וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויות נחיתות של פצצות

14.7.2006 / 0:36

אם המצב הביטחוני לא יסכל תכניות, צפויה לנחות כאן להקת הדוגמניות הזרות, שנודדת בעולם בהתאם לעונות צילומי הקטלוגים

פעמיים בשנה, בהתאם לעונה צילומי הקטלוגים בארץ, נוחתת בישראל להקה נודדת של דוגמניות זרות, בוק בידן האחת וביקיני בידן השנייה. מכיוון שבימים אלה ממש עומדים להתחיל צילומי הקטלוגים של קולקציות הסתיו שהכינו המעצבים המקומיים (במלחמה קונים בגדים?) צפוייה נחיתה מאסיבית של דוגמניות זרות שינסו להתעלות על הקולגות בטעם חלב ודבש. כן, כן, זה מה שעושות הדוגמניות הזרות המצליחות בעוד נערות נהריה היפות יושבות במקלטים.

ממה שאנחנו שמענו הדוגמנית הזרה משוכנת במלון דירות על ידי הסוכנות שהביאה אותה, הולכת לפגוש סטייליסטים וצלמי אופנה שאהבו את הבוק שלה ומחכה לעבודות. במידה ומישהי מתייבשת בדירתה הזמנית במשך חודש או חודש וחצי באין דורש, היא והסוכנות מסיקים את המסקנות והיא מתעופפת. אומרים גם שאם הדוגמנית הזרה לא היתה מבוקשת כאן, היא משלמת בעצמה על הפיאסקו.

גבי בינט, בוקר בסוכנות "קארין מודלס" מסביר איך זה עובד מהצד של הסוכנות שלו: "הדוגמניות הנודדות מגיעות לארץ לקראת הצילומים לעונה הבאה ונשארות בערך חודש עד חודש וחצי. אנחנו עוזרים להן לממן חלק מהמחייה והשהייה כאן והן אמורות לממן את הרוב בעזרת העבודות שישיגו. אין מה לדאוג להן, העלויות של השהייה הן טיפה בים לעומת מה שהן מרוויחות".

איך מציגים אותן לתעשייה? מה קורה כשהצלם רוצה לראות את הדוגמנית עצמה, ולא רק את הבוק שלה? שמענו שעורכים להן קוקטייל מיוחד שבו הן מסתובבות בין כל הצלמים.
"ממש לא. אולי הן שותות משהו באודישן, אבל זה כבר לא בשליטתנו", הוא צוחק, "הן מסתובבות כל יום בין הצלמים. במהלך השהות שלהן הן יעברו אצל 30-40 צלמים בערך.לפעמים מפיק כלשהו מבקש לראות את כולן ואז הן נשלחות אליו בחבורה לאודישן. אחרי שהן נוחתות פה אנחנו גם שולחים את כולן לאודישן מרוכז אצל צלמים מסוימים בסטודיו. הן מגיעות לצלם עם הבוק ועם בגד ים אם צריך. אחרי מפגש כזה, הצלם יכול להמליץ עליהן במהלך העונה ללקוחות ולמשרדי פרסום".

מה עם אלה שהגיעו ולא אהבו אותן?
"זה לא קורה. אלה דוגמניות שעובדות בכל העולם ומצטלמות עבור המותגים הכי נחשבים. הן מקצועיות וזוכות להצלחה בארץ. שיטת העבודה הזו נהוגה בכל העולם ורובן מתחילות לעבוד ברגע שהן מגיעות".

פרגנו לגונבות העבודה האלה

בינט מספר שהשבוע תנחת בארץ אחת מראשונות הלהקה, קסיה ג'י, בלונדינית, עם פנים פוטוגניות להפליא וסקס אפיל מתפנק שהיתה מבוקשת פה מאד בעונה הקודמת, אז הובילה את הקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה וומן אונלי, הצטלמה לחברות קוסמטיקה והשתתפה בכתבות מערכתיות רבות בעיתונים.

גם סנדרינה הגרמנייה ואנה פאולה הברזילאית, ייבוא אישי של "קארין מודלס", חרכו סטים במהלך החורף. סנדרינה הצטלמה לקמפיין המתמזמזים של פקטורי 54, הצטלמה לקטלוג היפהפה של המותג עלמה, ישבה ברגליים חשופות ועקבים לוהטים על כתפיו של רן דנקר בצילום שער משובח למגזין "גו", הצטלמה אצל גולי כהן להפקת שיער יפה של מעצב השיער יואל ברמי והפציעה בכתבות מערכתיות בעיתונים. הלוק הג'ינג'י והמסותת שלה מצא חן בעיני צלמים רבים, כמו גם היחס הנינוח שלה לחשיפת איברי הגוף. אנה פאולה הברזילאית האלגנטית, היתה מצויינת בצילומי הקמפיין של מעצבת ההוט קוטור אליאן סטולרו.

אז נכון, הן גונבות עבודה מהדוגמניות המקומיות וזה מאד לא פטריוטי. במיוחד בימים כאלה בהם אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוציא כסף מהמדינה כי אנחנו זקוקים לו עבור טילים. מצד שני, זה השוק האמיתי. אם נהיה סגורים לייבוא של דוגמניות זרות, הצלמים יצלמו את אותן פרצופים מוכרים שוב ושוב. בנוסף, כמו שאנחנו מייחלים שבר רפאלי תהיה דוגמנית על עולמית ותביא כבוד וקצת נחת למדינתנו המופגזת, ככה צריך לפרגן לכל הזרות שמנסות כמוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully