וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמשית

רותם רוזנטל

11.8.2006 / 0:11

כל הג'ינג'יות צריכות ללמוד מג'וליאן מור איך לצאת מהבית. בנוסחא הסודית: לתת לשיער לגנוב את ההצגה ולהתגרש כשצריך

רוזאנה ארקט תיארה בסרטה המוערך "מחפשים את דברה וינגר" את הדרך שבה כוכבות הוליוודיות נישכחות מלב ברגע שהן עוברות את גיל 30 וקצת. מעטות הן השחקניות שמצליחות לחמוק מהגורל הזה וג'וליאן מור האלגנטית בת ה-45 היא בין הניצולות הגאות.
רק השבוע היא התפננה בניו יורק בהקרנת הבכורה של סרטה האחרון Trust the man וב-2007 היא כבר תצטלם לשני סרטים נוספים. באחד מהם היא תשחק לצד ברוס וויליס.

בגיל 40 מור נבחרה לאחת מ-50 האנשים היפים בעולם מטעם הפיפל מגזין. היא אוחזת בשלוש מועמדויות לאוסקר מהשנים האחרונות ומככבת ללא הפסקה בסרטים בקולנוע ובטלוויזיה מאז סוף שנות ה-80'.

ב"הנשכחים" היא רצה במשך שעה וחצי במעיל אפור, ארוך, צמוד ובמגפיים שוות, בניסיון להציל את הילד האבוד שלה. ב"השעות" היא יצרה דמות שברירית עם קארה גלי שדרש חיקוי עולמי. בכל סרט שהיא משתתפת בו היא צורבת את המסך ומשאירה שובל של סטייל.

בארט יסדר

את הסרט החדש בהשתתפותה ביים וכתב בעלה השלישי בארט פרוינדיץ'. הוא בכלל לא תכנן לתת לזוגתו בשלוש השנים האחרונות לשחק את התפקיד הראשי, אבל כמה התחננויות בבית וסירוב של שחקנית אחרת עשו את העבודה. לבכורת הסרט היא הגיעה בשיער פזור, שמלת קפלים בצבע סגול, בעלת קו מותן גבוה וסרט שנכרך סביב בית החזה. בחירה לא צעקנית, אלגנטית, נעימה ומדוייקת מאד שיצרה מראה נינוח, לא מתאמץ ונשי מאד.

היופי והופעה של מור נעים בין הקלאסי לסוער. איכשהו המראה שלה אף פעם לא זועק. היא נוטה לשמור בדרך כלל על מינימליזם וזו תכונה יפה לג'ינג'יות. כשהשיער כל כך לוהט, לס איז מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully