וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ינגי'ת החדשה בבלוק

רותם רוזנטל

24.7.2006 / 17:00

לבמאי רון האוורד (צופן דה וינצ'י) יש בת ג'ינג'ית שהופכת לאט-לאט לשחקנית מבוקשת בעלת שיק, סטייל וקלאס

אם ברייס דאלאס הווארד היתה חיה בארץ, היא בטח היתה עמוק ברשימת לקוחות הכבוד של נעמה בצלאל. לשחקנית בת ה-25, בתו של במאי שוברי הקופות רון האוורד (צופן דה וינצ'י, סינדרלה מן, אפולו 13, נפלאות התבונה, מלכודת אש וספלאש) יש לוק רטרו שיקי שמצטט את מראות הלבוש של שנות העשרים והשלושים.

דאלאס הווארד שיחקה בסרט "הכפר" של מ. נייט שאמאלאן ועכשיו מככבת בסרטו החדש שרק שוחרר בארה"ב, Lady in the water בתפקיד הליידי. מכיוון שהיא נוטה להתחמק מפפראצי ושומרת בקנאות על מרחב פרטי, היא הפכה את עצמה לביג פאקינג אישיו וכל יציאה שלה לשטיח האדום היא אירוע מרגש ומרטיט. אין סיכוי שיראו אותה קופצת למאמן הפרטי בטריינינג קרוע, את הווארד תופסת המצלמה רק כשהיא מפגינה אמירות אופנתיות בבכורות ובמסיבות של סיומי צילומים.

במסיבת האוסקר השנה, למשל, היא הופיעה בשיער אסוף ומורם גבוה, כמו כוכבנית הוליוודית משנת 36'. בפסטיבל טורונטו הקודם היא הלכה על שיער גלי ושמלת משי כחולה-ירוקה. חסר היה רק גנגסטר בחליפת פסים להשלמת הלוק.

ותרי על הבלונד

כשהיא מוותרת על הבלונד המשעמם ונותנת לשיער הג'ינג'י והמופלא שלה להתפרע (ג'ינג'ית כמו אבא) כל העסק הופך להיות מעט יותר חתרני. הווארד היא גם בין היחידות שמרשות לעצמן להגיע לפרימיירות בג'ינס מעוצב, כשהיא מתאימה לו חולצות אלגנטיות או עליוניות סרוגות ויוצאות דופן.

בשנתיים האחרונות הופכת הג'ינג'ית העלומה לשחקנית מבוקשת והקריירה שלה פורחת לאט אבל בטוח. היא למדה משחק אצל סטלה אדלר האגדית ובבית הספר היוקרתי בניו יורק לאמנויות, טיש (Tisch). בגיל 14 היא היתה ניצבת בהפקת הענק של אבא, "אפולו 13" ובגיל 19 היא חזרה על אותו ג'וב בסרט נוסף של אבא, "גרינץ'". לפני שנתיים היא השתתפה בתפקיד משני בסרט שזכה בסאנדנס (ולא תורגם לעברית) – Book of love.

הפריצה הגדולה שלה הגיעה, כאמור, בסרט "הכפר" של מ. נייט שאמאלאן, שבו שיחקה את אייווי ווקר, הבת הרגישה והעיוורת של הגיבור. בשנה שעברה היא השתפה בסרט "מנדרליי" של לארס פון טרייר. הסרט היה החלק השני בטרילוגיה של טרייר שעסקה בארה"ב, והווארד נכנסה לנעליה הגדולות של ניקול קידמן, שכיכבה בחלק הראשון של הטרילוגיה, "דוגוויל".

מלבד הסרט החדש של שאמאלאן, הווארד סיימה בימים אלה צילומים לגרסה קולנועית ל"כטוב בעיניכם" השייקספירי, שבו היא משחקת את רוזלינד. בשנה הבאה היא תשזוף את השטיח האדום בפרימיירה של "ספיידרמן 3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully