וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארכיטקטורה במוזיאון ר"ג

13.6.2006 / 11:38

משרד האדריכלים "קימל אשכולות" מציג פרוייקטים תל אביביים ומבני ציבור שונים, בתערוכה שתתקיים עד ה-28 באוגוסט

התערוכה "ארכיטקטורות", תערוכת יחיד של משרד האדריכלים "קימל אשכולות", המתארחת במוזיאון לאמנות ישראלית, מציגה פרוייקטים שתוכננו על ידי המשרד.

חלקה המרכזי של התערוכה מציג חמישה פרוייקטים של מבני ציבור: הכותל, המדבר, אוניברסיטת בן גוריון, חוף הים ויערות באבי יאר. החלק השני של התערוכה עוסק בפרוייקטים תל אביביים, רובם מבני מגורים, המתמודדים עם המציאות האפורה של הרחוב העירוני, הפרום, הקולני, הכאוטי. המבנים נוגעים מצד אחד בחלומות האישיים של הדיירים ומצד שני במציאות האורבנית המרתקת הנוצרת בתל אביב המיוזעת, המתקלפת.

בין שני חלקי התערוכה ניצב "צל המגדל", העולה וצומח בתוך הסביבה בה אנו חיים ועובדים ומטיל את צילו על השפה האורבנית התל אביבית שהולכת ומתפתחת עם השנים. "האם אנו עכשיו בתחילת תהליך של מגדלים הנבנים בתוך המרקם העירוני וגוזרים על העיר מוות איטי?" בתערוכה מבקשים קימל אשכולות להעלות את השאלות הללו לסדר היום הציבורי, להזהיר ולהתריע.

איתן קימל ומיכל קימל אשכולות התחילו את דרכם המקצועית לפני עשרים שנה בנווה צדק והיו מראשוני החוזרים לשכונה. הם השפיעו רבות על תהליך ההתחדשות של נווה צדק, כתושבים ופעילים סביבתיים וכאדריכלים. הם תכננו בשכונה עשרות בתים, ביניהם המרכז הקהילתי. בשנת 1997 הצטרף אליהם האדריכל אילן כרמי.


"ארכיטקטורות", מוזיאון לאמנות ישראלית, רח' אבא הלל 146 רמת גן. טל' 03-7521876. התערוכה תוצג עד ה-28 באוגוסט.

שעות פתיחה:
ימים א' ב' ד' ה' בין השעות 16.00–21.00
ג' בין השעות 10.00– 21.00
ו' בין השעות 09.00– 13.00
שבת בין השעות 09.00-16.00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully