וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמנים טריטוריה לחודש יוני

ד"ר יובל געש ואדר ריכטר

8.6.2006 / 8:27

10 מנועי מסאז', מקרר לאיחסון פחיות שתייה, טלפון עם משיבון ומערכת MP3 עם שירי אוהדים - כורסת המונדיאל שלכם

זה הולך להיות דו-קרב של חודש. זה הישבן שלכם מול כל המשפחה. לכן כדאי לכם להתכונן טוב טוב ולבחור אותה בקפידה.

הולך להיגמר לכם התחת בחודש הקרוב, אבל היא תהיה שם מתחתיכם. היא תעזור לכם לסמן את המגרש שלכם בסלון ויש כאלה שיכולות אפילו לגרום לכם לא לזוז מטר.

לפניכם מדגם מייצג של 14 כורסאות טלוויזיה, 10 עצות כירופרקטריות שיעזור לכם למצוא את האחת והיחידה בשבילכם ו-8- שיעורי יוגה בכיסא.

עוברים את המונדיאל בשלום.

הנה הן באות

כורסה עם מגע אנושי - כורסה של ד"ר גב בטכנולוגיה חדשה המדמה עיסוי במגע יד אדם, כולל עיסוי שיאצו באזור השוקיים וכפות הרגליים. מחיר: 9,900-9,480 ש"ח. (דיזיין סנטר).

כורסה AG2100 עם מנועי חימום - כורסת עיסוי של ד"ר גב, המתכווננת עד למצב שכיבה ומצב המכונה ZERO GRZVITY. היא מצויידת בעשרה מנועי עיסוי וחימום לשיכוך כאבים והפגת מתחים. מחיר: 1,980 ש"ח (דיזיין סנטר)

כורסת טריומף: וריאציה מודרנית של כורסת הטלוויזיה הקלאסית, כוללת ריפוד עור, גב גבוה ומנגנון נשלף לתמיכה והרמת הרגליים. טריומף תימכר במהלך חודש יוני ב-50% הנחה: ב-3,499 במקום ב-6,999 ש"ח (אי די דיזיין).

כורסת לאונג' (LOUNGE): עוצבה על ידי בני הזוג EAMES, מדמויות המפתח בעולם העיצוב של המאה ה-20. הדגם הזה עוצב על ידם בשנת 1956, והוא מככב במגזינים ובסרטים רבים (למשל בבית של פרייזר). הכורסה וההדום מעוצבים בריפוד עור על בסיס עץ לבוד בגימור אגוז. מחיר כורסה + הדום: 11,990 ₪ (אי די דייזין).

שזלונג וולטה (VALETTA) - שזלונג הוא כינוי לכורסה עם מושב ארוך, ומקורו מהמילה הלועזית "מנוחה". השזלונג יכול לשמש כאלטרנטיבה עיצובית לכורסת הטלוויזיה. דגם הוולטה מגיע עם ריפוד עור מבריק בגווני חום, אדום ושחור. מחיר מבצע: 5,990 במקום 9,999 ש"ח (אי די דיזיין)

כורסת VIRGULE ("סימן פיסוק") מבית "רוש בובאה" עוצבה על ידי האנס הופפר "HANS HOPFER". מחיר הכורסה: 9,990 ש"ח, הדום לרגליים: 3550 ש"ח (קבוצת פיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח)

כורסת SACHA LAKIC - עשויה עץ בכיפוף למינציה, בגימור אבוני, על רגל כרום מושחר. מחיר: 14,500 ש"ח (קבוצת פיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח).

שזלונג או כורסה מרחפת

שזלונג VK CHAISE מבית וולדימיר קאגן VLADIMIR KAGAN החל מ-28,000 ש"ח (קבוצת פיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח).

כורסת "סיימון" מעור. מחיר: 2500 ש"ח (רשת ביתילי).

הכורסה המרחפת - בעלת זוויות משתנות, עד לשכיבה של 180 מעלות. במצב של שכיבה מלאה היא ננעלת, ועוברת למצב רחיפה כמו ערסל. למנגנון הערסול שלט עם 3 מהירויות שונות לפי בחירה. מחיר: 17,000 ש"ח (הולנדיה)

הכורסה המסתובבת - בעיצובו של וולדימיר קאגן. מגיעה עם אפשרות של מסעד ימין או שמאל, עם משענת גב נמוכה או גבוהה. מחיר: החל מ-17,550 ש"ח (קבוצת פיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח).

כורסת המקרר: כוללת מערכת מסאז' בעלת 10 מנועים הניתנים לתכנות, מקרר קטן לאיחסון פחיות שתייה וטלפון עם משיבון. ניתן להזמין את הכורסה בצבעי קבוצת הכדורגל האהובה. מחיר: החל מ-8,000 ש"ח (אמריקן קומפורט)

כורסת MP3 - מאפשרת צפייה במשחקים תוך כדי האזנה לשירי האוהדים של הנבחרת המועדפת + מסאז'. קצב המסאז' מותאם לקצב המוזיקה המושמעת. מחיר: 14,990 ש"ח (אמריקן קומפורט)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

10 עצות תומכות

ד"ר יובל געש, כירופרקט, מדגיש כי צפייה בטלוויזיה יכולה לגרום לכאבי גב וצוואר בגלל היווצרות עומס על חוליות עמוד השדרה. ישיבה בכורסת הטלוויזיה יכולה להגביר או להפחית את כאבי הגב. מומלץ לבחור כורסת טלוויזיה שמיוצרת תוך הקפדה על הנדסת אנוש שמשמעותה התאמת הכורסה למבנה הגוף של היושב עליה. ניתן למנע את רוב כאבי הגב והצוואר על ידי הקפדה על הכללים הבאים:

1. תמיכה לרגליים - בזמן הישיבה בכורסא חשוב שתהיה תמיכה לכל חלקי הגוף. הדום לרגליים מספק תמיכה לשוק ולכף הרגל ומונע כאבי רגליים וכאבי גב תחתון. אם אין הדום חשוב שכפות הרגליים יהיו מונחות בחופשיות על הקרקע ולא באוויר.

2. תמיכה לגב התחתון - כ-80% מהציבור סובלים מכאבי גב תחתון. ניתן להקטין את העומס על ידי תמיכה מלאה של המשענת בגב התחתון. יש לבדק שבזמן הישיבה לא יהיה רווח בין המשענת לבין השקע של עמוד השדרה התחתון.

3.תמיכה לצוואר - הכורסה צריכה לספק תמיכה לצוואר ולראש. כדאי לבדק שאין רווח בין המשענת לשקע של עמוד השדרה הצווארי. תמיכה לא מלאה גורמת לכאבי ראש, כאבי צוואר והקרנת כאבים לכתפיים ולידיים.

4. זווית המבט - בזמן הצפייה בטלוויזיה יש לשבת בכורסא במצב מאונך ולא מאוזן. יש להימנע מצפייה בטלוויזיה בתנוחת שכיבה. צפייה בשכיבה מאמצת את הצוואר וגורמת לכאבי ראש וצוואר. צפייה בטלוויזיה במיטה אסורה וגורמת לנזקים לחוליות הצוואר.

5. אורך המשענת - כורסת טלוויזיה מתאימה לאדם היושב בה אם אורך המשענת מתאים לאורך הגב. אם אתם נמוכים או גבוהים יש לבחור משענת שמתאימה בדיוק לגובה שלכם.

6. אורך המושב - אפשר לבדק אם אורך המושב הוא נכון על ידי התאמת אורך הירך לאורך המושב. הברכיים צריכות להתכופף בצורה חופשית בזמן הישיבה. חוסר התאמה באורך המושב יגרום לכאבי ברכיים ולכאבי גב.

7. תנוחת שכיבה - גם אם הכורסא מאד נוחה היא לא מתאימה לשינה. הכורסא היא לא מיטה. היא לא מגיעה למצב מאוזן של 180 מעלות ואין בה מספיק מרווח המאפשר לגוף להסתובב בחופשיות תוך כדי שינה. שינה על הכורסה היא מתכון בדוק לכאבי גב וצוואר בבוקר.

8. כורסת עיסוי - כורסאות עיסוי או כורסאות שיאצו לא מהוות תחליף לטיפול רפואי בכאבי גב. העיסוי מתאים לאנשים בריאים, אבל עלול לפגע אם קיימות בעיות בעמוד השדרה. העיסוי עלול לגרם לנזק גדול למי שסובל מבלט או פריצת דיסק בצוואר או בגב התחתון.

9. שחרור המפרקים - ישיבה ממושכת גורמת ליצירת עומס בצוואר ובגב. כדאי לקום מהכורסא כל 45 דקות ולשחרר את המפרקים. מומלץ לעשות תרגילים לשחרור הצוואר, הכתפיים, הגב, האגן וכפות הרגליים.


ד"ר יובל געש הוא מנהל מרפאות כירופרקטיקה בת"א 03-6470119 וברחובות 08-9319149

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully