וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור בתחנת משטרה

16.5.2006 / 12:00

תושבי בוסטון לא ממהרים לרכוש דירות בפרוייקט היוקרה החדש שתכנן פיליפ סטארק בעיר, במסגרתו הפכה תחנת המשטרה המקומית לבניין מגורים

המעצב המוביל בעולם, פיליפ סטארק, נתקל בקבלת פנים צוננת מצד תושבי בוסטון, ששואלים את עצמם אם הוא חדשני מדי בשבילם. הפרויקט החדש של סטארק בעיר, זכה לקבלת פנים פושרת יחסית.

אחרי ההצלחה הסוחפת של בתי המלון במנהטן ובסאות ביץ', נראה כי מנהלי הפרויקט החדש של סטארק בבוסטון - הפיכת תחנת משטרה ישנה ליחידות מגורים - משוועים לקונים. מאז נפתח נמכרו רק שש מתוך 26 היחידות.

פרויקט Yoo D4, שקיבל את שמו מתחנת המשטרה הנמצאת בשכונת המגורים היוקרתית של בוסטון, היה אמור לייצג את מלוא טווח היצירה של סטארק. יש בו גן חורף שגובהו ארבע קומות ויחידות המגורים - שמחירן נע בין 600 אלף דולר ל-1.8 מיליון דולר - מרוצפות בבמבוק ומצוידות בארונות מטבח מעץ טיק.

עיתון הגרדיאן מדווח כי לדברי טוני לונגו, המנהל אתר אינטרנט של דירות יוקרה: "הדירות טבועות בחותמו של פיליפ סטארק מבחוץ ומבפנים. זהו נכס עשיר ב'סטארק', ייחודי מאוד והוא ימשוך קהל ייחודי יותר".

אבל לדברי קאמרן זהדי, הבעלים של חברת אורבניקה המפתחת את הפרויקט, ההיענות מצביעה יותר על ההאטה בשוק הדיור בבוסטון מאשר על ההערכה שהעיר רוחשת ליצירתו של סטארק. אף שיחידת הדוגמה מאובזרת בהתאמה לחזונו של המעצב, כל קונה יכולה לעצב אותה כרצונו.

"בוסטון ידועה כעיר שמרנית, אבל אנחנו רואים שהשוק המשפחתי נוטה כעת לעבר סגנון עכשווי יותר", הוסיף זהדי, "אולי הדירה לדוגמה עושה רושם מוטעה".

בתל אביב, לעומת זאת, שבה נבנים שני מגדלי דירות גדולים בעיצוב פיליפ סטארק, מדווחת חברת חבס על מכירות טובות מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully