וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה-לנד

רותם רוזנטל

10.7.2006 / 16:10

פנינה רוזנבלום עומדת לפתוח בית ספר באוקטובר ולתפקד בו כמרצה פעילה. תהיה תלבושת אחידה בוורוד?

אחרי הפלירט הקצר עם מסדרונות הכנסת וחזרה זריזה לעולם העסקים, הודיעה פנינה רוזנבלום, אימפריית הבלונד, שבאוקטובר תפתח בית ספר למקצועות האיפור והקוסמטיקה. שמו, כמתבקש, הוא "האקדמיה של פנינה רוזנבלום". כדי להסיר תהיות, בית הספר מיועד לגברים ולנשים כאחד.

"אני רוצה להעביר לדור הבא את רזי ההצלחה שלי ולתת לכל אחד כלים ומוטיבציה להצלחה מהמקומות הראשוניים והנמוכים ביותר", היא מוסרת, "במקביל לעסקים האחרים שלי, עבדתי בשנה האחרונה על רעיון האקדמיה ויישומו ואני מתכוונת להמשיך בניהול השוטף של העסקים שלי ואימפריית הקוסמטיקה שלי במקביל לפעילות בית הספר".

הלימודים מורכבים מקורסים וסדנאות בנושאי טיפולים קוסמטיים, איפור, פדיקור, מניקור, בניית ציפורניים, איפור קבוע ועוד. לבית הספר מונתה בימים אלה מועצה פדגוגית ובתום הלימודים מקבלים תעודה של משרד העבודה. כל קורס נבנה לפי אילוצי משרד העבודה, ולכן משכי הקורסים ומחיריהם נקבעים בנפרד.

לדבריה של רוזנבלום, צוות המורים מורכב מרופאים קליניים והוא "מתגבש בימים אלה. בקרוב מאוד נוכל למנות אותם בשמותיהם". רוזנבלום עצמה עומדת להעביר הרצאות בנושאי יזמות, ניהול קריירה ופיתוח עסקי. "אני מרגישה שעצם היותי אחת ממרצות בית הוא סוג של יוזמה נשית. דרך העברת הקורסים אני מרגישה שאני יכולה לחזק נשים רבות ולתת להם טיפים מעולמי האישי ליזמות ולהצלחה נשית בפרט, ומתוך הצלחתי בתחומים רבים אחרים בכלל".

למרות שהיה ניתן לצפות שבית ספר עם מניפסט חברתי מגובש כמו האקדמיה הרוזנבלומית ייפתח בפריפריה, כיתות הלימוד ימוקמו דווקא במגדלי בסר ברמת גן. "בחרתי למקם את בית הספר מול משרדיי ברמת גן מאחר ואני דוגלת בקרבה ובתחושת ביתיות", היא מסבירה, "מאוד חשוב לי להיות נגישה לבית הספר ולהיות מספיק קרובה כדי לבלות שם זמן מספק עם התלמידים. מבחינתי, נוכחותי בבית הספר היא חלק חשוב ואינטגרלי".

מגדלי בסר, בן גוריון 1, רמת גן
לפרטים והרשמה: 1-800-30-30-24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully