי בת ה-34 טיילה במשך שבע שנים בעולם, חזרה, בירמנה ועשתה שתי ילדות "על הדרך" כדבריה. היא גדלה בבית של אנשים יוצרים, אביה ארכיטקט ואחיה הוא האמן אוהד מרומי. "אני באמת חושבת שזה מגיע מהבית. עשיתי קורס תדמיתנות של משרד העבודה ויצאתי לדרך". אצלה כדאי לבדוק את אוברול הטריקו הבהיר (299 ש"ח) ואת הגופיות הרכות והקלילות (149 ש"ח. הבדים שלה נושמים, רכים, נעימים ומתאימים בול ללחות המצמיתה של מישור החוף.

משחקת עם געטקס

מאיה בש סיימה את שנקר לפני שנה וכבר סומנה כהבטחה על ידי סטייליסטיות ובעלות חנויות מעצבים. יש אצלה פריטים ייחודים ומלאי שכבות וגם יצירות א-סימטריות שיושבות באופן אלגנטי ומזמין על הגוף. היא מצליחה לחמוק מהגדרה טרנדית, בעיקר בזכות השקט המרגיע של הבגדים. שווה לבדוק את ה"חולצה המעוותת", כפי שהיא מכנה אותה (200 ש"ח) ווריאציות שונות שלה על תחתוני געטקס ארוכים (120-300 ש"ח).

וינטאג' מהמחתרת

אסף פלג המדובלל רכש את חנות בגדי היד השנייה התל אביבית "המחתרת" לפני שש שנים והפך אותה לחנות צבעונית של בגדי ואביזרי וינטאג' בשם אלמונית (בסמטה אלמונית היוצאת מרחוב קינג ג'ורג' בתל אביב). המקום שלו מרווח, מעוצב בסגנון רטרו מגניב וחייב להפוך בהקדם לחלל להופעות. בשנתיים האחרונות הוא גם התחיל לעצב בגדים משלו. בכל ביקור ב"אלמונית" אפשר להציץ לסטודיו ולראות אותו עמל על גזרות. הפעם, הוא מציג בשוק דוכן גדול מלא בפריטים יפים שהוא עיצב. כדאי לבדוק את תיקי היד הקטנים שהוא יצר מעודפים של בדי ריפוד ושלל חומרים ואת חולצות הטריקו עם הדפסי המשי שעשויות מבדים טבעיים (100-140 ש"ח). "בחורף החנות תהיה מלאה בהדפסים", הוא מבטיח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נעלי בובה סרוגות

דוכן מבטיח נוסף בשוק הוא של המעצבת חגית ויטמן, בעלת המותג "פישנדג" ובעלת החנות החדשה והמעניינת בכיכר מסריק בתל אביב "וואבי סאבי" (המבוססת על פילוסופיה יפנית שמאמינה ביופי שטמון בלא גמור ובתהליך). בשוק מציגה ויטמן נעליים סרוגות בעבודת יד בגיזרה שמזכירה נעלי בובה (199 ש"ח). לכל נעל יש רפידה צבעונית ושונה והן מגיעות בשקית בד מתוקה.

שומייקרית

ענבר יוסיפון ממותג הנעלים המותג Shoemaker קנתה את עולמה כששילבה בקולקציה הראשונה שלה נעליים משולבות בגובלנים. בשנתיים וחצי שעברו מאז היא המשיכה להתפתח ולבסס את עצמה כאחת ממעצבות הנעליים הייחודיות והמעניינות שיש כאן. לשוק היא הביאה את כל הדגמים שעוד נותרו לה בסטוק. "תמיד ידעתי שאני רוצה לעצב נעליים", היא אומרת, "גם כשהלכתי ללמוד במחלקת אביזרי לבוש וצורפות בבצלאל כבר התחלתי להתעסק בכל מה שקשור לתחום". מחירי הנעליים בדוכן משתנים. תלוי במה שעושה לכם טוב בלב. כדאי לשים לב לכפכפי האיקסים המבטיחים.

חבורת המקובלים

בדוכן קטן, ממש מול הכניסה, התקבצו ביחד כמה מעצבים צעירים ומרעננים: האמן אדם שר שעיצב דגמים של גופיות ומכנסיים לפי עבודות שלו, הילה הראל (בוגרת טרייה של שנקר שיוצרת בגדי רחוב עם הדיטיילים הכי כיפיים שיש), מיכל בסעד ל-M (שהפכה את הקסטומייזינג לחובה אופנתית) ואלעד סונגו (מפיק מסיבות, אירועים ואמנים שגם התחיל לעצב בעצמו). כדאי לעבור כדי לראות את העיצוב של הדוכן המושך ולנבור בין שלל הגופיות המושקעות והשמלות המורכבות. דוכן שווה ביותר ועוד טיפ לפני סיום. כדאי להגיע עם מזומנים. קווי הטלפון של כרטיסי האשראי לא תמיד עובדים.

שוק המעצבים מתקיים בין התאריכים 17-19 באוגוסט. שישי 11:00-20:00, שבת 12:00-24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully