וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטול עופרת

יהודית לוי

27.4.2006 / 12:24

יש לו אוסף נדיר של אמבטיות והוא מקבל השראה מטירות אנגליות - המעצב כריסטו ליפרוי ברוקס מספר על החומרים האהובים עליו בחדר הרחצה

"החומר העתידי באביזרי אמבטיה הוא STAINLESS STEEL", אומר המעצב כריסטו ליפרוי ברוקס (LEFROY BROOKS), שמוצרי החברה שלו, הנקראת על שמו, מיובאים לארץ.

ברוקס הוא אנגלי שחי באיטליה. את ראשית דרכו עשה בעיצוב נעליים ומגפיים, ידיות מתכת ולאחר מכן אמבטיות ואביזרי אמבט. ברשותו אוסף נדיר של אמבטיות.

בפגישה עמו בגלריה הסביר, כי לפני כ-10 שנים חל שינוי בתפישה של תחום האמבטיות. אנשים החלו לחפש חדרי אמבט ולא פריטים בודדים, ולפיכך, כיום הוא מעצב ומתאם את כל הפריטים הנוגעים בדבר, כלומר אמבטיות, כיורים, אריחים, תאורה, כלי חרסינה ומקלחות בהרמוניה של צבעים וסגנון.

על השאלה מהיכן הוא שואב את רעיונותיו השיב ברוקס: "בחיפושי אחרי המסורת והאותנטיות אני מבקר במוזיאונים, בטירות ישנות, בבתים עתיקים, לומד מספרות ואפילו מבית סבתי בדרום אנגליה". הוא משתדל להיות קרוב למקור ככל האפשר, והדבר ניכר בסגנון האדוארדי המאפיין את מוצרי החברה.

לדבריו, החומר העתידי באביזרי אמבטיה הוא STAINLESS STEEL, משום שהסגנון והחומר מאפשרים ביטול הסלסולים והשארת המינימום. החומר אמנם אינו עיצובי במיוחד, אך לעומת זאת הוא בטיחותי, נטול עופרת. כדברי ברוקס:
NO PLATING - NO PROBLEM, NO LEAD - NO DEAD"" (אם לא מחפים, אין קשיים, ונטול עופרת מונע מוות).

ואכן, העיצוב החדש שלו עשוי מ-STAINLESS STEEL ומדהים ביופיו. לדבריו, כל פריט יצוק, מלוטש ומורכב ידנית ועובר כ-12 בדיקות של בקרת איכות.

אשר לחלום העיצובי שלו הוא מגלה: "בתוכניתי לשפץ ולעצב את ביתי העתיק מהמסד ועד הטפחות ולתעד כל שלב בספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully