וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרוומן

רותם רוזנטל

4.7.2006 / 9:50

קייט בוסוורת' מ"סופרמן חוזר" מסומנת כאייקון אופנתי מבטיח בזכות היותה פיכס-אמריקאית אבל עם סטייל בריטי!

אחרי הפרימיירה ל"סופרמן חוזר", די ברור שהשחקנית קייט בוסוורת' בת ה-23 היא הבחורה של הקיץ ואייקון אופנתי בהתהוות. זה כל כך ברור עד שהמגזין אל החליט להקדיש החודש לסטייל שלה כמה וכמה עמודים בטענה ש"היא שחקנית כל-אמריקאית עם סגנון של בחורה בריטית". בוסוורת' תמיד נראית כמו הילדה של השכנים שנפלה לידיהם המיומנות של הסטייליסטים של הוליווד. עכשיו אף אחד כבר לא מצליח להוריד ממנה את העיניים, בזכות המראה המפתיע והמרענן שלה, שמפגין חיבה אמיתית וכנה לרטרו.

היא מצליחה להעלות בכל פעם מחדש את רמת העניין על השטיח האדום; בפרימיירה המדוברת של סופרמן, למשל, בו גילמה את לויס ליין העכברית, היא הפגיזה במראה נוצץ של גיבורת על שכלל שיער בהיר עד כדי פלטינה משוך לאחור ומהודק ושמלה לבנה, ארוכה, רכה ונופלת מעל נעלי עקב שחורות; מראה נוצץ שמזכיר כוכבות עבר של המסך הגדול. בהתחשב בכך שההכנות שלה לתפקיד כללו צפיות חוזרות ונישנות בקת'רין הפבורן מגלמת את ליין, מקור ההשראה די ברור.

בטקס פרסי הקולנוע של אמ.טי.וי השנה היא חזרה לסיקסטיז עם מראה רך ונקי שכלל שמלת מיני בהירה, מחשוף עדין וקווצות שיער מתולתלות שתוחמות בעדינות את הפנים. בבכורת הסרט של החבר שלה, אורלנדו בלום, בשנה שעברה בניו יורק, היא לבשה שמלת סאטן עם הדפס של פרחים במשחק של שחור וזהב ולטקס אחר היא הופיעה בשמלה כתומה מוצלחת עם מחשוף עמוק, כתפיים נפוחות ומותן מודגשת.

הלוחשת לסטייליסטים

כמו הרבה שחקניות צעירות, בוסוורת' והסגנון שלה התבגרו ביחד מול המצלמות. היא פרצה לראשונה בגיל 14, כילדונת עם שיער חלק ופרצוף שמשדר ניקיון ותמימות, בתפקיד משנה ב"הלוחש לסוסים" של רוברט רדפורד. בוסוורת', אלופת רכיבה, שמעה על אודישן לסרט שעוסק בסוסים וחשבה שכדאי לבדוק מה עושים בכלל באודישנים. ההתנסות הקטנה הובילה לתפקיד ההוליוודי הראשון שלה ואחרי שהסרט עלה למסכים, היא לקחה הפסקה של 18 חודשים כדי לא לאבד לגמרי את הילדות שלה.

בשנת 2000, בגיל 17, היא הצטלמה לשני סרטים שאחד מהם היה "לזכור את הטיטאנים" לצד דנזל וושינגטון. בעוד "סופרמן חוזר" עולה למסכים, בוסוורת כבר מצטלמת לסרט בו תככב לצד הבלום שלה, “Seasons of Dust", שייצא לאקרנים בשנה הבאה. הסרט, שמתרחש במהלך השפל הכלכלי, עוסק בג'ייני, נערה שסבה מתאבד והיא מגיעה למשפחת חקלאים. אחרי שאחד החקלאים מנסה לאנוס אותה, היא פוצעת אותו ובורחת עם גנב חתיך (נחשו מי). מעניין אם זה ילך עם מקווין בפרימיירה או עם לואי ויטון במסיבת סיום הצילומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully