וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצא בחוץ

15.6.2006 / 12:00

סופג לא סופג, מחוספס או חלק - אם אתם מתכוונים לרצף בחוץ, אתם מוזמנים להתחיל כאן ועכשיו

הצפחה

זוהי אבן שכבתית, בעלת מראה טבעי לא מעובד, שלא עבר תהליך ליטוש כלשהו, ובזה טמון ייחודה. תהליך התיישנות האבן הוא חלק מיופיה. היא אינה סופגת רטיבות, אינה נשחקת עם הזמן ולכן מתאימה יותר לריצוף חוץ וחיפוי קירות. גווני הצפחה הם לבן, צהבהב, אפורים למיניהם, גווני חלודה ואדום.

אבן הטבעית

האבן הטבעית אינה סופגת רטיבות, ובניגוד לצפחה אפשר לעבד אותה במספר דרכים ולהגיע לרמות גימור שונות, על ידי טכניקות של כיבוס, חיתוך ידני וכו'. השכבה העליונה של האבן מאוד פראית והגידים בה נראים דומיננטיים. האבן מגיעה במספר מידות ובמספר גוונים, ומתאימה לריצוף פנים, ריצוף חוץ וחיפוי קירות.

גרניט פרוצלן

גרניט פורצלן הוא ריצוף דמוי צפחה, במראה טבעי מחוספס, המתקבל בזכות תערובת הטקסטורה בין האריחים. פני האריח עדינים יותר מאבן טבעית, ולמעשה הם מחוספסים במראה בלבד ולא במגע (זאת לעומת הצפחה והאבן הטבעית, בהן החספוס הוא גם במראה וגם במגע). פורצלן דמוי הצפחה אינו סופג רטיבות כלל ומתאים לריצוף פנים ולריצוף חוץ.

אבני גיר בחיתוך ידני

אבני הגיר אינן סופגות נוזלים או נשחקות, והן ומתאימות במיוחד לריצוף חוץ ופיתוח סביבתי. אבני הגיר עוברות חיתוך ידני (HAND CUT TILES) באמצעות גיליוטינת יד, וכך מתקבלים אריחים בעלי דפנות משוננות, שאינן ישרות והמראה המתקבל הוא מראה עתיק ואותנטי.
באריחים אלו לא ניתן ליישם את הגימורים והעיבודים כמו באבן טבעית, ועל כן הם שכבתיים ובעלי מראה פראי וטבעי. האריחים מגיעים בחמש מידות שונות ובארבעה גוונים: אפור, בז' וצהוב חום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קוביות הקוורץ

אבני הקוורץ חזקות במיוחד, בעלות רמת ספיגה אפסית ולפיכך מתאימות במיוחד לריצוף בריכות, חניות, כניסות ושבילים. ריצוף קוביות הקוורץ דומה מאוד למראה הריצוף המקובל באיטליה, באזורי הפיאצות, המוכר בשם: PORFIDO. קוביות הקוורץ מגיעות בגווני לבן, צהבהב, אפור, חלודה ואדום.

אבני החול

אבני החול מיובאות לארץ על ידי "אלוני" מאירופה ומהמזרח. הן מגיעות בגווני אפור, חום, צהוב, גוון מנטה ובז'. האבנים, בליטוש מאט, מגיעות במידות שונות, מתאימות לריצוף פנים וחוץ בבתים פרטיים.

קוורץ SNOW GOLD

קוורץ ה-SNOW GOLD מגיע מהשכבות הנמוכות של הרי ההימלאיה. האריח לא עובר תהליך ליטוש או עיבוד כלשהו ולכן המראה הנו שכבתי וטבעי. הוא אינו סופג רטיבות ומתאים במיוחד לסביבת החוץ. האבן מגיעה בצבעי מדבר של צהוב, בז' ולבן.


את כל הריצופים המופיעים בכתבה ניתן להזמין ברשת "אלוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully