וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך ומשגע

אדר ריכטר

16.8.2006 / 14:42

שוק האופנה המקומי מקפח בשיטתיות את מגזר אנשי האקסטרה לונג. חנות חדשה בת"א מעניקה לגבוהים תקווה לחיים ורודים

מטר אחד ו-62 ס"מ נוספים - בזה מסתכם הגובה שלי. חלומות על בילוי תחת סד מתיחות יפני וצריכת הורמונים מעודדי גדילה, שימתחו אותי לגובה סביר, נשארו בגדר פנטזיה. נותרתי אני עם טענותיי לאבי הגבוה מאוד ולאמי קטנת הקומה, על שלא השכילו לסדר את ה-DNA כמו שצריך.

לכן כשהזמינו אותי לבקר בחנות בגדים לאנשים גבוהים, הייתי בטוחה שמדובר בקונספירציה. מיכה פוקס (2.04 מ') בעליה של החנות החדשה Tall Men במגדלי ת"א (שנפתחה בשכנות לחנות לאנשים שמנים ולחנות הנעליים למידות גדולות) נופף לי במרץ כשהוא עומד מאחורי הדלפק. נכנסתי לחנות, ולא לקח לי הרבה זמן עד שנאלצתי להתמודד עם האמת ולהבין שמיכה בעצם יושב.

רק מלהסתכל עליו אפשר להבין שהרעיון לחנות נבע ממצוקה אישית: בכתה ט' הוא גירד את ה-1.98 מ' ובכתה י"א הוא כבר עבר את ה-2 מ'. בכתה י"ב כבר התגבש חלום ברור: לפתוח חנות בגדים לאנשים ארוכי רגליים, שזקוקים למידות גבוהות. והחנות באמת נפתחה, לפני כשבועיים, לא לפני שמיכה הספיק (כמובן) לשחק כדורסל בגליל עליון, לעסוק בחקלאות, לגדל פלפלים אורגניים בגוש קטיף, להתפנות מהגוש ולהילחם בלבנון.

"בניגוד לאנשים שמנים, אנשים גבוהים מחשיבים עצמם לחתיכים", מסביר מיכה, "והם אוהבים להתלבש טוב. אבל תמיד היתה בעיה בארץ לאנשים גבוהים לקנות בגדים. אין חברה ישראלית שמייצרת בגדים לגבהים שלנו. תמיד זה בהזמנה מיוחדת או מחו"ל. לכן החלטתי לתת מענה לכל האנשים הגבוהים. הבעיה האופנתית העיקרית שלנו היא האורך: גם אם למשל, נמצא חולצה עם שרוולים ארוכים מספיק, היא בדרך כלל, באופן פרופורציונלי, תהיה רחבה מאוד גם בגודל, ואנחנו צריכים פשוט בגדים קצת יותר ארוכים".

גובה מינימום: 1.90 מ'

לקוחות החנות חייבים להיות בגובה מינימלי של 1.90 מ' והחנות כולה מותאמת עיצובית לארוכי רגליים: הדלפק הגיע לי בערך לסנטר, המראה ארוכה יותר מהממוצע וגם גובה המתלים בחדר ההלבשה (שקצהו מגרד את התקרה) מותאמים לגובה של 2 מ' ומעלה. על המדפים תמצאו את כל המותגים הרגילים, ולא בגדים שנראים משונה או שנתפרו במיוחד. מיכה מקפיד להביא את הטרנדים האחרונים של עולם האופנה, בסגנון קז'ואל וגם ביגוד אלגנטי יותר, הכולל חליפות ועניבות "אקסטרה-לונג".

בין המותגים תמצאו את ליין הראפרים Sean John, ליוויס, LEE, דוקרס וראלף לורן. הדגמים כוללים חולצות T רגילות, חולצות פולו, דגמ"חים, ג'ינסים עם דיטיילים ורקמות על הכיסים, חולצות מכופתרות וגם חליפות מחויטות.

מידות הבגדים מסונכרנות עם אלה של חו"ל, כך שאין ממש שינוי בהרגלי הקנייה של הגבוהים מבינינו. על הטיקט תמצאו את המידה מסומנת כ-XLT (אקסטרה לארג' Tall), כשהמידות מתחילות מלארג': "לא משנה כמה רזים וצנומים הם ייראו, אין גברים גבוהים שהם סמול או מדיום", אומר מיכה, "לכן המידות מתחילות מלארג'".

בכל אופן, זה לא יותר יקר בגלל שיש יותר בד:
מכנסיים: 180-550 ש"ח
טישרטס: 90-180 ש"ח
חולצות פולו: 180-386 ש"ח
ג'ינסים: 180-550 ש"ח

Tall Men מגדלי תל אביב, נחלת יצחק 18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully