וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השלג בג'ינס צמוד

רותם רוזנטל

16.8.2006 / 8:21

בכל עונה הקונספטים של g-sus הופכים מופרכים יותר ויותר. מזל שהצילומים כל כך מוצלחים

הייטי, איש השלג הטיבטי הנורא, קרא תיגר על אנשי המנזר המקומי. עליהם לשחק איתו משחק כדורגל. יחד הם מקימים את הנבחרת FC Yeti. התוצאה? קולקציית הסתיו של g-sus, שמושפעת הפעם מהמורשת הפולקלורית של ההימלאיה ואלמנטים מעולם הכדורגל. בואו נפשט את הסיפור. תחשבו פרווה סינתטית ותוסיפו לה טריקו ולוגואים ספורטיביים, זה פחות או יותר העניין.

במילים אחרות, נדמה שהקופירייטרים של החברה החליטו להמשיך את הבאז המונדיאלי ולמרוח אותו בפינס של אגדות עמים. תמיד עובד, תמיד נשמע מעולה בהודעות לעיתונות ולנשים אסייתיות מיניאטוריות על רקע של שלג יש נטייה להיראות מעולה בצילומי קטלוג.

למזלם של אנשי ג'יזס, הם משדרגים בקלות כמעט בלתי נתפשת את רמת הסקס אפיל של כל קונספט ומצליחים להפוך אותו להכי חתרני בעולם. גם אם הם היו מחליטים לבסס את הקולקציה על ניסיונותיהם של אהוד אולמרט וציפי לבני להחליט מה לאכול לצהרים, הם היו מצליחים להוציא את לבני שיקית ואת אולמרט מסוקס-אך-נערי. רוצה לומר, גם כשהם נצמדים לקונספט שנסחף קצת בתוך עצמו התוצאה המצולמת כמעט מבריקה.

הבחורה בעלת החזות האסייתית (דוגמנית מקומית? מיובאת? לא ברור) מצולמת בבגדי הקולקציה על נוף הרי ההימלאיה, על רקע בקתת עץ ושלג. המון שלג. הצד הגברי של הקולקציה, שני בחורים בעלי חזות מערבית, מצולמים במגרש כדורגל; מאושרים, מעריצים, מהורהרים ובעיקר פרועים.

פאסון של וינטג'

לבגדים, כדרכם של ג'יזס, יש ארומת וינטג' מוקפדת. הפרווה הסינתטית מתלבשת על ז'קט חום בהשראת שנות השבעים, שרוולון שחור ואלגנטי מתלבש חולצה שחורה עם מותן גבוהה, פרטי פרחים צבעוניים ואופטימיים מתלבשים על סריגים שמזכירים קצת סיקסטיז והבנים לבושים בסוודרים מפוספסים מהסוג שמוצאים בחנויות יד שנייה או בשידורים חוזרים של ריץ'-רץ' בטלוויזיה.

הג'ינסים, כרגיל, מאוד מוצלחים. בין אם מדובר בז'קטים מג'ינס עם תיפורים באזורי הכתפיים, חצאיות ג'ינס עם קו תפר אדום או בז'קט נשי בהיר עם כתפיים קצת נפוחות, הגזרות מוצלחות ושוות בדיקה.

שיר אהובת הספן

קולקציית החורף שלהם קיבלה טון קונספטואלי קצת שונה, יותר רך ורומנטי מקולקציית הסתיו: נשות הספנים, בסינרים רקומים, מקבלות את הגברים שלהם חזרה מקור הים.

תכל'ס, בצילומי הקולקציה נדמה שהדוגמנית מקסימום מקבלת את הבחורצ'יק בחזרה מהמזגן של הקניון. למרות שהקונספט לא ממש עובר בצילומים (הדוגמנית נראית הרבה יותר כמו שפנפנה צחקקנית מאשר אישה מתגעגעת), עבודת הסטיילינג והצילום ראויה לציון. ליסה ואן הוף שקדה בצילומים אלה גם על האיפור-שיער וגם על הצילום. התוצאה היא צילום כמעט דוקומנטרי, שמרגיש חי ובועט.

מלבד הז'קטים המוצלחים של הקולקציה הזו, כדאי לשים לב גם לשמלת המיני בגוון ורוד עתיק, לחולצות המכופתרות ולסווטשירטים עם הדפסי הספינות לגברים. האיורים מוצלחים והפרטים הקטנים של הקולקציה הזו הם שהופכים אותה למנצחת.

מחירים: ג'ינסים: 600-1200 ש"ח, טי-שירטים: 300-600 ש"ח, סוודרים: 400-800 ש"ח, מעילים: 800-1600 ש"ח, אקססוריז: 500-1000 ש"ח.

להשיג בחנויות FM, תל אביב: אבן גבירול 132, תל גיבורים 5. גבעתיים: קניון גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully