וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכסף לקיצור מכפלת נשאר?

ענת אור

20.5.2006 / 10:34

ענת אור מודאגת. איך תייצג אותנו בכבוד עליזה אולמרט, עם תקציב ביגוד שנתי של 45 אלף שקלים בלבד?

מכתב נזעם למערכת שהתפרסם באחד העיתונים לימד אותי שראש הממשלה ואשתו מקבלים 45,000 ש"ח בשנה כתקציב ביגוד, אותו אזרח חושב שזו הפקרות ושמדובר בבזבוז כסף, שיכול ללכת למטרות טובות הרבה יותר.

אולי אפתיע פה את הטוקבקיסטית שלא אוהבת את "הכתבות החברתיות הצדקניות" שלי, כדבריה, ואתגלה כפחות חברתית משחשבה אבל אני ממש לא מסכימה עם האדון הנ"ל. גם בלי לקרוא את תקציב המדינה החדש, (שעומד אגב על 272 מיליארד שקל), ברור ש- 45 אלף זה ממש מעט כסף.

הרי חליפת בגדים טובה יחד עם זוג נעליים הגונות, שלא להזכיר תכשיטים, יכולים בקלות להגיע לעשרת אלפים שקל, אני לא יודעת אם תקציב הביגוד הוא משותף או שכל אחד מהם מקבל את הסכום הזה, אבל משתמע שהוא מספיק לארבע וחצי מערכות לבוש. ותו לא.

התפקיד הלוא מחייב, וחוץ מטקס ההשבעה ועוד איזה ביקור ייצוגי בחו"ל, יש בשנה כמה וכמה אירועים בהם צריכים רוה"מ וזוגתו להופיע בבגדים שהולמים את המעמד ומכבדים את מדינת ישראל.

באמת שלא היינו רוצים שעליזה תלבש בגד פעמיים באירועים רשמיים, כי הרי איזה פנים יהיו לנו בעולם, ומצד שני זה ממש לא לעניין שהיא תצטרך לממן מכיסה את עלויות הבגדים הייצוגיים.

מתברר איפה שתקציב הביגוד שמקבלים מ"מ רוה"מ, אהה, ראש הממשלה בפועל, אהה, ראש הממשלה ורעייתו הוא ממש זעום.

כולנו שמחים שיש לנו סוף סוף ראש ממשלה שנמצא בהכרה ושהוא גם הפסיק ללבוש את העניבות הצבעוניות המטופשות שלו, ואשתו היא בכלל מהממת, גם יפה וגם מציירת. לדעתי היא נותנת פייט רציני להילארי קלינטון ואולי כדאי שגם היא תרוץ בהמשך לראשות.

מאהוד אין לנו ציפיות מיוחדות בתחום הלבוש, אבל אחרי עליזה נעקוב בדריכות לראות איך היא תפיק את המיטב מה- 45 אלף העלובים שהמדינה נתנה לה לבזבז על בגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully