וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וג'רי היה אומר: נננניומן!

רותם רוזנטל

25.5.2006 / 8:30

המאפרת-מעצבת הירושלמית, נעמה ניומן, שכנעה משקיעים אמריקאים שמנהטן זקוקה לה. עכשיו הם פותחים לה שם סניף

"כשחזרתי לירושלים מצרפת בשנת 2000 רציתי לנער את העיר. הגעתי עם חזון ברור וראיתי שהעיר בצמיחה ושהיא עומדת להיכנס להילוך. הרגשתי צימאון לזוהר ברחובות. כמה כבר אפשר להסתובב בשרוואל ובכפכפים? נשים אוהבות שמסובבים אחריהן את הראש ובגלל שרוב האוכלוסייה הירושלמית לא עשירה, יום החתונה הוא היחידי שבו הנשים מוכנות להשקיע יותר. זה לא היה קל, קצת הקדמתי את זמני, אבל היום ברור לי שהצלחתי".

נעמה ניומן, מאפרת, סטייליסטית ומעצבת שמלות כלה, בעלת סטודיו של טוטאל לוק לכלות, מסכמת את הפרק הירושלמי בחייה ומביטה קדימה. בימים אלה היא סגרה עסקה עם יזמי נדל"ן מניו יורק, שהחליטו לפתוח לה סניף מעבר לים.

"עברנו מסע גישושים של שנה. בזכות העבודה שלי כמאפרת בטלוויזיה והחברות שלי באקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע, הכרתי המון אנשי עסקים. המינגלינג משתלם בסופו של דבר. הכרתי יזמי נדל"ן יהודים מארה"ב, שחיפשו משהו חדש להשקיע בו. היה להם צורך למצוא את הריגוש הבא, את הדבר הבא שידגדג להם לקום בשבילו בבוקר. נוצר בינינו קשר חם ואני תמיד אומרת שאם נולדת סנדלר זה לא אומר שצריך למות סנדלר.

"בסוף אפריל נסעתי לפגישות אחרונות בניו יורק ועכשיו כבר מצאנו את הלוקיישן ואנחנו מלהקים את הצוות. אני מאוד מתרגשת ומרוצה מהקבוצה שלנו. ברור לי שייקח לנו זמן להתבסס ולתת לדברים לקבל צורה אבל אני שמחה על האתגר ומקווה שיהיה בסדר".

לא להישאב לטלוויזה

בסטודיו של ניומן מטפלים בכלה מכף רגל ועד ראש; מתאימים לה שמלה בעיצוב בעלת הבית, מסדרים לה את הציפורניים ומסגננים את השיער. "אנחנו עושים הכל, עד השערה הכי קטנה בגבה", היא צוחקת, "הכי חשוב לנו להשאיר אותן עם חיוך על הפרצוף. אני מציגה בפני כל אחת מהלקוחות מעין פאזל שמורכב מכל האפשרויות. אין אצלי עסקאות חבילה. אנחנו בונים טיפול לכל אחת בהתאם ליכולות הכלכליות שלה ועוטפים אותה באינפורמציה, בתשומת לב ובסטייל אישי".

צריך לפרגן לדרייב האמביציוזי של ניומן. לא כל בעלת בית כלות היתה מצליחה לשכנע אנשי עסקים שהיא הדבר שתמיד היה חסר למנהטן. שמלות הכלה בעיצובה נוטות למיינסטרים קלאסי של סאטן ושיפון נוצץ. הבדים שלה רכים, נשפכים ומשתלבים עם שיער נפוח ותוספות שיער. למרות שהשמלות קצת מנותקות מטרנדים עכשוויים, הקונספט של הסטודיו זוכה להצלחה רבה בירושלים. נדמה שהסגנון שלה יתאים גם לנשים האמריקאיות, שמורגלות בשמלות ערב נוצצות.

ניומן התחילה את דרכה בעולם האופנה כמאפרת. היא למדה איפור בפריז ועבדה בטלוויזיה הצרפתית כמאפרת במשך מספר שנים בערוצים קאנאל פלוס ופרנס 2, בתצוגות אופנה ובהפקות אופנה.

לאחר ששבה ארצה עבדה בערוץ 2, 3 ובביפ. "השתדלתי שלא להישאב לתוך הטלוויזיה הישראלית", היא מספרת, "השעות הן לא שעות ואני אמא חד הורית לילדה בת 9. חיפשתי דרך אחרת להיות עצמאית ולהתפרנס. חשבתי כל הזמן על המאפרות בטלוויזיה הצרפתית שסיפרו לי איך הפסידו את השנים הכי טובות של הילדים שלהן. אני מאוד שמחה שהלכתי על עסק משלי, שבו אני קובעת את סדר היום".

נעמה ניומן, חובבי ציון 20, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully