וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס, הפרחות משתוללות

ענת אור

29.4.2006 / 12:20

ענת אור מודיעה: אם הלוק הפרחי ממשיך להשתלט מצידי שהאיראנים יפוצצו את כולנו ומיד

משהו מאוד עצוב קורה בעולם. אני לא מתכוונת לעניין הזה עם ארצות הברית שרוצה לתקוף את איראן בנשק גרעיני, ולזה שבעוד שנה, נגיד, אנחנו נתגעגע לקסאמים. אני מדברת על משהו חמור בהרבה – הפרחיות השתלטה על העולם.

דפדוף תמים במגזינים זרים מגלה שבמקום השראה חסרת גבולות, משחקי סילואטות נועזים וסטיילינגים בעלי אמירות נוקבות בחרו מעצבי האופנה המובילים להציג השנה את הלוק של הצעירה חסרת הטעם והמחצינה את מיניותה בצורה פשטנית – מה שאצלנו קוראים פרחה ובלעז בימבו. המזעזע הוא שאת הירידה למכנה המשותף הנמוך ביותר פגשתי במגזיני השוליים הבריטים, ואם זה הגיע עד לשם סימן שהמצב באמת חמור.

נכון שלצד הפרסומות המדכאות האלה מופיעות גם אחרות, מעוררות התפעלות ויצירתיות, אבל בעולם שבו פרסומת כמו זו של ג'יבנשי, בה בחורה אוחזת בבלון ענק שתופס כמעט את כל העמוד, מופיעה לצד זו של חברה בשם גורו, שמציגה את הפרחיות בהתגלמותה, כולל שטיח בדוגמת נמר, שמעצב הארט בוודאי קנה בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, אני לא חושבת שאני רוצה לחיות.

זה הפוך על הפוך זה?

אם נורא מחפשים אפשר להגיד שפרסומת כמו זו האחרונה היא סוג של הפוך על הפוך, ושזו קריצה וכולי. אבל אז איך תסבירו את הפרחיות הבוטה בפרסומת של GUESS, כולל ציפורניים מרובעות מאקריליק; או את זו של פורנרינה, שהלבישה את שתי הבלונדיניות שלה ככה שאצלנו מיד היו מצמידים להן סטיגמות על עולות מברית המועצות לשעבר, שהידרדרו.

אולי באמת העולם מתפצל ואנחנו חווים את מלחמת בני האור בבני החושך. לפני שזה יהיה מאוחר מדי ואני לא אוכל לקנות שום מגזין האופנה אני מקווה שמי שאחראי לזה יחסל את ציר הרשע. ואם לא, וסגנון הלבוש הפרחי יהפוך ללגיטימי, אז כבר באמת עדיף שהאיראנים יפתחו פצצה גרעינית. תגידו מה שתגידו על האיראנים אבל האופנה שלהם היא לפחות לא פרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully