וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיית שפה

שני פישר

1.5.2006 / 10:00

אין לך שפתיים כמו של אנג'לינה ג'ולי? אוקיי, בואי נחשוב איך יוצרים את האשליה שתבלבל את בראד

"יש לך עיניים מדברות
ומבט כובש.
יש לך שפתיים מפתות
וחיוך הורס."

יש שיצביעו על בעיית החריזה שבשיר, יש שיתקוממו נגד הפשטות הפואטית, אך לא ניתן לחלוק על תוכנו שכן רון שובל, בשירו "חבל על הזמן", דייק והצביע על שני המוקדים החשובים והמושכים בפניה של האישה - העיניים והשפתיים. לרוב, בעוד שהעיניים זוכות למרב ההתייחסות וההשקעה מצדנו (עדשות צבעוניות, ריסים מלאכותיים, צלליות, מסקרה, אייליינר, עפרונות ועוד ועוד ועוד), השפתיים סובלות מקיפוח מסויים. כיוון שאין הן פחות חשובות וכיוון שבימים אלה השפתונים חוזרים לחיינו לאחר תרדמת לא קצרה, אשמח לרענן את זיכרונכן ולתת קצת דגשים – איך עושים את זה כמו שצריך?

הבסיס– השפתיים הן המצע לשפתון ומצבן משפיעות על האופן שהשפתון יראה עליהן, בדיוק כמו היחסים בין סוג העור והמייק אפ. טיפוח השפתיים אינו שונה מטיפוח כל איזור אחר בגוף. חשוב לדאוג שהשפתיים לא יהיו סדוקות או יבשות ובמידה והן כאלה, יש להשתמש בלחות לשפתיים (שימו לב לא להשתמש במוצרי לחות שיש בהם וזלין ששמותיו הנרדפים הם פטרולטום ומינרל אויל – חומר לוואי של תעשיית הנפט שכביכול מלחלח אבל בעצם מייבש).

תוחם השפתיים – ולא, לא מדובר בתוחם שחור סביב שפתון ורוד בייבי (אם אני לא טועה, הוציאו חוק בכנסת נגד המראה הזה) אלא החותם, שהוא בסה"כ עיפרון איפור אדום, מאפשר לתקן את כל מה שהטבע פספס. השפתיים האידיאליות הן בשרניות, שוות בעוביין וסימטריות, ובשתי מילים: אנג'לינה ג'ולי. לא את כולנו הטבע חנן ולא כולנו נזכה בבראד פיט, אך בכדי להגדיל את הסיכויים נחלץ התוחם לעזרתנו ועוזר לנו להגיע לתוצאות האופטימליות.

אם יש לכן שפה אחת דקה מהשניה ניתן "לעבות" אותה על ידי תחימה מחוץ ובצמוד לקו השפה. גם אי סימטריה בין צד ימין לצד שמאל ניתן לתקן על ידי התוחם. לאחר שמסיימים לתחום את השפתיים יש למלאן בשפתון בין הקווים (על אותו עיקרון של חוברות צביעה). להשלמת המראה יש לטשטש את התוחם עם השפתון בעזרת מכחול. אל תשכחנה שאם ישארו עדויות לתוחם אתן עלולות למצוא את עצמכן בתא מעצר בסוף ערב בילויים.

מה ימרחו בעלות השפתיים הדקות

צבעי השפתון השולטים בקולקציות העדכניות הם הוורוד העתיק, החום וכמובן האדום העז. צבע השפתון אמור להיבחר על ידי כל בחורה לפי טעמה האישי, אך ישנם דגשים לגבי הגוון הנבחר:
בנות עם שפתיים דקות יתחמו את השפתיים מבחוץ ובצמוד לשפה והגוונים המומלצים עבורן הם הבהירים ובוהקים שיוצרים תחושה של שפתיים עבות יותר.

בנות עם שפתיים עבות יתחמו את השפתיים על קו השפה מבפנים והגוונים המומלצים עבורן הם הכהים והמטים שמדגישים את השפה אך לא יוצרים מראה מוגזם וזול.

שניים במחיר אחד

מציאות נחמדות בשוק הקוסמטיקה בתחום השפתונים:

מאק - שפתון+ לחות. מאק מציעה פתרון ללחות ולטיפוח במוצר אחד בשם Tinted Lip Conditioner. במחיר של 84 ש"ח תקבלו שפתון בשילוב עם לחות, עם טעם נפלא ועם צבע לא דומיננטי מדי ובוהק. מגיע במגוון צבעים וגוונים. פריט חובה בתיק.

קרליין - שפתון + גלוס – DOUBLE REFLECTION. מצד אחד שפתון ומצד שני גלוס. מבטיח שפתיים גדולות וחושניות אך מעבר לכך, תמורת 99 ש"ח תקבלו מוצר אחד המאפשר להגיע לשלושה מראות שפתיים שונים - שפתון, גלוס, ושפתון + גלוס.

דיור - שפתון + צמיד. על אף שמוצר זה נקרא בשם הבעייתי "דיור גורמט", מדובר בסך הכל בצמיד כסוף ונחמד, שמכיל בתוכו 2 גלוסים איכותיים שונים, זמינים בהשט יד. במחיר של 299 ש"ח תזכו באקססורי עם ערך מוסף. אמנם מדובר בדמוי שעון ולא בשעון אמיתי, אבל מי בימינו בכלל צריך שעון? לא בשביל זה המציאו את הפלאפון?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully