וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד מהאגדות

אמירה ירון

25.4.2006 / 10:34

עליסה בארץ הפלאות פוגשת בסיפורי אלף לילה ולילה, בחלל המשרדי של חברת מערכות תדמית, בעיצובה של גילה בן ישראל

גילה בן ישראל עיצבה את המשרד של חברת מערכות תדמית, שמציג עולם של צבע ויצירה, בשילוב ססגוני של גוונים בוהקים, רהיטי עץ חמימים ופריטים מסוגננים הלקוחים מעולם הפנטזיה והאגדות.

כבר בכניסה מכריז המשרד על אווירתו הקסומה והססגונית. קיר של כוכבים מנצנצים וכורסה רכה ופיסולית מקבלים את הבאים למקום. המשרד שייך לחברת טיטן - מערכות תדמית, חברה המתמחה במתן שירותים מגוונים ויצירתיים בעולם התקשורת החזותית. הוא ממוקם בבית משרדים חדש בשכונת מונטיפיורי בתל אביב.

את תכנון הפנים בשטח המשרד הצר והארוך (150 מ"ר) ביצעה ותכננה מעצבת הפנים גילה בן ישראל. "ניסינו ליצור סביבת עבודה אסתטית, נעימה וביתית, עם אנרגיות טובות של צבע וחומר", אומרת בן ישראל. גישתה הסגנונית והצבעונית התקבלה בשמחה על ידי מנכ"לית החברה, לירי קידר עופר. "אני אוהבת צבע ואווירה קסומה", היא אומרת. "לא רציתי לשדר מכובדות או יוקרה, אלא את האווירה השורה על "עליסה בארץ הפלאות", יחד עם תחושה של חמימות ביתית. היה לי חשוב שהמקום יקרין את רוח היצירה והייחודיות שאנו רוצים, ונוטים לשקף בעבודות שלנו".

החלוקה הפונקציונלית יצרה שלושה חדרי משרד, חדר ישיבות מרווח, מטבח, סטודיו ומבואה מרכזית עם עמדת קבלה. הצבעים, הרהיטים והפריטים המעצבים את המשרד נבחרו בהתאמה לגישה היצירתית ולאווירה המשפחתית בחברה.

זרימה בקווים עגולים

בן ישראל תכננה את דלפק הקבלה ואת קיר המבואה המרכזי בקווים עגולים, שפותחים את החלל ויוצרים תחושה של מרחב וזרימה המכוונת לשאר אגפי המשרד. מסגרת המשקוף הירוקה בכניסה לחדר ההנהלה, נשלחת כלפי המבואה ונפגשת בקו גאומטרי חד, עם הקיר המעוגל.

הדלפק והקיר העגול נצבעו בטיח פיגמנטי גס בגוון אפור (נדיר תעשיות) שמצטרף בסגנונו לעמודי הבטון התומכים. על הקיר הודבקו כוכבי אלומיניום כסופים, המוארים בבוהק התאורה השקועה בתקרה. שאר קירות המבואה נצבעו בגוון ירקרק בהיר. מעל דלפק הקבלה נחצבה גומחה מלבנית שנצבעה בכתום עז ובמרכזה שובץ שעון ציורי של חברת דל ארטה.

לעולם האגדות הצבעוני של המשרד הוזמנה כורסא מעוצבת בכתום וצהוב של איילה שפרלינג צרפתי. זוג כיסאות בר מנוקדים עם רגלי מדוזה ושולחן כתום עם רגל גבעולית, פרי יצירתה, משלימים את עיצובו הלא שיגרתי של חלל המבואה.

"אני אוהבת לשלב בין ישן לחדש וללכת על החבל הדק, בחיבורים שבין החומרים והסגנונות השונים", אומרת בן ישראל. הפרקט הכהה (נטורה) והטיח האפור שולבו עם גוונים בוהקים ומוארים, כמו ירוק דשא, ירוק צהבהב וכתום עז, כדי ליצור תחושה של מרחב ואור בחלל הפנימי. שולחנות וכיסאות אוכל הודיים משמשים כרהיטי משרד פונקציונליים, לצד אביזרים מודרניים וגופי תאורה מתכתיים ומינימליסטיים (S.T אור).

חדר הישיבות, המעוצב בסגנון ביתי ונינוח, נפתח בדלת עץ ישנה, ששופצה וחודשה בגוונים טבעיים (צביעה אומנותית- דבי סקלאר).

במרכז החדר ניצב שולחן מרובע וגדול שהוזמן במיוחד מהודו ומסביבו כסאות ברזל קלועים (נטורה). על רקע הקירות הצהבהבים-ירוקים נשענת שידה הודית ארוכה, משולבת בדלתות זכוכית ובאריחים מצוירים ומולה תלוי ציור של המאיירת ג’ודי אשר, שעובדת עם החברה.

חדר המנכ"לית צבוע באפור-תכלת ים תיכוני. לצד רהיטי המשרד ההודיים, שילבה בן ישראל גם פינת ישיבה קטנה בסגנון "אלף לילה ולילה", עם זוג כיסאות ברזל מסולסלים ובדי ריפוד מרוקניים (וילה מרוק). בקיר החדר נפתח חלון זכוכית מלבני כדי לאפשר קשר עין רציף בין ההנהלה למעצבים, העובדים בסטודיו הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully